Nem azzal van a gond hogy pasztát használsz hanem ahogy használod, mert ilyen idös motoroknál már kell én is használom, de ha jól használod akkor a felesleget száradás után el lehet tüntetni! A paszta a felületek közé kell véknyan nem pedig a felületre vastagan mint a te vizpumpádnál! Semmi gond a pasztákkal, kell és kész, de ehez a szerelöhöz én sem vinném többet. Hengerfejed pedig lehet hogy repedt!
Helló Sziasztok !
Megszeretném kérdezni hogy a 2003 Cr 125-nek mi lehet a típushibája hogy vásárláskor mire kell figyelni ? előre is köszönöm a segítséget
csuhi Nem tudom felujjitáskor mit csináltak rajta de valószínű ez a baleset javitástol függetlenül is megtörtént volna. Idősebb motoroknál már kikopik a power szerkezete(tengelye) így a csappantyú része el tud mozdulni a dugattyú irányába. Rutinos szerelő aki ismeri a tipust annyit csinálhatott volna hogy 2 tized mm-t kikőszörül(reszel) a csappantyú ezen részéböl.A szelep hatásfoka szinte semmit nem romlik és olcsóbb mint 1 új powert belerakni(anyagköltség 0 ft)
akkor szépen beszoptad a fasza szerelőddel!szar ügy!szerintem ne hagyd hogy tovább kókányolja!alapvető dolgokban hibázik!még biciklit se adnék a kezébe!
Sziasztok! A hozzászólásokat olvasva, nem nagyon értem, hogy miért én vagyok a hülye, hozzá nem értő emberke, aki szétgányolja a motort? Minden másban egyetértek, hogy nem így kellene kinéznie, de ez nem az én munkám. Egy szerelő ismerősömre "bíztam". Hívott, hogy kész, víz kell bele meg olaj, és megpróbálhatjuk beindítani. Lényegében én annyit csináltam, hogy miután láttam hogy folyik a víz a hengerfejnél, levettem és lefotóztam a csavart, amint NEM ÉN csesztem szét. Látva ezt a sok sufnituningot rajta, elkezdek gyűjtögetni, hogy rendes szakemberre bízzam, vagy lassan tényleg az lesz, hogy megbontom a picsába, mert kicsit lehangoló várni, várni és várni...
Mta4
Nem rosszindulatból mondom, de lehet hogy jobban jársz ha szétszeded a motorodat és eladod alkatrészenként!
Ha nagyon sok pénzed van, akkor megcsináltatod, persze nem azzal, aki így rakta össze neked!
Ha nincs nagyon sok pénzed, akkor TÖBBET FOGSZ KÍNLÓDNI, MINT MOTOROZNI!
A tömítő anyagot pedig felejtsd el!
A HONDA NEM EGY MZ!
Bár ahogy nézem már olyan szinten van sajnos!
ha még itt vagy!felujitás után (4 tankot mociztam vele)a gyürü beleért a power szelepbe.meghuzta a gyürüt az meg végig gányolta a henger oldalát!a gyürü nem tört el üzemelt a motor.alapjáraton kolompolt!leszedtük a hengert akkor láttuk a szitut! lehet javitási hibára hivatkozni?szervizben csinálták!
Néztem az első képet,többet nem is akarok Beszarás gyerek vagy Az Öhlins matrica tetszik,menő a gép A piros paszta a vízpumpánál az nagyon király!
Bammeg, ménem tesázod körbe a motort?VAgy öntöd le műgyantával?Az a tuti
1.a hengerfej csavar egy tőcsavar.kitudod tekerni a hengerből nem kell a blokkhoz nyulni!2.a hengerfej tömitéshez nem kell paszta.ha ujat raksz rá azon összeroppan a lemez része ugy tömit.minden hengerfej levételnél uj tömités kell!a gyertya ngk bpr8es!látom a vizpumpánál is szépen ki van kenve pasztával!
Hejjj,Te tényleg minek nyúkász ahhoz amihez nem értel?A sok okos meg ménem segít neked?Ilyenkor alvadnak vagy nem mernek írni,nehogy hülyeség süljön ki belőle?Ejjj bassameg.
Szedd le a henger,szedd ki az összes tőcsavart,csiszold síkba a hengert és a hengerfejet üveglapon,új tömítéshez nem kell paszta,minek az oda!?
A rossz tőcsavart cseréld ki,a menetet javítsd ki.Majd,ha ezek után is bajod van vele(ha normálisan megcsinálod és új a tömítés(már ha el nem basztad)),akkor csak repedés lehet,bár szerintem nem tudom MAjd ezek után kideríted.
Azt majd ezek után ríjjá
Szia! Kimentünk, megnézni pontosan mi hogyan miért...?
