Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na azt nem tudom huztuk tovább de már nem ment
Hengerfej tőcsavarjai nyomatékra vannak húzva? 27Nm-t ír oda.
Ki ereszti könnyezik
Az égéstérbe ereszti a vizet, vagy csak látod a hengeren, hogy vizes kívülről?
Igen uj !
A hengerfej és a henger is síkolva lett? Fémtömítés új? Mert akkor jó kérdés...
Hali.Ma vettem egy cr125 és azt hiszem hengerfejes ...sikba volt köszörűlve de valahol nyomja...szerintetek jó lenne a hutó folyadékba keverhető tömitő anyag ? vagy mit csinljak?
:D :D bátor vagy én nem mertem volna otthagyni
volt olyan bakker hogy az erdőbe eldugtam a motort a bokrok közé mert haza kellett vinnem az akksit feltölteni! sprint haza-1óra töltés-sprint vissza!ez ám a sport!
ugy ugy :) a régi szép emlékek :D lehetett kapni motoplat gyújtást de árban elérhetetlen volt :D kb 1 órát tudtam motorozni a feltöltött aksival ... belegondolva megszépülnek az emlékeke mert többet toltam mint mentem vele az tuti :D
ja-ja!sose volt töltés. mindig akksiról mentem! asszem mini riga gyujtást raktak rá akkoriba.de akinek az volt már istenkirály volt!
jaja kurva jó gép volt abban az időben csak nem volt lovém jó gyujtásra és mindig szivtam vele :S meg a szárazkuplungal.. :D
ismerős sztori! csak 250es mz-vel!akkoriban vitte a primet!
vágom.. de az elég hozzávetőleges.. :D jó motornál 10-13 bar között van a végnyomás.. persze a benzines.
erre van is egy sztorim.. gyerekkoromba cz250 cross.. beleraktuk a 3 gyürüs trabant dugót esztergálás innen onnan .. abban értünk el 16 bart .. hát berugni nem lehetett , a berugókar ha nekifeszültél egy az egybe lefogazta a ricnit.. 4 -be tudtuk autóval behuzni .. nade mikor elindult... viszont sokat nem ment letolta a hangerfejet mint a ropit..
Én nem a sűritési viszonyról irogatok hanem a kompresszió végnyomásról! A kető nem ugyanaz! Nekem a kx-ben hidegen 15bar van és egy jó cr-ben is megvan annyi!
ha jól emlékszem gyári adat! 8,5:1 -hez a süritési viszony.
Pontosan!
azért az a 15 bar kompresszio kicsit sok sztm.. egyépként fűgg a tömités vastagságától mert ha vastagabb a tömités feljebb van a hengerfej igy nő az égéstér ahová sürít...
Állatalában a hengerfejhez fémtömitést használnak, ami egyszer használatos és amikor lehuzod a hengerfejcsavarokat akkor összeroppan és megfelelően illeszkedik! A sima klingelit nem hiszem hogy 15bart kibir, mert a felujitott blokkban annyinak lennie kell! Majd elválik, de hamarabb megadja magát mint a fém az biztos! Ez a kis kompresszió meg baromság, azzal nem nő a kompreszió ha vékonyabb a tömités! Az a dugó-gyűrűk-hengertől függ!
az a vizbefojás inkább az össze-vissza h.fej csavarok miatt lehetett!
Hello! lenne egy olyan kérdésem , hogy KEIHIN PWK elektromos power jettes karburátornál, hogyan működik a power jett. Van rajta 1 gázállásérzékelő és 1 jeledó a power jettnek. Ennek a két dolognak a jeladói vagy csatlakozói mibe csatlakoznak bele és hogyan működik?
Sziasztok.
Honda cr 1995 alkatrészek eladóak.
Tel: 0630.649.26.76
Email: Pacso.tacso@freemail.hu
Akármi kell nyugodtan írjatok vagy hívjatok és megbeszéljük.
ha sikba lett köszörülve nincs gond.. nekem tökéletes..