Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Nem sokára hazakerül a motor, és elkezdem normálisan összerakni. De előtte szét kell hogy húzzam a blokkot, mert gondolom az előző gazdája szart rá, hogy milyen állapotban vannak a csapágyak szimeringek... Nyári szünetre remélem elkészül. Tiéddel mi újság van?
inkább koyo az japán.nekem jól birja a hátsó kerékbe!
Sziasztok! Koyo és Skf csapágyakról mi a véleményetek?

vagy ?
Hidraulikus prés, vagy barmolás...

http://www.pivotworks.com/Inst...

Remélem segítettem a videóval.
szia,lehet hogy igazad van,de azért én még nem akarom eladni,de viszont nagyon kíváncsi lennék miért nem indul melegen
A legjobb tipp: add el és vegyél kétüteműt!
sziasztok,most vettem egy crf450r-et hidegen rugásra indul de viszont melegen képtelenség berugni,valakinek van valami tipje?
Telónyakról kormánycsapágy leszedésére van valakinek valami tuti tippje?
Én sem teszek soha használt dugót be, de endurofighter óta nem lepődöm meg semmin...sőt, a használt láncokra is van érdeklődés
Válság van.
Nekem a a-s dugó van benn és az 66.34-es
A wiseco érdekelt volna de 20üo-ás dugót nem teszek bele mert a mostaniba is 30körül van
kösz azért
A Wiseco elkelt 15-ért.

Van még a Honda, az 66.20, szép állapotban, 20 órás: 5eFt
Meg találtam egy PROX-ot, kis húzásnyomokkal az oldalán, 66.15: 3eFt

(a mérés a dugó magassági közepén, tolómérővel történt, könnyen lehet, hogy nem század pontos, a gyári új henger 66.4-es)
Üdv
A wiseco dugo az milyen méretű?Ha alapméretes és télleg csak fél órát ment lehet érdekelne
Nincs sajnos.
Jajj még egy utolsó kérdés, blokkba tőcsavarod nincs a garázsban eladó? Enyémen eltűnt a menet...
Azért köszönöm!
Basszus, 125-ös HPP-s CR-hez VADONAT ÚJ van, de 250-eshez még használtban sem találok neked hengerfej tömítést..
Sziasztok, sufniban találtam pár hasznos cuccot, ha valakit érdekel:

-Honda CR 250 2002-2007 dugattyú, csapszeg, tűgörgő, gyűrűk: gyári HONDA! használt, 20 óránál lett kivéve, nem törött

-Honda CR 250 2002-2007 dugattyú, csapszeg, tűgörgő, gyűrűk: WISECO, használt, kb. fél órát ment, újszerű...hüvellyel együtt van, mert végül vettem egy hengert anno, jó áron.

-Honda CR 125/250 hátsó féktárcsavédő műanyag és fém féknyeregvédő lemez

-egy rakás használt, de jó állapotú lánc, minél később érdeklődsz, annál rosszabb állapotút adok , 420-as mind, gyűrűs és gyűrű nélküli, 112-116 szemesek, darabja egy ezres

-MOTUL 5100 10w40 és 10w50 olajok, 5 literes kannában kimérve, 4t és 2t hajtóműbe való, 10e Ft/kanna (összesen 4 kannában van, de literenként is vihető)

-Ipon Katana 10w40 hajtóműolaj 2 literes flakonban, fél liter hiányzik: 2000Ft

-Honda CR 125/250 hagyományos teleszkóppár befogókkal, gumiharanggal, szimmering cserére szorul: 4000 Ft

-HOnda CR 125 rezonátor ATAC-os hengerhez 2db, 5ezer Ft (igen, a kattő együtt)

30 622 12 38
Szia! 1988 Honda Cr 250-ről van szó.
Szia, mikori milyen? CR250?
Szia keme! Cr-hez egész véletlenül nincs új hengerfej tömítésed?
Reagáltam vala. Lehet, h kibaszok magammal, de legalább veled nem Szóval haszon ide vagy oda, nem veszem meg neked.
Szevasz.
Küldtem egy mailt,ha lesz időd.....
Aki csinálta (Axefly) azt hiszem a vállában elszakadt valami, így szabadságon van. Vagy nagyon sokat kellett volna rá várnom, vagy visszaküldte ezen az áron. Azt hittem meg tudom Győrben csináltatni, de ennyim nincs rá... Akkor se ha annyiért el tudnám adni.
jól van hülye vagyok én értelmeztem rosszul! kár hogy nincs meg rendesen rajta a viz csöveknek a pipája rendesen!aki készitette miért nem komplettra csinálta?csavarok helye meg a többi....
Jó, csak az ismerősöm aki megmunkálta volna, nem meri elvállalni a cégek meg horror áron munkálják meg, ami nem éri meg. Ha valaki megveszi és ismerősi körben meg tudja csináltatni, jól jár vele.