nem nem a silt miatt hanem hogy be volt tekerve ragasztó szallagal "mondom az aszonynak na vazze ezt mire leszedem " de hál istennek volt alatta egy zacskó így nem a sisakon volt a ragacs
Én is namura dugót fogok a kx-be rendelni ősszel! Bizom benne addig még elmegy! 63üó van benne most és hidegen még mindig 14,5bart mérek benne. Igaz viszont az is hogy hónolás nem sok látszik már a hengeren, de a lapot még jól veszi és hidegen-melegen szivatóval vagy anélkül 2rugás és ketyeg!
Nem rég vettem egy 250-est (88).
Ki szeretném cserélni a gyertyát (NGK BPR6ES).
Maradhat ez a fajta (BPR6ES) vagy inkább amit a gyár javasol (BR8EG)?
Kösz.
én 18ezeré vettem moto-coyote hajtókart!prox dugót 36é. de namura van 18é.csak azé nem vettem azt mert 3hetet várni kellett volna rá!türelmetlen voltam!
Most kérdezgettem körbe, lehet igazad van. Ha az árát+ szállítását átváltjuk Ft-ba, akkor a hajtókar 19.000Ft a dugattyú meg 26.500Ft
Ennyiért nagyon megérné, de ha rámegy az Áfa meg a vám akkor már nem.
Sziasztok, eladó egy EMGO márkájú gyújtótrafó (ignition coil).
Az alábbi típúsokhoz jó Honda CR , TRX, XR
Egyszer használt, kiderült hogy nem ez a baja a motornak :(
Ajándékba jár hozzá egy cr-re való tartó amit el kellett készítenem hozzá hogy fel tudd fogatni.
Ahogy már írtam előbb is, ez elég sok mindentől függ.
Beszarás, de még a tengerszint feletti magasságtól is. (a gépkönyv szerint) De főként a melegtől. Na meg az évjárattól.
Nekem a főfúvóka most 162 ha jól emlékszem, télen egy 10essel nagyobb. Ha ennyire pontos értéket szeretnél, akkor gépkönyvbe nézz utána.
Üdv mindenkinek
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha valakinek volt már hasonló jellegű problémája
CR 250 R3 as motorom van olyan gondal hogy benzin dúsa keverék.. a síber tűn lévő rögzítő gyűrű a felső horonyban van de így is dadog a motor ha pl 1-es ben hirtelen nyélgázra van téve... hideg motornál ilyenkor gyertyát is beköpi! van egy másik ugyan ilyen Mikuni karburátor(haveromé) amivel tökéletesen jár,pörög ahogy kell nem dadog be.. ha ebből kiszedünk minden alkatrészt (kehely, főfúvóka, alapjáratif,síber tű, síber henger) és át rakjuk az én karbimba ugyan azon beállításokkal ugyan így dadog motor...
Szóval a másik karbival tökéletes de ha átteszünk minden benne lévő dolgot úgy már nem..szóval megprobáltunk már mindent de semmi
Ha valakinek van valami tippe az írja le megköszönném
sziasztok!
Még mindíg nem sikerült kiderítenem h pontosan mekkora fúvóka kell az én kis Cr-embe..Ha esetleg valaki pontos adatot tudna mondani megköszönném
Sziasztok! A segítségeket kérném szimering ügyben. Kivettem az összeset a blokkból, de költözésnél elkallódtak. Méretek nagyjából le lettek írva, de hiányosak. 10 db-ot számoltam (Több kevesebb?) Valaki tud segíteni az összeírásában? Első sorban az érdekel, hogy hova kellenek: főtengely (2 db) / vízpumpa (2db) / első fogaskerék. Ennyi ugrik be. Előre is köszönöm!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha 1.000Ft+posta, de ha utalsz 1.200Ft-ot akkor borítékban feladom.
Ja és ez annyiban más a G jelzésűvel, hogy ez nem nikkel hanem réz középelektródás.
Nem rég vettem egy 250-est (88).
Ki szeretném cserélni a gyertyát (NGK BPR6ES).
Maradhat ez a fajta (BPR6ES) vagy inkább amit a gyár javasol (BR8EG)?
Kösz.
Ennyiért nagyon megérné, de ha rámegy az Áfa meg a vám akkor már nem.
http://www.ebay.com/itm/Honda-...
Jövő hónap elején remélhetőleg ezek lesznek nálam. Valaki esetleg rendelt már E-bayról?
92-01-ig bármelyik évjáratra feltehető! Csak egyben adom el!
Érdeklődni:30/3699876
Az alábbi típúsokhoz jó Honda CR , TRX, XR
Egyszer használt, kiderült hogy nem ez a baja a motornak :(
Ajándékba jár hozzá egy cr-re való tartó amit el kellett készítenem hozzá hogy fel tudd fogatni.
Ár 4e ft
-Tűszelepház, ha kiveszed van rajta 1 kis o-gyűrű tömítés
-Úszó
Beszarás, de még a tengerszint feletti magasságtól is. (a gépkönyv szerint) De főként a melegtől. Na meg az évjárattól.
Nekem a főfúvóka most 162 ha jól emlékszem, télen egy 10essel nagyobb. Ha ennyire pontos értéket szeretnél, akkor gépkönyvbe nézz utána.
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha valakinek volt már hasonló jellegű problémája
CR 250 R3 as motorom van olyan gondal hogy benzin dúsa keverék.. a síber tűn lévő rögzítő gyűrű a felső horonyban van de így is dadog a motor ha pl 1-es ben hirtelen nyélgázra van téve... hideg motornál ilyenkor gyertyát is beköpi! van egy másik ugyan ilyen Mikuni karburátor(haveromé) amivel tökéletesen jár,pörög ahogy kell nem dadog be.. ha ebből kiszedünk minden alkatrészt (kehely, főfúvóka, alapjáratif,síber tű, síber henger) és át rakjuk az én karbimba ugyan azon beállításokkal ugyan így dadog motor...
Szóval a másik karbival tökéletes de ha átteszünk minden benne lévő dolgot úgy már nem..szóval megprobáltunk már mindent de semmi
Ha valakinek van valami tippe az írja le megköszönném
Még mindíg nem sikerült kiderítenem h pontosan mekkora fúvóka kell az én kis Cr-embe..Ha esetleg valaki pontos adatot tudna mondani megköszönném