Ha nem a tőcsavar helyének teljes mélységére van a túlmenet fúrva, akkor megpróbálhatod a gyári menetet egy picit mélyebbre fúrni, mert ott még van kb 5 mm amiben még tud fogni a csavar. Mondjuk ehhez hosszabb lenti menetű tőcsavar kell, nem lesz jó a gyári, csináltatnod kell hosszabb menetűt, ami a hengerbe megy. Aztán ha a menetfúrás megvan, a csavart bekenni Loctite csapágyrögzítővel, és belehajtani abba az 5 mm - es menetbe. Kicsit buheráltnak tűnik, de ebben az esetben nem nagyon van más módszer ami megfogja. Megvárod a 12 órás száradási időt, és már lehet is összerakni. A hátránya annyi, hogy utána nem lehet majd cserélni, vigyázni kell a felső menetre. Szerintem sem lesz jó az alujavító, mert ide nagyobb erő kell ami belefogja. Egyébként a tőcsavar lenti menete sima metrikus menet, talán 1,5 - es emelkedéssel, a felső menet valami speciális. Talán tudtam segíteni. Üdv.
Hát én nem tudom te ezt hogy bírod ezt idegekkel hogy bárhova nyúlsz úgy mond "szaros " lesz mindig a kezed , én már mérgembe össze törtem volna otthon egy két szekrény egy nagyobb villás kulcsal
Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni. A hengerben a tőcsavarokat akartam cserélni, meg is vettem bontva a 6db-ot, de akkor láttam, hogy az előző tulaj nagyobb csavarokat esztergáltatott a tűcsavarok helyére, hogy véletlenül se legyen jó a gyári. ( )
Lehet hülye kérdés, de hengert mennyire lehet / szabad hevíteni? Alujavító pálcám van, így az a terv, hogy felhevítem, belenyomom és akkor lesz belevaló menetem. Szerintetek?
Pl: http://www.sportmotor.hu/motor...
Lehet hülye kérdés, de hengert mennyire lehet / szabad hevíteni? Alujavító pálcám van, így az a terv, hogy felhevítem, belenyomom és akkor lesz belevaló menetem. Szerintetek?
Előre is köszi a tanácsokat.