Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nana.én is szakmühelybe csináltattam! még se figyeltek oda rá! ök is lehetnek figyelmetlenek!
Köszi, mindenképpen átnézetem. Igaz műhelybe rakatom össze, ahol tudniuk kell mindent, de amikor rákérdeztem az árra, hogy mi mennyi, és amint kimondtam hogy milyen márkák kerülnek bele beindult a "Flegma Kft."
szépek! nekem is ugyanilyen volt a szett először!a hajtókar maradt ez de a dugattyu beleért a power szelepbe és odavágott neki! lett prox.arra majd figyelj oda hogy a power szelep mennyire kotyog és hogy nem-e ér majd bele a dugóba! második összerakásnál már megnéztük.kicsit csiszoltunk a szelep orrából és azóta tuti! gondoltam szólok nehogy te is igy járj!
Amint megjött a fizetés, rá 10 percére jött a futárszolgálat. A napokban jön meg az összes szimering a blokkba (15.000Ft) meg a tömítésszett a blokkba. A többit meg augusztus elején.
Kezdem látni a fényt a hosszú sötét alagút végén.
Gondolom akkor mára megvan a boldogságadag
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? A Honda Crf 450 X emet szeretném felújítani! Dugó vez.lánc szelepek tömítések himbarendszer
vez.tengely Segítsetek pls hogy ti melyik weblapról rendelitek vagy honnan ha vki tud vmit ! 0630-839-55-69 Ez a számom ezen várom a segítségeteket! Nagyon Fontos lenne.mert már motoroznék újra!
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni abba ,hogy a motorom ha bemelegszik nem emel ki a kuplungja én olajra gondolok létezik az ?
Most nemrég cseréltem ipon van benne esetleg más olaj kéne bele?Milyen olajat ajánlanátok?Elöre is köszi !
Jah, a papír az enduro szempontjából lett volna fontos. Mert egy EXC-vel is tudok pályázni, viszont tudok vele SM-ezni is.Egy SX-el már más a helyzet. Ott ugye nincs városban villogás, ott csak pálya van.
Endurot nem gyártanak a japánok sajnos, ezért Berg / KTM / Husky maradt a sorban, de az enduróik mind nagyon drágák. Így szűkítettem a kört, maradt a krossz gép és a KTM. A Berg félig KTM ugyan, de az FC-kről megint csak nincs jó véleményem...
Tehát a választás végül a KTMre esett. Megint.
és minek venni papiros krosszmotort.?
Jah, hát ezeket a városi legendákat én is hallottam, de aki mondjuk nem teljesen hülye a motorozáshoz, az nem rakja fel rosszul a légszűrőt... (bár először a csacsinál velem is előfordult, azóta megvan a technika...) hengert venni nem tudom hogy érdemes-e, ha vki csak motorozgat vele. Hiszen egy 200EXC-hez is közel 200ezer egy hengerszett. Inkább perselyezni kell, nem annyira tartós úgy egy dugó benne, de olcsóbb... utángyártott cuccok alatt mit értesz? Dugattyú / Hajtókar / Csapágyak, ezekből a KTM-hez is kapni Vertexet / Wössnert / Proxot... a gyújtáshoz nincs tényleg utángyártott cucc.. Vez.Láncot is gyárt hozzá a DID / PROX pl...igaz egy RMZ-be 14000Ft, míg egy SXF-be 23000. Szelepeknél a japó márkákhoz 7000-35000között, KTM-nél 34000ft (összes / db) ezek is drágábbak. Nálam mondjuk nem hinném, hogy idén 20-25 óránál több bele fog menni a motorba, ezért nem félek annyira ezektől a dolgoktól. Csak nem nyúlok bele vmi szarba
Majd meglássuk. Az a gond, amikor nagyon el akartam adni a motoromat, akkor nem tudtam...akkor tele volt a net jobbnál jobb olcsó gépekkel. Most meg?! Eladtam, és olyan árak vannak, hogy feláll a szőr a hátamon. 2004es-2005ös motorok mennek 600ért? Pfff...KTM EXC-k 2006osak 800ezrekért mennek, hol érnek azok annyit már?! Szégyen ez az ország. Jah, és ha véletlenül találni normális papírosat, az még 150ezer plusz forintot jelent az árnál...
