Viszont lenne egy olyan kérdésem, hogy a gyújtást hogyan lehet elállítani? Leszedtük a lendkereket, és a fix helyéről kivettük a tekercset. Ha visszacsavarozzuk nem kell állítani semmit sem rajta, ugye? Egyik ismerősöm szerint kell....
Jól beszélsz. Nem lesz baj. Csak krosszpályára ne menj fel vele, főleg fáradtan
Jó barátom, aki itt "500" néven fut, 1500-2000-es fordulatokon Lacházán megnyerte a kategóriáját, tegnap Bugyin a Junior OB-n 10. lett.
őszintén szólva félek tőle, 1-2x volt szerencsém közelről látni mire képes, már csupán a látványtól is remegett a gyomrom. AKAROM! KELL! Érezni akarom , megülni, és büszkén kordában tartani a szörnyet. Arra meg sajnos nincs keret hogy kicsit vegyek, aztán nagyot , és még nagyobbat. dt80,125 elég volt hogy elsajátítsam az alapokat, persze nem mentem velük sokat, még így is kezdő vagyok, de azért elborulni nem fogok az első kanyarban :)) Nem vagyok már eszetlen tizenéves, láttam már halálesetet, és mindenkit óvva intek a nagymenősködéstől, védőfelszerelés nélküli arcoskodástól.
Nem kizárt hogy 500-as 2t-n tanulj meg igazán motorozni csak a ranglétrát ésszerű és érdemes betartani saját és motorod
testi épsége miatt. A 2t motorkarakterisztikájából
adódóan erős kitörésekkel bír. Nem ismerem a kondíciód és a reakcióidődet de ha ezek jók, és elég kitartásod akaraterőd van ,ehhez még betartod a fokozatosság elvét akkor összejöhet. Ja kell még hozzá fanatizmus is
belevágok, meglátjuk mi lesz.. De azt le kell szögeznem hogy nem vagyok teljesen analfabéta, ültem már motoron, (nem erőgépen) csak nincs akkora tapasztalatom..
37ezer egy Prox hajtókarér?
Ez nagyon dúrva!
Én 45ezerér vettem komplett WISECO főtengelyt, amihez hozzá jár a 2db Koyo főtengelycsapágy, 2db gyári! főtengelyszimering és tömítésszett a blokkhoz!
Kitartó vagyok és elég türelmes. Sorba jönnek a gondok... Az ebay nem rossz ötlet, köszi szépen! Blokk aljából hálistennek csak 3 darab van kitörve... Alujavítóval pótolhatom őket? Nem fog deformálódni az anyag? (Például a képen látható helyen.)
Igen, de nem a tiédre, hanem Mta4 motorja lesz kb 200ba.
hajtókar+dugó csere 100 alatt megáll..
Mta4: ha javasolhatom ebayről rendeld be a cuccokat, nekem pl a felújításkor 37e volt a prox hajtókar, ebayen meg 90$.. Én is körülnézhettem volna előtte mielőtt rábólintok a srácnál, hogy hozhatja..
Van egy 1992 KTM GS 250-es gép ezzel a hibával, nekem meg van egy 125 CR-em ami szintén dugó cserés meg talán hajtó karos is és cserélni akarok a KTM-re, a kérdés hogy megéri e? Jó gép e a KTM GS?
Jó barátom, aki itt "500" néven fut, 1500-2000-es fordulatokon Lacházán megnyerte a kategóriáját, tegnap Bugyin a Junior OB-n 10. lett.
testi épsége miatt. A 2t motorkarakterisztikájából
adódóan erős kitörésekkel bír. Nem ismerem a kondíciód és a reakcióidődet de ha ezek jók, és elég kitartásod akaraterőd van ,ehhez még betartod a fokozatosság elvét akkor összejöhet. Ja kell még hozzá fanatizmus is
Ez nagyon dúrva!
Én 45ezerér vettem komplett WISECO főtengelyt, amihez hozzá jár a 2db Koyo főtengelycsapágy, 2db gyári! főtengelyszimering és tömítésszett a blokkhoz!
hajtókar+dugó csere 100 alatt megáll..
Mta4: ha javasolhatom ebayről rendeld be a cuccokat, nekem pl a felújításkor 37e volt a prox hajtókar, ebayen meg 90$.. Én is körülnézhettem volna előtte mielőtt rábólintok a srácnál, hogy hozhatja..