Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Ez állapottól függ, mert az új sem drága, és miután mindenből újat rakok. (Hajtókar, szimeringek, csapágyak, hengert is megfuratom...)

Méretek hogy vannak egy dugattyúnál? Elég amatőr kérdés, de fogalmam sincs, hogy ha megfuratom a hengert, akkor mekkora dugót tegyek bele?
Nekem van egy eladó namura dugóm ha érdekel.89-96-ig beépíthető......
http://gerecsemotor.hu/ próbáld meg náluk
Sziasztok!
Valakinek nincs egy 125-ös cr főtengelye 84-87es évjáratúhoz?
Vagy hol keressek?
köszönöm
Cr 250 komplett blokk eladó..karbival együtt. berugokar nélkül.
nem zsákbamacska- a kuplung csapágynak van egy kis hangja.
uj dugó ,1 tank ment ki belöle.92-2001ig ..vashüvelyes.
érdeklödni: uazosember@gmail.com
Hát nem ugyanolyan a blokk mer az enyém rc poweros de majd megmérem és egyeztetek a bontőssal
azért kösz szépen
Öregek és rondák,de azért csak hondák
a lapátot nem tudom!ha ugyanolyan a blokk akkor jó bele!csapágy meg jó boltból is.én koyot vettem 1500ért!
Üdv
Valaki nem tudja hogy a 99-es cr-nek a vízpumpa lapátja jó-e a 2003as cr 250be?
Meg hogy a vizpumpához jo az a csapágy amit csapágyboltba veszek vagy oda gyári kell?
Sziasztok! Honda CRE 50 HM motorhoz honnan lehet első fékkart venni? Valamint mi nyomja meg a főfékmunkahengert a kar után? Képzeljétek eltörött a fékkart azon része, ami nyomja ezt az alkatrészt és az is elveszett amit nyom és ezáltal működtetem a féket. Szóval ezeket honnan lehet beszerezni és megközelítőleg milyen árban?
nem tudom mert nem regen vasaroltam de gyanus nekem hogy elotte is lehetett mar es azota gyakorlatilag mindig ez van.ez a harmadik gyertya ez most birja.de nehezen indul ma szetszedtem a karburator kitisztitottam es mintha jobb lenne a helyzet indul siman, de nem volt semmi a karburatorban.szerintem az elozo tulaj baszott az egeszre es most en szivok vele mar rendeltem bele egy ujj legszurot pl.Az a baj hogy a motorban felek komoly gondokkal kell szembe neznem ha megbontatom egy szerelovel mert en nem ertek hozza.gondolkodom az olajcseren de elote akkor gondolom pl a szimeringet meg a fotengelycsapagyakat ki kene cserelni :(minimum
Lehet hajtás oldali főtengelyszimering és rossz karbi beállitás! Mióta csinálja és előtte jól müködött e? Ha előtte fasza volt akkor szimering!
Ez szerintem inkább csak crf-hez való a cr-é kicsit másabb..de köszi azért:)
sziasztok segitseg kellene 92-es honda cr 250 folyamatosan bekopi a gyertyakat mi lehet a gond?es ha egyszer beindul es leallitom utanna tuti nem tudom mar berugni csak ha ujra kiveszem a gyertyat es letisztitom.
direkt odairtam hogy érdekel róla a vélemény , csak a feltünően olcsó árból gondoltam . kösz az infot. ebay en nem kell rá várni és még olcsóbban lehet hozzájutni 15 be találtam postával együtt.
Ez nem jó bele?

http://www.ebay.com/itm/crf250...

Fura hogy azt írja hogy crf/cr, de ki tudja...
Miért kopna gyorsabban. Legalább hülyeségeket ne irkálnnál! Ugyanolyan öntött dugattyú mint a prox, de ha jól tudom a namura teflon bevonatos, csak a prox japó a namura meg amcsi dugattyú és amerikában előszeretettel használják is!
de azok ilyen gagyi dugók nem azért kerülnek olyan olcsobA ? gyorsabban kopnak ,robbanak szét vagy nem ? érdekel a véleményetek
Köszi!
Üdv: Lene valakinek cr 125 aluvázas hoz elsőfék kar?
arra a membránra tényleg érdemes volna ránézni!
Karbi tuti full tiszta, mikor szét szedtük akkor se volt benn semmi üledék de ki lettek szedve a fúvókák is biztos ami biztos! Gyertyapipára nem gondoltunk meg nem is próbáltuk mert a szikra tökéletes nem ver mellé stb...lovat is agyonvágná:D könnyen is indul, ettől függetlenül is lehet a gyertyapipa miatt?
amugy karbi tutti full tiszta, alapjárati, FF, járatok minden?

esetleg probálj ki egy másik gyertyapipát, abban is szokott az 5 ohmos ellánállás szarakodni, főleg KTM betegség, utána még ránéznék a membránra nincs-e letőrve belőle...

ha minden tuttira oké, aztán lehet gyanakodni a cdi-re.