Üdv!
Van egy 250-es HONDA CR-em, 1989-es évjárat. Most volt dugócsere, szóval kompresszióban nincs hiány. Viszont nem akar rugásra indulni. Pár napja mentem vele egy kört, akkor is nehezen indult hidegen. Szikra van, benzin van és mégsem indul. Próbáltam több fajta gyertyával is, ugyan ez a tünet mindegyiknél. (A szikra elég gyengécskének tűnik.) Ha valaki tudna segíteni a problémámon annak nagyon örülnék.
Üdv: Martin!
ki tudja mit kókányoltak az évek(évtizedek)során rajta!nekem szerencsére ez a része jó volt!télen veszek is bele uj szimeringeket meg bezsirozom rendesen!
nekem mikor nem volt benne már igazán erő akkor nagygázon már csak visitott de nem igazán huzott!felujitás után ég és föld lett a különbség! meg mondják hamár gyenge nem indul könnyen hidegen! nekem akkor is könnyen indult! ha nem nyitna a power akkor azt éreznéd!megy az csak kehe szegény!
Szia. Lehetséges hogy érdekelne a dolog. Azt nemtudod megmondani hogy körülbelül mennyi idő szokott ez lenni? esetleg vmi elérhetőséget tudsz adni ahol megtudjuk beszélni részletesen a dolgokat?! Előre is köszönöm!
Hyy... Tudna nekem vki segíteni? Mennyiért hüvelyeznek cr 80 hengert? találtam hozzá hüvely-t de 3féle vmi van a képen. nem nagyon értek hozzá ha valaki eltudná nekem magyarázni h mik is ezek pontosan megköszönném.. Itt a link: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Kivettünk a himbából 4 szimeringet. 2-t a középső részből és 2-t a tetejéből. A 2 piros szimreing ugyanakkora, lemértük és ez jött ki: 32x25x4. (Kül.Bel.Szél.) De a netes robbantott ábrákon mindenhol erre a szimreingre ezt a méretet írja: 25x18x5 ( )
Ma szedtük ki a "kék" szimreingeket, lemértük de rá is van írva, hogy: 28x22x4-esek. Most néztem meg ezeket is, de a neten erre pedig ezt a méretet írják: 26x20x4.5
Sziasztok két kérdésem lenne az egyik.
Cr 250 94 évjárat a hengernél ahol a kipufogo csatlakozik nagyon kormos ill láttam már ott benzint is folyni , leszedtem visszarktam!
De most is olyan ha ránézek nem illeszkedik rendesen lepucoltam a réz gyürüt meg a pufót . mi a teendő ill megy el ott erő ha nem jo?
Teljesen be kell e ölnie ? most egy kicsit oldara ál látom a kipufogon a hornyolást!
A másik hogyan döntsem el hogy szar e dugó erő van persze nekem 40le is sok! indulni indul rendesen , de azt észre szoktam venni magas fordulaton mikor a pover nyitna mintha nem ránta nagyot a motoron lehet nem is müködik?
A barátom 125 nagyobat huzz a motoron mikor érzem hogy nyit a power?
Köszönöm a válaszokat.
Beckflippel
3-ik vége felé haladtam hátsó keréken,túlhúztam a holtponton,és a motor ráesett a bokámra.Már nem tudtam megfékezni.Nagy szerencse,hogy volt rajtam csizma,mert ha nincs biztos eltörik.Bár így is feküdtem egy fél órát a motor mellett,néha káromkodtam is
Sziasztok. 1 kérdés! Ha a hengernél letört a szívónál a szoknya akkor be sem indul úgy már a moci?:S mert hallottam már olyat hogy úgy is ment a vas. Válaszotokat köszönöm.:D
Üdv!
Van egy 250-es CR-em, 1989-es évjárat. Most volt dugócsere, szóval kompresszióban nincs hiány. Viszont nem akar rugásra indulni. Pár napja mentem vele egy kört, akkor is nehezen indult hidegen. Szikra van, benzin van és mégsem indul. Esetleg valami indítási technika is érdekelne, lehet hogy ott rontom el a dolgot. Próbáltam több fajta gyertyával is, ugyan ez a tünet mindegyiknél.
Üdv: Martin!
Van egy 250-es HONDA CR-em, 1989-es évjárat. Most volt dugócsere, szóval kompresszióban nincs hiány. Viszont nem akar rugásra indulni. Pár napja mentem vele egy kört, akkor is nehezen indult hidegen. Szikra van, benzin van és mégsem indul. Próbáltam több fajta gyertyával is, ugyan ez a tünet mindegyiknél. (A szikra elég gyengécskének tűnik.) Ha valaki tudna segíteni a problémámon annak nagyon örülnék.
Üdv: Martin!