Már megvan a hiba rosszul rakta össze a szerelő a teleszkópot....és ha a Recski Pannonia KFT. hez szeretnétek vinnia motorotokat javítani ne tegyétek és ha tudjátok terjesszétek is ezt:D
Had kérdezzem meg, mennyi volt a beugró emberenként (motoronként) ? Ilyen tempóval ami a videóban is van, egy tank mennyit bír? Én is Ácson szeretném betörni a lovakat, tetszik és közel is van.
Leszögezném, hogy sem edző, sem versenyző vagyok, mondok pár dolgot, és majd a profik meg a netkaratésok kiegészítik pár okossággal és hülyeséggel:
1. 0,9-1,0 Bar-ra szoktam...minél laposabb, annál jobban terül, de annál könnyebben forog meg, hiába a vakszelep. Én nem variálok talajviszonyokhoz, annyira nem vagyok profi, hogy ez számítson.
2. Ne szorítsd, csak akkor, mikor kell, levegőben (ugratáskor) lazítsd el. Egy pályán ha van 10 ugró, és mindegyiken repülsz átlag 2mp-et, azt jelenti, hogy a 2 perces körből 20mp-et pihensz! Állj úgy, hogy a súlypontod mindig a lábtartó felé mutasson, gázadásnál dőlj előre, fékezésnél hátra, mintha egy csúszós folyosón futnál és állnál meg. Akkor nagyon keveset "fekvőtámaszozol" a kormányon, és kevesebbet is kell szorítani. Állni könnyebb, mint a kormányon lógni és húzódszkodni.
Marokra kétféleképpen lehet jól gyúrni, egyik:
-1m-es seprűnyélbe középre felkötsz 1m madzagon 1kg súlyt, feltekered-letekered-feltekered-letekered-feltekered-letekered... alkarra is jó
vagy:
- edzésterv marokra
Eszembe jutott két dolog,adhatnál tanácsot.
1.Milyen guminyomást szoktál használni,és kell-e esetleg változtatni,ha változik a talaj?
2.Nagyon elfáradt a kezem,nem tudtam "markolni" a kormányt 5-6 kör után.Ez normális,vagy esetleg valamit rosszul csinálok?(testtartás ilyesmi)
Illetve lehet erre valahogy edzeni,erősíteni,vagy csak motorozással?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 98-as cr-emben kponti teló lefelé szépen leeresztkedik visszafelé meg olyan mint egy csiga . Mi lehet ennek az oka?
Jól sejtitek, a gyári alkatrész nem olcsó...
1. 0,9-1,0 Bar-ra szoktam...minél laposabb, annál jobban terül, de annál könnyebben forog meg, hiába a vakszelep. Én nem variálok talajviszonyokhoz, annyira nem vagyok profi, hogy ez számítson.
2. Ne szorítsd, csak akkor, mikor kell, levegőben (ugratáskor) lazítsd el. Egy pályán ha van 10 ugró, és mindegyiken repülsz átlag 2mp-et, azt jelenti, hogy a 2 perces körből 20mp-et pihensz! Állj úgy, hogy a súlypontod mindig a lábtartó felé mutasson, gázadásnál dőlj előre, fékezésnél hátra, mintha egy csúszós folyosón futnál és állnál meg. Akkor nagyon keveset "fekvőtámaszozol" a kormányon, és kevesebbet is kell szorítani. Állni könnyebb, mint a kormányon lógni és húzódszkodni.
Marokra kétféleképpen lehet jól gyúrni, egyik:
-1m-es seprűnyélbe középre felkötsz 1m madzagon 1kg súlyt, feltekered-letekered-feltekered-letekered-feltekered-letekered... alkarra is jó
vagy:
- edzésterv marokra
1.Milyen guminyomást szoktál használni,és kell-e esetleg változtatni,ha változik a talaj?
2.Nagyon elfáradt a kezem,nem tudtam "markolni" a kormányt 5-6 kör után.Ez normális,vagy esetleg valamit rosszul csinálok?(testtartás ilyesmi)
Illetve lehet erre valahogy edzeni,erősíteni,vagy csak motorozással?
Ha esetleg valaki egy jó motort akar venni.... :)