Basszus te Keme... Mi lenne velünk nélküled? Sajnos most az utolsó forintomat is elköltöttem, a kormányod még éppen belefért a költségvetésbe. Ez az ajánlatod élni fog még a (közel) jövőben?
ugy emlékszem sima menetes!csak speciális méret!én is csak légkulcsal tudtam lelazitani legelősször!ha szimeringet akarsz cserélni(gondolom mindkettőt)le kell venne a nagy deklit is ugy kiszedni a tengelyt és ugy férsz hozzá!
ÜDV!
Hozzáértők segítségét kérném!
Cr 250 96" évjárat vízpumpa szimeringeit szeretném kicsirélni levettem a kis deknit és nem tudom levenni a lapátot . Kérdésem a következő lenne: Jobbos vagy balos a menete ? Nem látom a tengely menetkifutását és rossz irányba nem szeretném feszegetni. Nagyon rá van gyógyulva a tengelyre.
Meglátásom szerint forgásirányával ellentétesen kéne hogy lazuljon és ekkor balos. így a berugóval is ki tudom támasztani. csak nem mertem nagyon erőltetni.
Vagy a kompletten célszerű levenni nagydeknistől együtt?
Csak akkor meg nem fogom tudni a mögötte lévő szimeringet kicserélni.
Valaki legyen szíves ossza meg velem hogysmint bomlik ez az egység.
Előre is nagyon köszönöm.
Ui: Ja és ha van valakinek ép szivattyú lapátja vevő lennék rá!
Persze, teljesen.
Egyszer volt szétszedve valamikor télen, át kellett zsírozni és ennyi...
Pedig lát nagy sarat a motor az erdőben.
Akarom mondani a zárt krosszpályán...
A tengelyek hál' istennek nem kopottak, csak rettentő koszosak. Nekünk is az volt az első, hogy lemérjük a tengelyt, mert neten megtaláltuk, hogy mekkora a felújító szettben lévő. Nem kopott, csak a csapágyak voltak darabokban. Azóta jól üzemel a tiéd?
Én is ugyanezt játszottam el kb egy éve... Csak egyetlen probléma van ezzel az egésszel. A gyári felújítószettben benne vannak a tűgörgős kosár belsejében gördülő tengelyek kiváló minőségben. Én legyártattam, le is kellett edzeni, a végösszeg majdnem annyi lett mint a himba felújító esetében... Kb 3 ezret spóroltam és vártam az esztergályosra 2 hetet...
Lehet hogy neked jók a tengelyek, de nekem szarrá voltak kopva, úgy nem akartam összerakni, mert elbassza az új csapágyat 1 perc alatt.
haverom 370é vett eggyet!külsőre tipp-topp.belsőre meg eddig nem volt baj! ha szétnézel a piacon 350-390 között mozognak! a felujitást meg vagy elhiszik vagy nem! vagy igaz vagy nem!
Lehet, hogy a motorom eladására kényszerülök, szerintetek mennyibe menne el egy 99es CR250R ?
Új dugó, hajtókar, főtengely csapágy, vízpumpacsapágy szimering a blokkba. Első telóba friss olaj, új szimering, csúszópersely. új kormánycsapágy, himbába minden csapágy új, új láncszett.
Mondjuk nem néz ki valami gyönyörűen, kéne rá egy matrica szett.
Bár remélem nem kell eladnom, mert épp most lett kész
Szia. Az lehetséges, hogy egyik nap láttalak motorozni? Mintha a Te motorodat láttam volna egy tanulóvezető alatt. Ha te voltál, sok sikert a jogsihoz.
Na én meg ma mentem be a csapágyboltba körbeérdeklődni a dolgokat. Kicsit elszomorodtam amikor reggel olvastam, hogy nem fogok találni mert speckó méreteik vannak, de meglepő módon az összes csapágyat (4 db) szimeringet (2db) és tűgörgő kosarat (2db) tudnak hozatni méghozzá Koyot. 40.000Ft lenne a lengővilla + himba felújító, de így megúszom 10.000Ft-ból. A többit nem kell még bántani, szép állapotban vannak.
Ha valakinek lenne Honda cr 80-hoz henger eladó az írjon. thx
Hozzáértők segítségét kérném!
Cr 250 96" évjárat vízpumpa szimeringeit szeretném kicsirélni levettem a kis deknit és nem tudom levenni a lapátot . Kérdésem a következő lenne: Jobbos vagy balos a menete ? Nem látom a tengely menetkifutását és rossz irányba nem szeretném feszegetni. Nagyon rá van gyógyulva a tengelyre.
Meglátásom szerint forgásirányával ellentétesen kéne hogy lazuljon és ekkor balos. így a berugóval is ki tudom támasztani. csak nem mertem nagyon erőltetni.
Vagy a kompletten célszerű levenni nagydeknistől együtt?
Csak akkor meg nem fogom tudni a mögötte lévő szimeringet kicserélni.
Valaki legyen szíves ossza meg velem hogysmint bomlik ez az egység.
Előre is nagyon köszönöm.
Ui: Ja és ha van valakinek ép szivattyú lapátja vevő lennék rá!
Egyszer volt szétszedve valamikor télen, át kellett zsírozni és ennyi...
Pedig lát nagy sarat a motor az erdőben.
Akarom mondani a zárt krosszpályán...
Lehet hogy neked jók a tengelyek, de nekem szarrá voltak kopva, úgy nem akartam összerakni, mert elbassza az új csapágyat 1 perc alatt.
Új dugó, hajtókar, főtengely csapágy, vízpumpacsapágy szimering a blokkba. Első telóba friss olaj, új szimering, csúszópersely. új kormánycsapágy, himbába minden csapágy új, új láncszett.
Mondjuk nem néz ki valami gyönyörűen, kéne rá egy matrica szett.
Bár remélem nem kell eladnom, mert épp most lett kész