Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a jó hozzáállás!ami van azt kell szeretni!
egy telefonszámot küldjél légyszives
Sziasztok!Maradjunk annyiban,hogy nagytöbbségünk ilyen életet él,lehet nem ennyi idősen,de ez van,vízzel főzünk.Én is örülök,hogy börrög alattam a 97'-es,leszarom,hogy kimegyek a 08' 09'-es gépek közé a pályára,vagy endurózni,egy élmény,hogy van nekem.
ezzel a hozzászólásoddal abszolut egyet értek!a sok kis takony azt se tudja mit szivjon fel!ahelyett hogy értelmesen elfoglalja magát!
670ft a 2szimering a csapágyboltba az is jól birja!csapágyat meg tudsz venni koyo-ba is!az se szar éppen!
Alkatrész palettán őrült széles a skála úgy árban mint minőségben, és még az is befolyásolja hogy ki vásárolja (szerelő, viszonteladó, stb). mindenki más más kedvezményt kap. Ember legyen aki eltud igazodni az útvesztőben. Van ahonnan kilehet spórolni a minőséget és van ahonnan nem. pl CR főtengelyéhez ahol nagy az igénybevétel nem érdemes mezei szimeringet rakni mert nem tart soká! Teflon bevonatosat illik rakni azt meg nem árulják aprópénzért csapágyboltban.
Akkor végülis 16 évesen te is ilyen voltál nem?Te is egy rakás szarral kezted a pályafutásod.Szerinted ha 16 évesen egy 89-es cr 250-e van ,akkor van pénze a családjának?
Ezt is több szemszögből lehet nézni.16 évesen nem a kocsmában költi el a pénzét,vagy nem drogokra,vagy nem a számítógép előtt bambul.Neki például ez lehet motiváció is,hogy elmegy nyáron dolgozni,hogy legyen pénze a motort felújítani,és nem otthon ül,és huzkodja anyut lefelé pénzzel,vagy megnyomja egy kicsit a sulit,hogy találjon egy normális munkahelyet,amiből aztán vehet egy normális motort.Addg meg szerelget,és álmodozik,tapasztalatot szerez.Én legalábbis így látom Én is így kezdtem.
Szerintem a magyar gondolkodással ott is baj van,hogy én bemegyek a Honda kereskedésbe,megrendelem a szimeringet,ami tegyük fel 6000 forintba kerül náluk.Aki nem hülye,vagy látott már ilyet,az tudja,hogy kb mennyi az értéke egy ilyen műanyag darabnak.Ha mindenképpen azt akarom,hogy gyári Honda legyen,mert abban bízok,akkor megrendelem külföldről,és szállítással együtt itt van 3000 forintért.Vagy bemegyek egy csapágyboltba,ahol minőségi termékeket árulnak (PL: SKF ),és megveszem 300 forintért.Lehet,hogy a Hondának is ők a beszállítói,csak nincsen rajta az SKF felirat.Ugye érted mit akarok mondani?
300 forint körül van egy darab utángyártott szimering bele,2 darab kell hozzá ami külömböző méretű.Ha van service manualod,akkor abban meg tudod nézni a méretein.van benne egy csapágy amin forog a vízpumpa tengely,azt is nézd meg,hogy milyen állapotú,ha lötyög akkor az is csere,mert újra kiveri a szimeringet.
Szerintem akkor is nagyon korai volt neked ez a NAGY CR!
A képek alapján el tudom képzelni, milyen gazdája lehetett eddig!
Meg azt is látom, hogy téged érdekel a dolog, meg azt is hogy sok pénzt ráköltöttél már, de sajnos ahhoz, hogy gond nélküli legyen a motorozás vele, még nagyon sokat kell majd rá költened!
Ezeket nem rossz indulatból, hanem tapasztalatból mondom!
Én már végigjártam ezt!
Iszonyú mennyiségű pénz, idő és türelem kell hozzá!
"PL: Mta4-nek már 16éves korában CR 250-ese van, akkor azt gondoltam a pénz ott nem kérdés!
Azt rájöttem a kérdéseiből, hogy fogalma sincs a motorjáról, pl: mekkora kerék van elől stb!"

Szia! Ezt a Cr-t nem kis idő és pénz volt megszereznem. Ez nem életkorhoz kötött. Nem anyuci és apuci rakta alám, hiszen 1 testvéremmel és édesanyámmal közösen lakunk a nagymamámnál. Mondjuk úgy, hogy nem vet szét a pénz minket sem. A régi 50-es motoromat cseréltem el erre, plusz a szülinapi+karácsonyi pénzemet adtam érte.

