Köszi, mindenképpen átnézetem. Igaz műhelybe rakatom össze, ahol tudniuk kell mindent, de amikor rákérdeztem az árra, hogy mi mennyi, és amint kimondtam hogy milyen márkák kerülnek bele beindult a "Flegma Kft."
szépek! nekem is ugyanilyen volt a szett először!a hajtókar maradt ez de a dugattyu beleért a power szelepbe és odavágott neki! lett prox.arra majd figyelj oda hogy a power szelep mennyire kotyog és hogy nem-e ér majd bele a dugóba! második összerakásnál már megnéztük.kicsit csiszoltunk a szelep orrából és azóta tuti! gondoltam szólok nehogy te is igy járj!
Amint megjött a fizetés, rá 10 percére jött a futárszolgálat. A napokban jön meg az összes szimering a blokkba (15.000Ft) meg a tömítésszett a blokkba. A többit meg augusztus elején.
Kezdem látni a fényt a hosszú sötét alagút végén.
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? A Honda Crf 450 X emet szeretném felújítani! Dugó vez.lánc szelepek tömítések himbarendszer
vez.tengely Segítsetek pls hogy ti melyik weblapról rendelitek vagy honnan ha vki tud vmit ! 0630-839-55-69 Ez a számom ezen várom a segítségeteket! Nagyon Fontos lenne.mert már motoroznék újra!
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni abba ,hogy a motorom ha bemelegszik nem emel ki a kuplungja én olajra gondolok létezik az ?
Most nemrég cseréltem ipon van benne esetleg más olaj kéne bele?Milyen olajat ajánlanátok?Elöre is köszi !
Jah, a papír az enduro szempontjából lett volna fontos. Mert egy EXC-vel is tudok pályázni, viszont tudok vele SM-ezni is.Egy SX-el már más a helyzet. Ott ugye nincs városban villogás, ott csak pálya van.
Endurot nem gyártanak a japánok sajnos, ezért Berg / KTM / Husky maradt a sorban, de az enduróik mind nagyon drágák. Így szűkítettem a kört, maradt a krossz gép és a KTM. A Berg félig KTM ugyan, de az FC-kről megint csak nincs jó véleményem...
Tehát a választás végül a KTMre esett. Megint.
Jah, hát ezeket a városi legendákat én is hallottam, de aki mondjuk nem teljesen hülye a motorozáshoz, az nem rakja fel rosszul a légszűrőt... (bár először a csacsinál velem is előfordult, azóta megvan a technika...) hengert venni nem tudom hogy érdemes-e, ha vki csak motorozgat vele. Hiszen egy 200EXC-hez is közel 200ezer egy hengerszett. Inkább perselyezni kell, nem annyira tartós úgy egy dugó benne, de olcsóbb... utángyártott cuccok alatt mit értesz? Dugattyú / Hajtókar / Csapágyak, ezekből a KTM-hez is kapni Vertexet / Wössnert / Proxot... a gyújtáshoz nincs tényleg utángyártott cucc.. Vez.Láncot is gyárt hozzá a DID / PROX pl...igaz egy RMZ-be 14000Ft, míg egy SXF-be 23000. Szelepeknél a japó márkákhoz 7000-35000között, KTM-nél 34000ft (összes / db) ezek is drágábbak. Nálam mondjuk nem hinném, hogy idén 20-25 óránál több bele fog menni a motorba, ezért nem félek annyira ezektől a dolgoktól. Csak nem nyúlok bele vmi szarba
Majd meglássuk. Az a gond, amikor nagyon el akartam adni a motoromat, akkor nem tudtam...akkor tele volt a net jobbnál jobb olcsó gépekkel. Most meg?! Eladtam, és olyan árak vannak, hogy feláll a szőr a hátamon. 2004es-2005ös motorok mennek 600ért? Pfff...KTM EXC-k 2006osak 800ezrekért mennek, hol érnek azok annyit már?! Szégyen ez az ország. Jah, és ha véletlenül találni normális papírosat, az még 150ezer plusz forintot jelent az árnál...
KTM-ekről nem tudok sokat, mondják ugye a váztörést, erről van kb. 30 képem. A 2006-os KTM 450-nek a gyújtás CDI gyárilag hibás, az utána következő típussal kell helyettesíteni, de annak nem olyan a kábelcsatlakozása, ezért kábelkorbácsot is venni kell, ezt véletlenül egész biztosan tudom, mert segítettem utánajárni az egész motyónak egy versenyzőnek. Meg nincs a KTM-ekhez utángyártott cucc, gyárit kell szinte mindenből venni, az meg drágább. Konkrétan a 450-es SXF henger olyan drága eredetiben, hogy olcsóbb rá az 505-ös henger. Ja, és a légszűrőt fel lehet úgy is tenni könnyen, hogy hátul rés marad, ezért meg lehet etetni homokkal őket hamar.
Nekem most is EXC-m volt, de jobbára pályákon lógok... ezért jó lesz vmi SX 4T
De amit a motorozásból megtanultam, azt a 2 ütemű motorjaimnak köszönhetem...ott fejlődik a legtöbbet az ember. Mára már öregecskén jó lesz a 4 ütem is.
