Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már megvan a hiba rosszul rakta össze a szerelő a teleszkópot....és ha a Recski Pannonia KFT. hez szeretnétek vinnia motorotokat javítani ne tegyétek és ha tudjátok terjesszétek is ezt:D
De,nem is drága
0,8 meg szar a telód
Az alsó csavart tekerd kijjebb, vagy teljesen ki.Ha nem változik semmit, akkor javítós.
Ez az akció ismerősömnek most közel 70ezerbe került :) Ez a külömbség a 2 ütem és a 4 ütem közt
Ahogy számolgattam, blokkilag már csak fúrni, síkoltatni és a hajtókart kell kicserélni. Meg egy lánc sem ártana rá.
akkor alakulgat! ha egyszer kész lesz besza-behu rajta!
Újabb alkatrész adag jött ma meg. Blokkba összes szimering+tömítés. Meg egy tűgörgő a váltódobhoz.

Jól sejtitek, a gyári alkatrész nem olcsó...
Had kérdezzem meg, mennyi volt a beugró emberenként (motoronként) ? Ilyen tempóval ami a videóban is van, egy tank mennyit bír? Én is Ácson szeretném betörni a lovakat, tetszik és közel is van.
Kibaszott nagy Tetszik megy a minőségre, a zenére.... meg minden másra.
Leszögezném, hogy sem edző, sem versenyző vagyok, mondok pár dolgot, és majd a profik meg a netkaratésok kiegészítik pár okossággal és hülyeséggel:
1. 0,9-1,0 Bar-ra szoktam...minél laposabb, annál jobban terül, de annál könnyebben forog meg, hiába a vakszelep. Én nem variálok talajviszonyokhoz, annyira nem vagyok profi, hogy ez számítson.
2. Ne szorítsd, csak akkor, mikor kell, levegőben (ugratáskor) lazítsd el. Egy pályán ha van 10 ugró, és mindegyiken repülsz átlag 2mp-et, azt jelenti, hogy a 2 perces körből 20mp-et pihensz! Állj úgy, hogy a súlypontod mindig a lábtartó felé mutasson, gázadásnál dőlj előre, fékezésnél hátra, mintha egy csúszós folyosón futnál és állnál meg. Akkor nagyon keveset "fekvőtámaszozol" a kormányon, és kevesebbet is kell szorítani. Állni könnyebb, mint a kormányon lógni és húzódszkodni.

Marokra kétféleképpen lehet jól gyúrni, egyik:
-1m-es seprűnyélbe középre felkötsz 1m madzagon 1kg súlyt, feltekered-letekered-feltekered-letekered-feltekered-letekered... alkarra is jó
vagy:
- edzésterv marokra
Eszembe jutott két dolog,adhatnál tanácsot.
1.Milyen guminyomást szoktál használni,és kell-e esetleg változtatni,ha változik a talaj?
2.Nagyon elfáradt a kezem,nem tudtam "markolni" a kormányt 5-6 kör után.Ez normális,vagy esetleg valamit rosszul csinálok?(testtartás ilyesmi)
Illetve lehet erre valahogy edzeni,erősíteni,vagy csak motorozással?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 98-as cr-emben kponti teló lefelé szépen leeresztkedik visszafelé meg olyan mint egy csiga . Mi lehet ennek az oka?
Szerintem jövő héten meghirdetem az enyémet 2002-esnek persze megkímélt állapotban nem dohányzó hölgy tulajdonostól
és még kapna egy kis pénzt is
Hány olyat látni, ami idősebb az enyémnél és 92-93'nak van beírva...
NA neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ezzel az üzlet lenne a tuti befutó
Ezzel milyen jól járna http://www.kepesmotor.hu/honda...
Keme üzleti érzéked van ám
Ahány évet hibázik az a "valós" évjárat, annyiszor 100ezer Ft-ot engedsz, és úgy megveszem. Áll az alku?
http://www.kepesmotor.hu/honda...

Ha esetleg valaki egy jó motort akar venni.... :)