Az, hogy nem egy hülye, amatőr kérdésem van, ennek az az oka, hogy a motor tőlem 30 km-re van, és 2-3 hetente tudok kimenni szerelgetni. Ha valamit meg akarok nézni, de elfelejtek muszáj itt megkérdezzem, hiszen ezért van a fórum. 6 hónapja vettem meg, azóta 10 üzempercet motoroztam vele, mert olyan állapotban volt vételkor, hogy amíg ott vagyunk menjen... Tehát rengetek dolgot kell rajta csinálni, és a havi 8.000Ft zsebpénzemből nem pár pillanat összerakni. És, hogy akkor miért van ekkora motorom, ha nem tudom fenntartani...? Ez egy álmom volt, a crossozás, igaz nem egy (jelenlegi állapotában) szarral, de szépen lassan összeáll. A sok kókányolás, sufnizás javarészt az előző tulaj műve...
Én sem keresek 3-400 ezret, hanem havi 80ezret!
Csak ha valakinek PL: Mta4-nek már 16éves korában CR 250-ese van, akkor azt gondoltam a pénz ott nem kérdés!
Azt rájöttem a kérdéseiből, hogy fogalma sincs a motorjáról, pl: mekkora kerék van elől stb!
Én amíg suliba jártam és nem volt önálló keresetem örültem ha egy szakadt MZ-t tudtam venni, amire persze legalább 1évig gyűjtöttem, meg utána évekig dolgoztam rajta, hogy ne mindig csak szerelni keljen, hanem motorozni is lehessen vele!
Több mint 10évig kellett várnom, hogy olyan motorom lehessen amilyent szeretnék!
Teszek fel 1-2 képet az MZ-ről is, csak hogy legyen összehasonlítási alapotok!
Mta4
Bizony több helyen is kerülhet víz pl: az előbbiekben tárgyalt gumigyűrűnél is a forgattyúsházon keresztül (bár ez nem jellemző) . Amíg nem zártál ki 1 lehetőséget tehát nem csináltad meg tökéletesen addig nem tudsz tovább lépni. Leggyakoribb szivárgás
vízprobléma a hengerfejtömítés ill hengerfejrepedés. Innen indulj el!
Hazánkban és szinte az egész világban a gyártókra vonatkozik 1 fogyasztóvédelmi törvény, miszerint hosszú évekig kötelesek alkatrész utánpótlásról gondoskodni az adott típushoz! Valószínű a Hondához is mindent megkapsz az utolsó csavarig a Hondától ,más kérdés hogy nem tudod megfizetni. A legtöbb alkatrésznél nem is érdemes kifizetni! Millió cég foglalkozik után gyártással 1/3 áron profi minőségben (persze sok szemét is forgalomba kerül).
Azon gondolkozok, hogy víz csak a hengerfejnél kerülhet az égéstérbe? Mert eddig jó volt a régi tömítéssel, most, hogy újat kapott meg ereszt?
Köszönöm!
Hali Mta4. Az a gumigyűrű a készletben a blokk közepébe való! Az elülső részébe a henger alatt ahol a2 blokkfél találkozik. Van ott 1 lóversenypálya alakú nút és lik ami a vízteret nyitja össze a2 blokkfélben, na oda való
Szia 6000 ft?
Felmerül a kérdés hogy a Honda mióta gyárt szimmeringet,csapágyat,hajtókart,dugattyút,fékbetétet,láncot,gumi
belsőt és külsőt..ezeket megveheted Honda árban és 1/3 annyiban,ugyanazt kapod a megfelelő forrásból.
Természetesen egy váltófogaskerékpárnál és fúvókánál keresheted az ugyanolyan jót H nélkül,nem nagyon marad más lehetőség.

A példádnál maradva a vízpumpa motyónál minden megvehető egy csapágyboltban skf vagy fag minőségben ész nélkül Honda,ésszel pedig neves gyártó csomagolásban...de Te laikusként bízz a nagy H-ban ha sok a péz de nincsen ész! :D
Ha mindenki 3-400ezer ftot keresne hidd el ő sem gondolkozna hogy 300ftért vegyen a csapágyboltban, vagy 4000ért rendeljen Hondáéktól... Mellesleg az enyémben is 300ft-os van és fél éve birja, semmi gondja.
Sok sikert hozzá!
Na ez a baj az itthoni gondolkodással!
Ha az van ráírva a csomagolásra hogy: HONDA GENUINE PARTS
Honda Motor Co., Ltd.
Made in Japan
Na akkor a megfelelő minőségű terméket vetted!
Ezt nem tudom mire írtad, de egy szimeringből én úgy belerakom az utángyárottat mint a huzat. Na meg a honda is veszi valahonnan, szerintem annak a minősége nagyjából megegyezik.
Ha rám hallgattok, akkor nem vesztek a blokkhoz mindenféle ilyen-olyan gagyi, utángyártott szart, hanem CSAK GYÁRI alkatrészt tesztek a motorotokba!
NEM hülyeségből mondom!
nem szabvány méretű a vízpumpa szimering, ha mondasz alvázszámot, megmondom milyen való bele és mennyibe kerul.
Lehet, hogy még raktáron is van belőle.
aruhaz@prox.hu