SX450-ekről hallottál vmi rosszat egyébként?
Jók a KTM-ek, szeretem őket kölcsönkérni, bár sosem vennék. Jó fékek, jó futomű, most már kigyógyultak a PDS-ből is, erősek. A legjobb 125 2T életemben KTM volt, pedig bazi sok motoron ültem már 1985-östől 2012-esig.
Én 2 évet használtam ezt a motort, soha semmi baja sem volt, pedig kb. 160 órát tettem bele, most is ilyen van, csak 08-as. Itt a haveri körben csak Yamahák vannak szinte.
Áruld már el légyszi hol fikàztam a kedvencedet? Az audi hengerfej meg hogy jön ide? Akkor majd csak ott vàsàrolok bármit ahol audi cucc is van. Ja amugy a
kedvenceid csinàltàk 13 êve a gti golfom felujitàsàt, fasza lett. Têma részemröl lezarva.
Pontokba?
1.Hát ezt majd konkrétan megírja Mta4,hogy mennyiért hónol hengert ez a bácsi.
2.Ahova én vittem,én ott már 15 évvel ezelőtt is csináltattam pár dolgot,ha szarul dolgoznának,ez a cég már nem létezne,mert nem lenne munkájuk.Egyébként láttam már ott Audi hengerfejet teljesen felújítva.
3. Kit érdekel,hogy mennyire elhivatott?Téged érdekel?
Engem az érdekel,hogy pontos legyen amit csináltatok,meg kész legyen a megbeszélt időre.
Én csak azt nem értem,hogy miért kell fikázni egy másik profi gépműhelyt.Azért,mert több haverodtól is hallottad,hogy ez a bácsi milyen profin fúrja a simson hengert?
Ha pedig rossz tapasztalatod van velük kapcsolatban,akkor írd le nyugodtan,hogy másokkal ne fordulhasson elő.
Kezdem látni a fényt a hosszú sötét alagút végén.
vez.tengely Segítsetek pls hogy ti melyik weblapról rendelitek vagy honnan ha vki tud vmit ! 0630-839-55-69 Ez a számom ezen várom a segítségeteket! Nagyon Fontos lenne.mert már motoroznék újra!
Tudna nekem valaki segíteni abba ,hogy a motorom ha bemelegszik nem emel ki a kuplungja én olajra gondolok létezik az ?
Most nemrég cseréltem ipon van benne esetleg más olaj kéne bele?Milyen olajat ajánlanátok?Elöre is köszi !
Endurot nem gyártanak a japánok sajnos, ezért Berg / KTM / Husky maradt a sorban, de az enduróik mind nagyon drágák. Így szűkítettem a kört, maradt a krossz gép és a KTM. A Berg félig KTM ugyan, de az FC-kről megint csak nincs jó véleményem...
Tehát a választás végül a KTMre esett. Megint.
Majd meglássuk. Az a gond, amikor nagyon el akartam adni a motoromat, akkor nem tudtam...akkor tele volt a net jobbnál jobb olcsó gépekkel. Most meg?! Eladtam, és olyan árak vannak, hogy feláll a szőr a hátamon. 2004es-2005ös motorok mennek 600ért? Pfff...KTM EXC-k 2006osak 800ezrekért mennek, hol érnek azok annyit már?! Szégyen ez az ország. Jah, és ha véletlenül találni normális papírosat, az még 150ezer plusz forintot jelent az árnál...
De amit a motorozásból megtanultam, azt a 2 ütemű motorjaimnak köszönhetem...ott fejlődik a legtöbbet az ember. Mára már öregecskén jó lesz a 4 ütem is.
SX450-ekről hallottál vmi rosszat egyébként?
HONDA CRF250 / SUZUKI RM250Z (450es társaik is) érdekelnének 2005évjárattól a dunántúlon 600.000Ft-ig!
Aki tud ilyen motort, az jelezzen!
Köszi
Üdv
Ez az egy poénom van összesen,mindenhol ezt használom
kedvenceid csinàltàk 13 êve a gti golfom felujitàsàt, fasza lett. Têma részemröl lezarva.
1.Hát ezt majd konkrétan megírja Mta4,hogy mennyiért hónol hengert ez a bácsi.
2.Ahova én vittem,én ott már 15 évvel ezelőtt is csináltattam pár dolgot,ha szarul dolgoznának,ez a cég már nem létezne,mert nem lenne munkájuk.Egyébként láttam már ott Audi hengerfejet teljesen felújítva.
3. Kit érdekel,hogy mennyire elhivatott?Téged érdekel?
Engem az érdekel,hogy pontos legyen amit csináltatok,meg kész legyen a megbeszélt időre.
Én csak azt nem értem,hogy miért kell fikázni egy másik profi gépműhelyt.Azért,mert több haverodtól is hallottad,hogy ez a bácsi milyen profin fúrja a simson hengert?
Ha pedig rossz tapasztalatod van velük kapcsolatban,akkor írd le nyugodtan,hogy másokkal ne fordulhasson elő.