Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglepett, mert eddig szinte mindent ő csinált és nem volt rá panasz. Jövőhéten kiderül minden.
Őszinte leszek. A "szerelőd" egy kontár pancser, akit azzal sem bíznék meg, hogy fogja meg a motorom, amíg becsatolom a csizmám. Ilyet csak egy hülye bíz meg.
Fasza kis szerelőd van..
A váltónak mindegy, hogy hideg, vagy meleg, vennie kell a fokozatot.
Őszinte leszek... Szerintem a szerelőmnek túl nagy munkát adtam. A gond az, hogy nem veszi a sebességeket. 10-ből talán 1-szer beveszi az üreset vagy a 2-est. Szerelőm szerint ez teljesen normális, az Aprilia Rs-én és így van, ahogy mondja. De itt a fórumon meg azt mondjátok, hogy hidegen is kellene tudnom váltani. csuhinak igaza van, lehet addig be sem szabadna indítani, mert csak nagyobb baj lesz belőle. De így látatlanba elhiszem, hogy senki sem tud segíteni, ezért akarnám levideózni, hogy lássátok konkrétan mit csinál a motor.
Ez jó kérdelés, nem néztük. De gondolom van, miután hülni hagyjuk pár percet 1. rúgásra indul.. de akkor ezt meglessük. Amúgy szerintem a blokk oldalán lévö "zongshen" felirattal lesz a probléma...
Ne videózzál, csináljátok meg normálisan.....
szikra van miután megállt a technika?
nem!én nem benti munkás vagyok! szerkezet lakatos!
Kleinráth Roland. Nem ismered véletlenül?
én is az audiba nyomom! hazazavarom őt!
Úgy volt, hogy ma átmegyek és levideózom, hogy mire mit reagál, de a szerelőm egész héten délutános az Audiban, szóval amint kicsengetnek nekem suliból, ő indul dolgozni... Talán holnap, csak fél 1-ig leszek.
na mi van a váltóval?próbáltál már bakon váltogatni?
Szia! Jó kérdés... Én komplett blokk tömítés szetthez kaptam gumigyűrűket, de csak a jövőhéten fogjuk szétszedni a karbit. Majd megnézzük mi hova és mennyi kell.
Üdv!
Ennél a fajta szívatónál kellene lenni gumigyűrűnek? A karbi Keihin PJ 38.
Van valakinek tippje, hogy mi okozhat olyan problémát 4t motornál, hogy melegen leáll? Elkezd fulladozni, csattogni és leáll. Gyertyára tippeltem, az ki lett cserélve, ugyan úgy produkálja, még szelephézagra tippelek, más ötletem nincs. Valami tipp?
Nem nem, az a repedés.. a varrat 1 milivel odébb kezdődik
az szerintem maga a hegesztés!már amennyire látszik!
A kép meg lemaradt...
Elvitte egyik haver, meghegesztetni nagyfaterjával a repedt vázat, az ember meg csuklóból a repedés mellé hegesztett.
Hatásszünet?
Ha már az igényes munkáknál tartunk:
azt a bakon váltást azért próbáld ki mert annak hibátlanul kell vennie a sebességet fel is meg le is kuplung nélkül!mert ha beinditod oszt váltasz vele nagyobb bajt is csinálhatsz!akkor oszt biztos megáll a szived!
Hát nem tudom. Okosabbak leszünk hétvégén, mert akkor nézzük meg a karbit, hogy miért nem megy vissza a helyére a síbert tű, és ha sikerül megcsinálni akkor beindítjuk. Ha meleg motornál sem fogja venni a sebességeket, akkor felgyújtom.