Elsőként lekellet vinni a motorokat átnézte hogy milyen állapotban van a teleszkóp aztán ő javasolt egy szervízt hogy mit is volna érdemes rajta csinálni az enyémet szétszedte kitakarította amik szét voltak esve azokat össze tette ami meg rosszul volt össze rakva azt normálisan össze tette majd Kayaba olajjal feltöltötte és beklikkelte kemény talajra ez került 25 ezerbe
Hát nekem most lent Kaposváron csinálta meg Pánovics (Magic) ő azt mondta hogy nekem az elsőbe szét volt esve a hidralika a központiba meg fordítva volt a dugattyú csodálkoztam is hogy ugratás után hogy nem csillapít , de most faszán megcsinálta és fényévekkel jobb lett mint volt sokkal kényelmesebb vele menni !
Kriminális Ez még csak a felszín,ezután jön a többi része,de sok idióta azt hiszi a képek alapján "Ő" is megtudja csinálni Sokszor még azok sem akik ezzel foglalkoznak Kár,hogy okádós szmájli nincs.
Na,majd minnyá teszek mán be ide cr hátsógátlót olyanok jönnek,hogy ihajjjj.Ezek a házi szereljük meg haverral,megtudjuk mi csinálni akcióba is Az a baj,minden tömítő felületet elbasznak,kenőcsölnek,szilóznak,me kicserélni nem tudnak semmit Elbasszák még azt is ami jó volt előtte,és ami a legelszomorítóbb ezek a motorok mennek 350-450 közötti áron a piacon felújítva címszóval
Sziasztok! Üzemórával kapcsolatos kérdésem lenne, hogy mit és mennyi idő múlva kellene cserélni, miután aránylag azért rendbe raktam a gépet és nem akarom, hogy megint szétmenjen valami a karbantartás végett. Olajak, dugattyú meg sok más dolog érdekelne, hogy mikor kellene cserélni, tekintetbe véve, hogy ez az első üzemórás gépem. (Lehet, hogy hülye kérdés, de a most frissen fúrt hengert mikor kell legközelebb furatnom? )
Ja és heti pár órát fogok kezdő szinten vele menni.
Hát ennek végül is semmit sem szabadna kottyanni , én azt mondom először szed szét lehet hogy egybe van rohadva az egész vagy jön a sufni tunning bronz persely vagy egyéb nyalángságok láttam én már himbánál szép dolgokat
Szerdán megjön a blokkba az összes szimering, tömítés. Lassan blokkilag minden rendben lesz. Sokszor kérdeztem már, de akkor a kotyogó himbával (megnéztem, nem a telónál) mit lehet kezdeni? Egyáltalán mi után számít cserésnek? Nem nagyon kotyog, csak egy picit.
Szevasztok!
Mi lehet az oka annak, hogy 1-es, 2-esbe nem akar kipörögni, de a többi sebességbe, illetve üresbe nincs probléma, nyit a power, és kipörög!? 2001-es CR250-es. Előre is köszönöm a segítséget!
Ja és heti pár órát fogok kezdő szinten vele menni.
http://www.cmsnl.com/honda-cr2...
www.prox.hu
Szerdán megjön a blokkba az összes szimering, tömítés. Lassan blokkilag minden rendben lesz. Sokszor kérdeztem már, de akkor a kotyogó himbával (megnéztem, nem a telónál) mit lehet kezdeni? Egyáltalán mi után számít cserésnek? Nem nagyon kotyog, csak egy picit.
Mi lehet az oka annak, hogy 1-es, 2-esbe nem akar kipörögni, de a többi sebességbe, illetve üresbe nincs probléma, nyit a power, és kipörög!? 2001-es CR250-es. Előre is köszönöm a segítséget!