Itt a kép a problémáról. Az olajleeresztő furatból, ami már a blokk rész, onnan szakadt be ez az apróság. A teteje furcsa, mintha valami beleért volna, kicsit kopott, mintha csiszolták volna. Lehet valami fogaskerék beleért?
Kétkomponensű fémragasztó talán ideiglenesen működhet, de csak valami speckó loctite vagy hasonló addig amíg szét nem borítod mert akkor csere! Pálcát is megpróbálhatod, de ez már soha nem lesz tökéletes! Hogyan tud az ott kitörni. Ezeken van kartervédő is ha jól emlékszem!
Mindenre oda kell figyelni, mert minden alkatrész 10e ft-okban mérhető. Vételnél soha ne költsd el az összes pénzed! Vegyél 250-ért 4-5évvel idősebbet, boritsd szét és van egy 100-asod kicserélni a dolgokat. Tökéleteset nem fogsz találni és pénzed meg nem marad, hiába lesz egy fiatalabb motorod ha szar és csak nézni tudod mert menni meg nem megy!
Korábban írtam, hogy olajcsere után nem ment vissza a leeresztő csavar, és arra gyanakodtam hogy a menettel lehet valami gond. Jobban belenéztem a furatba, és láttam, hogy a dekli mögött rögtön ami már a blokk rész, letört egy kisebb darab háromszög alakban, és ott okádja az olajat. Most nem tudom mit csináljak. Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehetne orvosolni a gondot? Egy 2003-as CRF450R-ről van szó.
Magával a pasztával semmi gond nincsen, én is használok, de én a tömitést kenem be véknyan vele. A minőség, de legfőképp a mennyiség a lényeg. Száradás után a felesleget el kell távolitani és kész. A régi kawasakiknál mint az enyém is a blokkfeleknél gyárilag nincs tömités!
Hello minenkinek! Kezdő motoros vagyok és motorvétel előtt állok, honda cr 125-ös cross motort szeretnék venni 300-350 ezer között, léci segítsetek ,hogy mik azok a dolgok amire legjobban oda kell figyelnem a vásárláskor. Előre is köszi mindenkinek aki válaszolt :)
Az a kis lap nekem 125- öshöz van, de nem adom oda senkinek, annyira szar. Miattam ne szedjen senki szét blokkot feleslegesen. Ebayen csak kompletten van az egész tárcsa, 6 ezer körül.
Szerkezeti ragasztó - 2K epoxi, általános felhasználás, kiváló fémek ragasztására, nagy felületekhez
Itt a kép a problémáról. Az olajleeresztő furatból, ami már a blokk rész, onnan szakadt be ez az apróság. A teteje furcsa, mintha valami beleért volna, kicsit kopott, mintha csiszolták volna. Lehet valami fogaskerék beleért?
Korábban írtam, hogy olajcsere után nem ment vissza a leeresztő csavar, és arra gyanakodtam hogy a menettel lehet valami gond. Jobban belenéztem a furatba, és láttam, hogy a dekli mögött rögtön ami már a blokk rész, letört egy kisebb darab háromszög alakban, és ott okádja az olajat. Most nem tudom mit csináljak. Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehetne orvosolni a gondot? Egy 2003-as CRF450R-ről van szó.
12mm magas, 13mm széles és 4mm vastag.
Ha van írj. Köszönöm.
http://youtu.be/S11-Z15XcTs