Én konkrétan csupán arra voltam kiváncsi hogy van e különbség azonos évjáratú CR és CRR motorblokk között. Ennyiről van itt csak szó. Csak mert sok baromságot olvastam, megkérdeztem. Gépszerelésben jártas vagyok, a motortípusokat viszont nem ismerem. Mz-m volt, meg Simóm. Meg 4t quad.
Mi értelme van összerakni egy üzemórás és nem üzemórás motortblokkot,de őszintén...
Egy crossmotor üzemórás és ennyi,nem kell túlragozni,ha ezt nem fogadod el akkor nagyra kell majd nyitni a pénztárcát vagy endurót kell venni.Amire Te gondolsz vszeg az hogy CRF ből van R és X kivitel ahol utóbbi az R ből készített enduró,de 2T ből ilyet nem csináltak,ott egyféle volt.
Nem tudom milyen motorod volt eddig,és mire akarod a cerkát használni,de ezt azért célszerű tisztázni vásárlás előtt mert nem mind1 hogy 125 vagy 250.
Éncsak szeretnék cr tulajdonos lenni, nincs tapasztalatom. Ezért érdeklődök. De most sokat elárultál! Tehát akkor gyakorlatilag nincs is különbség azonos évjáratú motorblokkok felépítésében...! Akkor ezentúl nem fogok agyalni R legyen e, vagy nem. Mind1!
Kicsit badarságokat irkálsz mivel minden cr üzemórás. Ezek versenymotorok! Készült crm ami enduró kivitel, valamint cre. A blokk ugyanaz csak a crm butitott kb 40le és különolajzásos!
A 91es évjáratot csak példaként írtam. legyen akkor mondjuk 94es.
Azt tudom hogy az R, azaz Racing, sok helyen olvastam hogy üzemórás. Na de ez miben nyilvánul meg, ? össze lehet e rakni R-és nem R-es alkatrészekből egy blokkot, 50-50 arányban ? olvastam még továbbá olyan hsz-eket hogy fele annyira bírja az R alkatrész, mivel üzemórás. Amit nem hiszek el.
Sztem annyi hogy van aki utánaírja az R betűt,van aki nem,gyakorlatilag egyféle CR250 létezett 91 ben,bár nem tudom mikortól léteztek amerikai kivitelek...
Sokat kutatok egy átfogó válaszra, de nem találok. Ezért úgy döntöttem hogy megkérdezem itt.
mi a különbség például egy 91es évjarátú cr250, és cr250-R között ?
kompatibilisek e egymással az R, és nem R alkatrészek ?
Angol leírást találtam, dehát éncsak Magyarul tudok.
Nem fog. Óvatosan melegítsd nehogy meg égesd,és letudod kaparni a festéket tök könnyen.Arra viszont figyelj,hogy amivel kaparod, ne karcold össze a tankot.
A műanyagot? Mi azzal szedtük le a régi festéket a Dt-m sárvédőjéről. Gond nélkül, szépen levitte. De akkor tényleg ne kísérletezz. A hőléghúvó is bevált mát nem egyszer nálunk.
Ha már szétborítottam az egész motort gondoltam lemosom a tankról az előző tulaj által undoritoan ecsettel festett eredetileg fehér festéket.Hát már rájöttem nem kellett vna nekiállnom eléggé szopós művelet.Valaki esetleg vmi trükköt tudna?Vagy egy eladó tankot normális festéssel vagy festés nélkülit.Köszi!
Egy crossmotor üzemórás és ennyi,nem kell túlragozni,ha ezt nem fogadod el akkor nagyra kell majd nyitni a pénztárcát vagy endurót kell venni.Amire Te gondolsz vszeg az hogy CRF ből van R és X kivitel ahol utóbbi az R ből készített enduró,de 2T ből ilyet nem csináltak,ott egyféle volt.
Nem tudom milyen motorod volt eddig,és mire akarod a cerkát használni,de ezt azért célszerű tisztázni vásárlás előtt mert nem mind1 hogy 125 vagy 250.
Azt tudom hogy az R, azaz Racing, sok helyen olvastam hogy üzemórás. Na de ez miben nyilvánul meg, ? össze lehet e rakni R-és nem R-es alkatrészekből egy blokkot, 50-50 arányban ? olvastam még továbbá olyan hsz-eket hogy fele annyira bírja az R alkatrész, mivel üzemórás. Amit nem hiszek el.
mi a különbség például egy 91es évjarátú cr250, és cr250-R között ?
kompatibilisek e egymással az R, és nem R alkatrészek ?
Angol leírást találtam, dehát éncsak Magyarul tudok.
Honda Cr alkatrészek!