DCAti
Ha nem gyári alkatrészt akarsz venni hozzá, akkor én a Pivot Works termékeket ajánlom neked!
Nekem is ezek vannak a lengővillába és a himba rendszerbe is!
Persze nem gyári minőség, de úgy gondolom elfogadható ár/érték arányú termékek!
Segítség kellene hátsó féknyereg téren ugyanis a fékbetéttől kiesett egy íves lemez és nem tudom hova kellene visszarakni ha esetleg valaki tud segíteni vagy képet küldeni hogy hogy néz ki annak nagyon szépen megköszönném
Le kellene tölteni hozzá szervízkönyvet, de szerintem a szelephézagnak a tiedbe is ennyi kellene legyen. Nem egy nagy meló megnézni, de ha lapkázni kell, akkor azért mindenképpen jó követni a könyvet, mert a meghúzási nyomatékok, sorrend stb. fontos és hát a vezérlést is pontosan illik visszatenni . A szívószelep lapkázásához le kell venni a vezérműtengelyt, a kipuffogó szelepeknél ki lehet venni bontás nélkül a lapkákat. 2008-ban adtam el az enyémet akkor 22e volt egy gyári titán szívószelep.
Most nincs motorom, elég nehezen is bírom, ha megnézed az adatlapom akkor látod, hogy néha utcai motorozásra is ráveszem magam, most éppen azon töröm a fejem, hogy az idén mi legyen.
az enyém 2007-es nagyon jó állapotban van külsőleg,de viszont bele nem láttunk a bloknak nagyon jó hangja volt jó erőben van nem kell neki könyörögni.A szelepek mit kostálnak?
Az enyém 2003-as volt annál 0,16+-0,03mm a szívó, 0,28+-0,03mm a kipuffogó szelepeké, hideg motornál természetesen. A kipuffogószelepeknél soha nem volt gond, viszont a 2 szívónál miután csökkenni kezdett a hézag pár üó. után már megint elment... ekkor jöttek az új szelepek.
Szia ...szelepre nagyon érzékeny....lelke van! melegen.ha leáll csak felső holtpontról erőteljesen rúgd végig....a gázkarról vedd le a kezed , rángatod vége nagyon nehezen fog beindúlni..az alapjárat könyv szerint 1700-1800 perc......az enyém 2006 os vmi tuning ledkerék van benne ettől nem torpan és nem áll le örökké...
Közben kaptál egy olyan tanácsot, hogy ellenőrizd a szelephézagot. Ezt megerősítem, kiegészítve azzal, hogy ha nincs megfelelő szelephézag (túl kicsi vagy egyáltalán nincs) akkor az pontosan ezt a hibát produkálja. Nekem volt 450-es crf, amikor már nehezen indul melegen, akkor már semmi hézag nincs, tehát nem is tud rendesen zárni a szelep, ezért nem indul. Készülj fel a szelepcserére, mert ilyenkor már a szeleptányér elég szarul néz ki, ezt már nem fogja megoldani az új lapka....
Ezzel célszerű, mivel igy nem barmolod szét meg feszegeted csavarhuzóval stb... Sajnos az előző tulaj az enyémen is hagyott nyomokat, de hála istennek nem olyan vészes! Én csináltam hozzá célszerszámot!
Ellenőrizd a szelephézagot legelőször, bár az inkább hidegen adná a nehezen indulást. Lehet sokat kap. Az is okozhatja, csak egy karbi beállitás is orvosolhatja a dolgot!
http://www.pinkmotors.hu/