Levettem a rezót és az első képen látható vízmennyiség folyt ki rajta. Tehát, hogy miért nem indult... Vizet kapott, nem is keveset. Hengerfejt leszedtem, kipucoltam és egy ÚJ hengerfej tömítést, pasztával bekenve ráraktam. Meghúztam, hősugárzóval kicsit meggyorsítva a folyamatot, hagytam megkötni a tömítőt. Megszáradt, rárugtam, eleinte nem csöpögött, de úgy a 15-20.ik rugás után a gyertya mellől is és a hengerfejből is szivárgott ki (befelé is.)
1. Milyen gyertyát ajánlotok bele?
2. Cseréljem le a hengerfejt, vagy mi legyen vele, mert komolyan agyfaszt kapok tőle.
3. Az utolsó képen látható gyönyörűséges csavart, ki lehet cserélni? Szét kell ahhoz húznom a blokkot?
az szar ügy!ha kifelé endegi a vizet nem kizárt hogy engedi a befelé is.lehet azért durrog!az ugy ne hagyjad!gondolom mielőtt ott hagytátok a motort leengedtétek a vizet!?fasza szerelőd van!de nálam se jobb a helyzet!hengerfurás meg dugócsere!pedig januárba ujitattam!és szakmühelybe!
Sziasztok! Tegnap felraktam a kuplungdeknit, tömítést minden jónak tűnt. Rugdostuk, semmi... Akkor hallottuk, hogy minden dugattyú átfordulásnál valami sziszeg. ( ) Aztán észrevettük, hogy a gyertya mellett is bugyog ki az olaj, a hengerfej tömítésnél (ami zsír új) ott pedig a víz szivárog. Akire bíztam a blokk átnézést, tömítések cseréjét jó munkát végzett. A gyertyát meghúztuk, de a hengerfejnél el volt pattanva a menet... De az összes többi csavar se volt jól meghúzva. Meghúztuk, de a 6.-at nem lehetett, így egy nagyon picit de bugyborékolt még ott a víz. Azután se indult. Aztán mindent úgy hagyva el kellett indulnunk haza. Szerintetek annyit számít, ha ott elmegy a nyomás? Néha durrogott berugásnál (lángcsóvával) de néha semmi... Lehet a gyertya (vagy pipa) se a legjobb? Mert adja a szikrát, de nem olyan intenzíven...
Lehet hogy hülyeséget kérdek de mi köze van a vízpumpán található szimeringnek úgy a külső ami a vizet nem engedi be a blokba vagy a belső ami az olajat tömití a motor hidegen való indításához rugásra?Mit befolyásolnak az indításban amitől nem akar indulni hidegen vagy nagyon nehezen indúl be? Ma beindítottam tolásra amint beindult 2m után megállítottam és utánna fél rugásra indult 2 méter alatt nem melegedik be a motor!
Megszeretném kérdezni hogy a 2003 Cr 125-nek mi lehet a típushibája hogy vásárláskor mire kell figyelni ? előre is köszönöm a segítséget
Cross motorokra nem igen van garancia, de minden valamire való szerelő felelős a munkájáért!
Még ha nem ismerik el hogy hibáztak, akkor is!
Nem rosszindulatból mondom, de lehet hogy jobban jársz ha szétszeded a motorodat és eladod alkatrészenként!
Ha nagyon sok pénzed van, akkor megcsináltatod, persze nem azzal, aki így rakta össze neked!
Ha nincs nagyon sok pénzed, akkor TÖBBET FOGSZ KÍNLÓDNI, MINT MOTOROZNI!
A tömítő anyagot pedig felejtsd el!
A HONDA NEM EGY MZ!
Bár ahogy nézem már olyan szinten van sajnos!
Bammeg, ménem tesázod körbe a motort?VAgy öntöd le műgyantával?Az a tuti
Szedd le a henger,szedd ki az összes tőcsavart,csiszold síkba a hengert és a hengerfejet üveglapon,új tömítéshez nem kell paszta,minek az oda!?
A rossz tőcsavart cseréld ki,a menetet javítsd ki.Majd,ha ezek után is bajod van vele(ha normálisan megcsinálod és új a tömítés(már ha el nem basztad)),akkor csak repedés lehet,bár szerintem nem tudom MAjd ezek után kideríted.
Azt majd ezek után ríjjá
Levettem a rezót és az első képen látható vízmennyiség folyt ki rajta. Tehát, hogy miért nem indult... Vizet kapott, nem is keveset. Hengerfejt leszedtem, kipucoltam és egy ÚJ hengerfej tömítést, pasztával bekenve ráraktam. Meghúztam, hősugárzóval kicsit meggyorsítva a folyamatot, hagytam megkötni a tömítőt. Megszáradt, rárugtam, eleinte nem csöpögött, de úgy a 15-20.ik rugás után a gyertya mellől is és a hengerfejből is szivárgott ki (befelé is.)
1. Milyen gyertyát ajánlotok bele?
2. Cseréljem le a hengerfejt, vagy mi legyen vele, mert komolyan agyfaszt kapok tőle.
3. Az utolsó képen látható gyönyörűséges csavart, ki lehet cserélni? Szét kell ahhoz húznom a blokkot?
Milyen állapotban van? menyire gondoltál?