Az a baj hogy baráti körbe nincs csak régebbi 99es 2001-é azok nem passzolnak rá! Pedig most nagyon jó lenne 1próba erejéig hogy mégis ez-e a baj! Használtat meg sajnos nem találok sehol magyarországon, az új ára pedig 147ezer magyar forint :'(
Sajnos ezt is megnéztük de jó! nem szivárog az anyag se, száraz minden ezért törjük a fejünket hogy mi a franc lehet más! Esetleg a gyújtás elektronika(CDI) csinálhat ilyet? Mert más már nagyon nem jut eszünkbe :(
Valószinű pont az a gond hogy nem nyit a power és azért dadog le, azért a karbit takaritsd meg mielőtt a powert megnézed! Vagy karbi vagy power lesz a ludas 90%!
Sziasztok! Olyan problémám van 2005ös Honda cr 250 szinte félgázig sem pörög ki! Először tekercsre gyanakodtunk, újra lett tekercselve de a tünetek most is azok:( Új gyertya van benn, próbáltuk másik két motoréval de semmi ugyan úgy nem akar kipörögni, olyan mint egy 4T mikor letilt! Annyira sem pörög ki hogy nyisson a power szelep. Karbit átnéztük nincs anyag vagy levegő gond! eddig tökéletes volt és egyik pillanatról a másikra elkezdte csinálni ezt a dadogást:\ Esetleg valaki már találkozott ilyen problémával? A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha valakinek volt már hasonló jellegű problémája
CR 250 R3 as motorom van olyan gondal hogy benzin dúsa keverék.. a síber tűn lévő rögzítő gyűrű a felső horonyban van de így is dadog a motor ha pl 1-es ben hirtelen nyélgázra van téve... hideg motornál ilyenkor gyertyát is beköpi! van egy másik ugyan ilyen Mikuni karburátor(haveromé) amivel tökéletesen jár,pörög ahogy kell nem dadog be.. ha ebből kiszedünk minden alkatrészt (kehely, főfúvóka, alapjáratif,síber tű, síber henger) és át rakjuk az én karbimba ugyan azon beállításokkal ugyan így dadog motor...
Szóval a másik karbival tökéletes de ha átteszünk minden benne lévő dolgot úgy már nem..szóval megprobáltunk már mindent de semmi
És mikor visszatettük a haveroméba a sajátt cuccait amivel elötte tökéletesen működött most már az övé se jó..ugyanazt csinálja mint az enyém elment neki az alapjárat is és ugyanugy darál mielöt kipörögne
Valaki segítsen mer már mindent megnéztünk a karbiba amit meglehet.
Real-Motorcentrum Győr vettem a tengelyt 20 500 FT a szimeringek darabja volt 1000 forint körül erre már pontosan nem emlékszem , természetesen gyári mind
a gyujtás oldalon nézd meg a kis kart amibe a bowden megy!ha nagyon fönt van akkor ki kell venni a tengely és a bemélyedést fel kell heggeszteni ha ki van kopva!és visszacsiszolni!ha lentebbről huz a kis kar a kuplungod is puhább lesz!
ja és a kuplung nem volt kopott ! majd 1,8 mm ferodor volt rajta .. elvileg ez elég ha tudja valaki a gyárin mennyi lehet sokat segítene...köszönöm előreis!
sziasztok van egy cr 250-em szétszedtem a kuplungot mert kiemelt de teljesen rá volt állítva. össze raktam és a lendkeréknél a kuplung kart a bovden teljesen meghúzza ,de nem emel ki rendesen . mi lehet az oka ? köszönöm előre is!
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha valakinek volt már hasonló jellegű problémája
CR 250 R3 as motorom van olyan gondal hogy benzin dúsa keverék.. a síber tűn lévő rögzítő gyűrű a felső horonyban van de így is dadog a motor ha pl 1-es ben hirtelen nyélgázra van téve... hideg motornál ilyenkor gyertyát is beköpi! van egy másik ugyan ilyen Mikuni karburátor(haveromé) amivel tökéletesen jár,pörög ahogy kell nem dadog be.. ha ebből kiszedünk minden alkatrészt (kehely, főfúvóka, alapjáratif,síber tű, síber henger) és át rakjuk az én karbimba ugyan azon beállításokkal ugyan így dadog motor...
Szóval a másik karbival tökéletes de ha átteszünk minden benne lévő dolgot úgy már nem..szóval megprobáltunk már mindent de semmi
És mikor visszatettük a haveroméba a sajátt cuccait amivel elötte tökéletesen működött most már az övé se jó..ugyanazt csinálja mint az enyém elment neki az alapjárat is és ugyanugy darál mielöt kipörögne
Valaki segítsen mer már mindent megnéztünk a karbiba amit meglehet.
nekem is ilyen motorom van és sajnos a hiba is ismerős:(
még a megoldáson gondolkozni kell egy kicsit:(