Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.bigbikeshop.hu/term...

Mit kell variálni és mivel, hogy egy ilyet be tudjunk építeni a Cr-mbe?

A CDI-ből jön ki kábel, amit az előző tulaj elkötött, azokra kell kötni és kész?
Ha nem veszed ki akkor nem tudod széthúzni...
Szia. Vedd ki, jobban hozzáférsz. A váltóra vigyázz, az ne essen szét, azon kívül nincs mi szétjöjjön. (A váltó abban a blokkfélben legyen, ami alul van, szóval emeld le a felső blokkfelet róla, úgy egyben marad.
Érdemes kivenni a vázból a blokot?
Könnyeb ugy ?
Nem fog széthulani mikor száthuzom a blokot?
Darabja 20e nél kezdődik egy fogaskeréknek és illik párban cserélni,csak gyári Honda,esetleg ha találsz vkit aki legyártja és edzi...bár nem tudom ezzel mik a tapasztalatok,de lehet jobban jársz egy bontott váltóval.
Hézagolás is lehet és nézd meg akkor a 2-3 fokozat körmös és ablakos kerekeit!
Szerintem is a válto lessz mert nagyon olyan hangja volt és azért tudok külömbséget tenni.
Ha meg szétszedem a röpsulyt is meg tudom vizsgálni.
Ezt 2-3 között csinálta valószinü megnőtt a tlejesitmény és rossz volt amiugy is mert hogy most lett ujj dugo gyüru meg furás.
Szétszedem ma este meglátjuk gondolom a válton látszik a rossz kopott fogaskerék.
Valamint ha cserélni kell ezekből valamit súlyos áruk van?
Esetleg mire figyeljek oda ?
Köszönöm a választ üdv:Tamás
Ha váltó akkor igen valószínű...ne nagyon használd így nehogy nagyobb baj legyen,esetleg mindkét oldaldeknit lekaphatod,hátha vmit látsz aminek nem úgy kellene lennie...
akkor szét kell huzni az egészet?
valószinü?
Neked nem a power a rossz, hanem a váltód! Fogaskerekek, azért rángat!
sziasztok.
Öszeraktam a powert és jo nak tünt viszon mokor elengedtem a gázt a padon nem zárt vissza a szelep!
Menet közben olyat produkált hogy 4-5 ben mikor kipörgött a motor akkor éreztema + erőt egyszer kétszer előfordult hogy 2-3 leberegget mintha forogna a lánzkereken a lánc és utána ahogy sikerült neki elkapni a fordulatot belerántot egy baszott nagyot.
na most mi lehet a gond valószinu hogy nyitva marad a power és igy nem tud dolgozni rendesen vagy mi?
Köszönöm a segitséget üdv:Tamás
Feltételezem azért vitted szerelőhöz hogy megcsinálja jól működőre...mivel ez nem történt meg két verzió lehet:
-nem fizeted ki mert nem úgy működik ahogy kellene.
-kifizeted mert ezután megcsinálja úgy ahogy kellene.

És a mondat végén pont van,sztem más verzió nem létezik!
Azt hiszem minden bizonnyal holnap össze áll a gép
nincs mit:) most raktam össze enyémet is szóval rutinba vagyok :D
Isten vagy. Amint tudok írok.
nem kell uj olaj a tömitést is finoman le lehet szedni.. nem lesz vele gond,vissza kell bontani a kuplung felöli részt és ennyi.. szólsz és majd átmegyek ha úgy van..
Ezen könnyeztem egy jót! Feldobtad az estém!
Köszi! :)
Szerzel egy faggyú gyertyát ,meggyújtod,3 csepp a sárvédőre,gyertya rátesz,egy befőttes üveget rátesázol .A hátuljára alufólia,azt mehetsz.Én is így csinálom,ez a legjobb
Van benne igazság, mert ebből is lett leszedve, de az 1mm-es tömítés van benne, azaz a vastagabb. Plusz ezt egyszer megcsinálta azelőtt mielőtt szétszedtük.
Nekem egyszer volt ilyen.
Yamaha DT, összeraktam, egyszer csak felpörgött mint az állat, leállító gomb szintén nem volt, gyertyapipa le, hiszitek vagy sem, pörgött tovább. Sebességbe, lefullaszt. 5 percig nem értettem ez hogy lehet…
Az volt a baj, hogy lelett szedve egy pici a hengerfejből, és túl nagy volt a kompresszió (önrobbanás), még egy hengerfejpakolás be, motor tökéletes.
Ezzel nem azt akarom mondani a tiédnek is ez van, csak eszembe jutott erről. Vicces…
másik alaplap, kell 1 fesszabályzó ne vágja ki az égőket.
az olajnak semmi baja!ki ne öntsd má! a tömitések ha nem sérültek azok is jók!
Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet 450 "R"-típust úgy megcsinálni, hogy legyen rajta világítás? Más tekercs, lendkerkerék? Aki tud ebben segíteni az írjon! :)
Ami jó hír, hogy állítólag alkatrészeket nem kell venni, mert minden új, csak tökéletesen kell összerakni. Csak most ha vissza is kellene bontani, akkor zsírúj tömítések, 0km-es olaj mehet a kukába?