Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Hot Rods főtengely,illetve hajtókarról tud vki véleményt mondani?
Cr 125R 96

Kösziiiii
Hello. Ma kapok pénzt, de szerintem csak a délután folyamán fogom kézhez kapni. Holnap el tudom utalni a kormány árát. E-mailomra dobnál egy számlaszámot? Várni fogom. kadar96@freemail.hu
Helló!Első futoművet mennyiért adod?
Itt bontanak az alattad lévő hozzászólásban egy kpl Cerkát,abból miért nem jó?
Beledobja egy borítékba,aztán másnapra ott van,ettől egyszerűbbet nem tudok...
Még mindig keresek csapágyzáró anyát a hátsóagyamba a fék felőli oldalra. erről lenne szó: null tudna valaki segíteni?
Sziasztok.
olyan gyorsan frissül a cr fórum muszály lefrissitenem a hirdetést mert elfelejtkeztek róllam

HONDA CR 125 1995 MINDEN ALKATRÉSZE ELADÓ !

Tel: 0630.649.26.76
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Hát bammeg az nsr-é elvisz majd egy kis időt,mert csúsztergálgatnom kell,nem lehet tévedgetni Visszaperemezett szarok ezek,levágás után mindenből el kell venni,meg a rögzítő karikának kell egy hely is,az sem mindegy hogyan,mert a levágott alsó tartja a karmantyút Ki van ez találva,hogy ne javítgassad,deee .Csak idő.
Na király, köszi a képet:) Esetleg ha készülne az Xt-ről is szívesen fogadnám akár emailba is. Köszi még egyszer.
Az nsr-ét lemezelem,azért ülök itt,a sachs kész,jó lett,az xt,még ezután.
Jól látom az első képen, hogy már meg is érkezett az XT meg az NSR telója?:) Én küldtem őket. Ha valamennyire szétszedted az xt-ét megírhatnád, hogy mennyire volt szar. Bocs az offért:)
nem ,erre egy ilyen fém lemez karika megy ..
Köszi az infókat, szervíz manual nem egy van. (Spanyol, olasz.... )
Pár kép,most csináltam ilyen könyvet keress a gyárit Nekem már nincs.Menek ,me sose végzek semmivel.De,megsúgom.7.5 üzemóra olajcsere!Ezt, mi 30-40 óráig tudjuk elhúzni, max.Hogy miért kell cserélni?Nézzetek utána,legyen ez a házifeladat,mert ugye a váltóban is kell,sőt ,ott sokan cserélik is.
Van az első teleszkópok tetején egy csavar középen,azzal a rebound (visszacsillapítást tudod állítani),elvileg mellette kell lennie még egy csavarnak,azzal pedig a levegőt lehet kiengedni az első teleszkópból.A teleszkóp alján (ha alulról bele nézel) pedig van a compression (összenyomás csillapítás állító),csavarhúzóval állítható.
Hejj,de hány van ilyen
azt megnéztem volna mikor felrakod rá a kompresszort és felfujod az első telot 2 bárral...
Akkor csak annyit írok öregecske telóidra,ha abban nem igen volt olajcsere,az nem jelenti azt,hogy jó,mert nem folyik Nézz utána a gyári könyvében mennyi időközönként kellene olajat cserélni bennük.Na ,ha kilested, akkor gyüvök azt beszélgetünk
Eszembe nem jutna szétszedni egyik teleszkópot sem, de azért had tudjak alapvető dolgokat. Magyarul, csak érdeklődés szinten kérdezem.
Na,ne hülyéskedjetek már Mondom inkább mindet juttasd el valahova,csinálják meg normálisan.Istenem
Ezen olyan rezonátor van,amire 2 gumigyűrűt kell felrakni?
hát passz!nekem tüzhely gyárból hozta ismerős! van többfajta vastagságu!keresd valami sparheltboltba!
az első teló tetején azért van a szelep hogy motorozás után kiengedd a fölös levegőt!nem azé van hogy felpumpáld! legalábbis én ugy szoktam!
Értem. Ha jól tudom, az első teleszkópban sima levegő van. (?) És az baj ha onnan kiengedtük a maradék kis levegőt, vagy azt ki is kell? Hál' istennek mind az első mind a hátsó teleszkópom jó, korához képest egy csepp olajat nem engedett egyik sem, tompítani is nagyon jól tompítanak.
Benne.