Sziasztok!
Én csak a véleményeteket szeretném kérni a CR-ről hogy mi a tapasztalatok vele... És hát persze h mit érdemes tudni róla.
Hobbi célra vennék egyet, előre is köszönöm a válaszotokat :)
Üdv.
Pedig kell,hogy a szivatón tudj tekerni,ugyebár,befelé csökken,kifelé nő az alapjárat,de fel is írták rá.Nekem is volt ilyen gondom,mert elrázódik,de elvileg a nagyok mondják,hogy krosszra nem kell alapjárat
Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy cr 125-öm (1998) és ha be indítom akkor pöfög egy 10 másodpercet és le áll akkor is ha meleg. Nem tudom, hogy mi lehet a baja mert eddig jó volt de a karbin még alapjáratot sem lehet állítani. Lécci valaki segítsen .
most én vagyok hülye vagy lemaradtam valamiről? a hengerfej tőcsavaroknál az egyikről elszállt a menet azt láttuk,írtad...kicserélted már? mert akkor ugyan úgy szivárogni fog...nem tudod meghúzni
Nem tudom pontosan hogy mikori és mekkora a Cr-ed,de itt megtalálod a többi ccm-et és évjáratot is.
Amúgy csapágyboltban kapható forgásirányos,1-23 ajkú szimerint is nem gondolom hogy ebben az esetben kellene ragaszkodni a gyárihoz,az SKF mint gyártó jó referencia,ha nem speckó méret akkor gyári minőséget is kaphatsz kereskedésben.
Csuhi a vízpumpatengely pont az az alkatrész amit teljesen felesleges Honda kereskedésen kívül keresni mert nem találsz utángyártottat,max bontottat.
Azt ugye tudod, hogy a vízé az egy speciális, forgás irányos szimering, ami csapágyboltokban nemigazán kapható!
Amúgy a gyárinak az ára 1800ft körül van!
Na mégegy viízpumpás kérdés :D Eljöttem otthonról, de elfelejttem elhozni a szimeringet mintának... valaki letudná írni a méreteit? ( mindkettőé kellene) cr250 99'es köszi!
Szevasz! Bár nekem nem CR-em van,de egyet értek veled.
Anno én is beleugrottam egy jónak tűnő vételbe aminek az lett az eredménye hogy a motor már másfél éve áll, a vételár 2szerese elment rá,mert szakemberre bíztam a blokk rendberakását,mivel nem mertem nekiállni. Ennek ellenére még mindig messze lenne a vége,mert öreg,elhanyagolt,mostohán kezelt motor lévén egymás után jönnek elő a javítandó hibák,én meg folyamatosan vívódok hogy adjam-e el,vagy járjam végig a rögös utat. A ráköltött pénzt így is úgyis bukom.
Ha mindenki igényesen javítaná a motorját és elfogadná, hogy sajnos vannak alkatrészek, amit nem lehet beszerezni más forrásból, vagy kis átalakítással jó lesz az bele megoldásokkal javít, akkor nem lennének felperselyezett lengővillák, más évjáratú, esetleg típusú kerekek a motorokban, esetleg leköszörült csapágyak, lapos dugattyúk domború helyett és még sorolhatnám.
Sajnos vannak alkatrészek, amiket csak kókányolással lehet helyettesíteni mással.
Mindenki azt tesz bele a motorjába amit akar! Csak amikor eladja akkor az igazat kéne leírni és akkor nem lennének ekkora problémák , és nem félne senki sem motorvásárlástól nekem ez meglátásom ezzel kapcsolatban
Én csak a véleményeteket szeretném kérni a CR-ről hogy mi a tapasztalatok vele... És hát persze h mit érdemes tudni róla.
Hobbi célra vennék egyet, előre is köszönöm a válaszotokat :)
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy van egy cr 125-öm (1998) és ha be indítom akkor pöfög egy 10 másodpercet és le áll akkor is ha meleg. Nem tudom, hogy mi lehet a baja mert eddig jó volt de a karbin még alapjáratot sem lehet állítani. Lécci valaki segítsen .
Nemsokára felkerül a WEBOLDALRA is.
Nem tudom pontosan hogy mikori és mekkora a Cr-ed,de itt megtalálod a többi ccm-et és évjáratot is.
Amúgy csapágyboltban kapható forgásirányos,1-23 ajkú szimerint is nem gondolom hogy ebben az esetben kellene ragaszkodni a gyárihoz,az SKF mint gyártó jó referencia,ha nem speckó méret akkor gyári minőséget is kaphatsz kereskedésben.
Csuhi a vízpumpatengely pont az az alkatrész amit teljesen felesleges Honda kereskedésen kívül keresni mert nem találsz utángyártottat,max bontottat.
Amúgy a gyárinak az ára 1800ft körül van!
Anno én is beleugrottam egy jónak tűnő vételbe aminek az lett az eredménye hogy a motor már másfél éve áll, a vételár 2szerese elment rá,mert szakemberre bíztam a blokk rendberakását,mivel nem mertem nekiállni. Ennek ellenére még mindig messze lenne a vége,mert öreg,elhanyagolt,mostohán kezelt motor lévén egymás után jönnek elő a javítandó hibák,én meg folyamatosan vívódok hogy adjam-e el,vagy járjam végig a rögös utat. A ráköltött pénzt így is úgyis bukom.
Mikori pontosan a géped, '89-es?
Sajnos vannak alkatrészek, amiket csak kókányolással lehet helyettesíteni mással.
http://www.kepesmotor.hu/motor...