KTM-ekről nem tudok sokat, mondják ugye a váztörést, erről van kb. 30 képem. A 2006-os KTM 450-nek a gyújtás CDI gyárilag hibás, az utána következő típussal kell helyettesíteni, de annak nem olyan a kábelcsatlakozása, ezért kábelkorbácsot is venni kell, ezt véletlenül egész biztosan tudom, mert segítettem utánajárni az egész motyónak egy versenyzőnek. Meg nincs a KTM-ekhez utángyártott cucc, gyárit kell szinte mindenből venni, az meg drágább. Konkrétan a 450-es SXF henger olyan drága eredetiben, hogy olcsóbb rá az 505-ös henger. Ja, és a légszűrőt fel lehet úgy is tenni könnyen, hogy hátul rés marad, ezért meg lehet etetni homokkal őket hamar.
Nekem most is EXC-m volt, de jobbára pályákon lógok... ezért jó lesz vmi SX 4T
De amit a motorozásból megtanultam, azt a 2 ütemű motorjaimnak köszönhetem...ott fejlődik a legtöbbet az ember. Mára már öregecskén jó lesz a 4 ütem is.
SX450-ekről hallottál vmi rosszat egyébként?
Jók a KTM-ek, szeretem őket kölcsönkérni, bár sosem vennék. Jó fékek, jó futomű, most már kigyógyultak a PDS-ből is, erősek. A legjobb 125 2T életemben KTM volt, pedig bazi sok motoron ültem már 1985-östől 2012-esig.
Szerintem SX450 lesz most, csak ilyen bohóckodós motornak kell...meló miatt úgyis elég ritkán tudok kijárni pályára...
Én 2 évet használtam ezt a motort, soha semmi baja sem volt, pedig kb. 160 órát tettem bele, most is ilyen van, csak 08-as. Itt a haveri körben csak Yamahák vannak szinte.
Az árral nincs gond... nincs sok jó tapasztalatom a jehovákról...
Ha csak egy 50-est rádobsz, az én ex-motorom ennyiért eladó most, a srác eltörte a lábát. YZF250 07
Szevasztok!

HONDA CRF250 / SUZUKI RM250Z (450es társaik is) érdekelnének 2005évjárattól a dunántúlon 600.000Ft-ig!

Aki tud ilyen motort, az jelezzen!
Köszi
Üdv
azt nem mondom hogy nem kellett egy két dolgot csinálni!de a belsejébe nem kellett nyulni! felujitás után azért igencsak erősebb lett!
Ez a poén mindíg üt.Sokat csiszolgattam az elmúlt 29 évben.
Ez az egy poénom van összesen,mindenhol ezt használom
A simson hengeres poenod meg nagyot utott... Csak a simson megy nalunk, ]az a tuti...
Áruld már el légyszi hol fikàztam a kedvencedet? Az audi hengerfej meg hogy jön ide? Akkor majd csak ott vàsàrolok bármit ahol audi cucc is van. Ja amugy a
kedvenceid csinàltàk 13 êve a gti golfom felujitàsàt, fasza lett. Têma részemröl lezarva.
Pfúú,ezt így nem tudom,látni kellene. Sok hülyesége lehet,de nem sorolom,me sok oktondi minnyá nekiállna
Pontokba?
1.Hát ezt majd konkrétan megírja Mta4,hogy mennyiért hónol hengert ez a bácsi.
2.Ahova én vittem,én ott már 15 évvel ezelőtt is csináltattam pár dolgot,ha szarul dolgoznának,ez a cég már nem létezne,mert nem lenne munkájuk.Egyébként láttam már ott Audi hengerfejet teljesen felújítva.
3. Kit érdekel,hogy mennyire elhivatott?Téged érdekel?
Engem az érdekel,hogy pontos legyen amit csináltatok,meg kész legyen a megbeszélt időre.
Én csak azt nem értem,hogy miért kell fikázni egy másik profi gépműhelyt.Azért,mert több haverodtól is hallottad,hogy ez a bácsi milyen profin fúrja a simson hengert?
Ha pedig rossz tapasztalatod van velük kapcsolatban,akkor írd le nyugodtan,hogy másokkal ne fordulhasson elő.