Nekem a trafó felőli deknin volt letörve egy kis darab. ( http://www.sportmotor.hu/motor... ) Felhevítettem a deknit (A pálca 480 fokon olvad) és amikor eléri ezt a főmérsékletet el lehet kenni a felületen ezt a pálcát. Raktam oda egy fém lemezt, hogy pontos legyen, és amint megköt kész. Képeket majd rakok fel, de elég egyszerű. (Szóval ezek bizonyos hő felett kenhető pálcák.)
vagy én hánytam el a neved+címed, vagy nem is kaptam meg, fene tudja. Légyszives küldd már el ezeket, hogy tudjam postázni a láncokat. Cserébe a bénázásért HÁRMAT kapsz kettő helyett.
Tegnap már ültem motoron,bár nem indítottam,be úgyhogy már nem olyan rossz a helyzet.Van itthon egy KTM is ,azzal felmegyek a hegyekbe,aztán lelököm a szakadékba,utánna felrakom az apróba,hogy eladó teljesen felújítva,karcmentes idomokkal. Végülis magyar vagyok nem?
Amúgy ittam már rá,mikor begipszelték,csak jagermeistert,mert a mexikói azt szereti,más italra rá se néz
Sziasztok! Aki nem rég furatott hengert, az nem emlékszik véletlenül, hogy hány tizeddel fúrták nagyobbra a hengerét? Olvasgattam vissza a fórumot, és ott 0,6mm-t írnak, a zsírúj hengerre és dugóra egy boltos nekem 0,2mm-t mondott. Az enyém 0,4mm-re lesz. Vélemény? Előre is köszönöm.
További szép estét.