Ezt elmeséltem a szerelő ismerősömnek, nézett egyet, mert az enyémnél a nyelvek még így a nem tudom hányadik túlméretnél is jó messze van a dugattyútól. De ami a power tetején várt... Zégerek, alátétek, anyák hegyén-hátán. De faszán be lett állítva minden. Holnap átmossuk a blokkot, aztán csinálom a képeket, hogy áll a folyamat.
Az alapján amit írsz nekem úgy tűnik megszakadt a menet a blokkban.
két megoldást tudnék mondani: egy mérettel nagyobb menet, vagy valamilyen menetjavító pl: helicoil
Amúgy a csavaron persze, hogy ép marad a menet, alumíniumba tekered bele az acél csavart.
Na véééééégre itthon van a frissen fúrt henger és a főtengely az új hajtókarral. Powerszelepet kitisztítottuk és beállítottuk egy szerelővel. Holnap mennek bele a csapágyak és lehet összerakni.
Ma olajat cseréltem a CRF-be, és az a gáz, hogy a leeresztő csavar visszafele nem feszít, és fémreszelék is jött ki az olajjal. Létezik hogy belül elszállt a furat? Csak mert a csavar menete teljesen ép. Ilyenkor mi a legegyszerűbb teendő, vagy megoldás?
Honnan ismerlek? Van egy rejtett látnoki képességem, amivel képes vagyok bárhol a Földön bárki agyába belenézni. Vagy megnéztem a hirdetésed és az adatlapod.
Hát, Ervin. Keresd meg "gecsa" nevű fórumtársunkat, ő sok motort ad-vesz és ismer sok mindenkit Debrecen környékén. Én messze lakom tőled.
Vagy ha őt nem, valaki mást vigyél magaddal, aki tapasztalt, mert már megszívta ezekkel az öreg lomokkal.
Abból, hogy pont úgy néz ki, mint egy 1992-es Honda CR 125. Vagy 1995-ben kiadtak egy emlékszériát az 1992-esek mására, amivel tisztelegni kívántak az 1992-ben véletlenül tiszta benzinnel tankolt és emiatt elhunyt (megragadt) 125-ösöknek.
Szerintem egyik öreg motor sem éri meg, de anno nekem sem volt egyben sok készpénzem, ezért vettem egy 1987-es RM125-öst 85ezerért, és így mindig volt hova tenni a fizetésem.
2005-ben mikor kihozta az ember a szalonból, nagyon jó motor volt. Jellegzetes típushibájuk az igénytelen, tudatlan gazdáik, a sumákolós szervizek, az önmenedzselő sufniszerelők és az okosban megoldós-eladásra összelapátolós tulajdonosok.
A véleményeitekre , tapasztalaitokra lennék kíváncsi egy 2005-ös Honda CRF450-ről.
Vannak e esetleg típushibáí, megbízhatóság terén mit nyújt stb.
Ahogy néztem nagyon megoszlanak erről a típusról a vélemények sajnos ezért lenne szükségem pár véleményre hogy eldöntsem megvegyem-e.
két megoldást tudnék mondani: egy mérettel nagyobb menet, vagy valamilyen menetjavító pl: helicoil
Amúgy a csavaron persze, hogy ép marad a menet, alumíniumba tekered bele az acél csavart.
Ma olajat cseréltem a CRF-be, és az a gáz, hogy a leeresztő csavar visszafele nem feszít, és fémreszelék is jött ki az olajjal. Létezik hogy belül elszállt a furat? Csak mert a csavar menete teljesen ép. Ilyenkor mi a legegyszerűbb teendő, vagy megoldás?
Előre is köszönöm!
Vagy ha őt nem, valaki mást vigyél magaddal, aki tapasztalt, mert már megszívta ezekkel az öreg lomokkal.
Szerintem egyik öreg motor sem éri meg, de anno nekem sem volt egyben sok készpénzem, ezért vettem egy 1987-es RM125-öst 85ezerért, és így mindig volt hova tenni a fizetésem.
A véleményeitekre , tapasztalaitokra lennék kíváncsi egy 2005-ös Honda CRF450-ről.
Vannak e esetleg típushibáí, megbízhatóság terén mit nyújt stb.
Ahogy néztem nagyon megoszlanak erről a típusról a vélemények sajnos ezért lenne szükségem pár véleményre hogy eldöntsem megvegyem-e.
A válaszokat előre is köszönöm