A lemez ami ujj 1.8, de még a tied nem biztos hogy rossz! Mekkora válla van neked ha van, ha nincs az tökéletes sőt simára lehet húzni az segít rajta! Ha mind el van kopva és az összesnek van válla akkor kb vagy 2 motorozás és csúszni fog vagy 10 ezt már csak isten dönti el az eddigi viselkedéseid alapján:D. A rugó az ujj 47,2 vagy 42,7. ez típus függő de a tied ahogy láttam az adatlapon 88 talán annál a határ 42,5! ami küszöbölhető egy 3 mm alátéttel vagy ujj rugóval de a rugó nem a legfontosabb probléma és nem csak szerintem hanem KEME szerint is és ő egy okos Fiu:D.
Szia. Ma megnéztem! A lamellák 3mm-esek, a lemezek 1mm-esek, és a kuplungrugó 43mm. Ha ráhúzom a kuplungkart, nem a lamellákat, hanem a kuplugagyat emeli ki. (mert az összes lamella össze van ragadva.) Kivettem mindent, kipucoltam és fasza lett. (tehát száraz lamellákkal) kíváncsi leszek az új olajra. Amúgy a leírt alkatrész vastagságok még megfelelőek?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne itt a hozzáértőkhöz, hogy szeretném összerakni egy 1995 - ös CR 125 nek a váltóját. A váltósort nem bontottam meg, csak annyi lenne a kérdésem, hogy a léptetővillák csak egyféle pozícióban mennek bele a váltódob mélyedéseibe, vagy többféle lehetőség is van beletenni? Van erre valami leírás, hogy kell összeállítani a váltódobot+ léptetővillákat? Előre is köszönöm! ÜDV.
Tavaly, mikor kint voltunk, még a 4T-vel felvett pár ugrást haverom, amit akarok mondani, az látszik rajta, de a tempó és a kanyarok NEM példaértékűek, ellazsáltam
Szóval: eldobóra rámenet ÁLLNI (ülve ugratást csak a nagyon amatőrök és a nagyon profik kockáztatják meg), az a minimum, hogy egyenletes gázzal, de inkább az eldobón oda kell pöccinteni (na, ezt nem kellett volna a tuningolt 250 2T-vel szombaton, pont nyitott a power, gyertyaaaaa ), repülni mindenki tud, azt nem magyarázom, ha előre billen, gázt adni, ha hanyatt, akkor gázelvétel és/vagy fék... érkezés előtt rá kell húzni a gázt, hogy ne fékeződjön, különben összerottyannak a telók és ráfejelsz a kormányra... Ilyesmi. Nem tudom elmondani igazán. video
Köszi a leírást,pont ezen gondolkodtam,hogy hogyan is kéne kanyarodni,mert sohasem sikerült 2x ugyanúgy.Mindíg próbáltam előre ülni,és kitenni a könyökömet,de valahogy mégsem éreztem,hogy hova kell tenni a testsúlyt.Esetleg ugratással kapcsolatban nem tudsz adni pár jótanácsot?
Kanyar bejáratáig lassíts arra a sebességre, amivel végig, egyenletes gázzal (később egyenletesen növekvő gázzal ) be tudod venni a kanyart, ne a közepéig fékezz/gurulj, aztán kifelé meg rábaszod a gázt. A kanyarig lehetőleg állj, de a kanyar bejáratnál mindenképpen ülj előre, tedd fel a könyökeid , hogy stabilizálj, és dőlj a kormányra, hogy terheld az első kereket, hiszen az vezeti a motort, legyen rajta súly! A kanyar belső oldali lábadat szúrd előre a hűtőidomhoz közel, a külső oldali térded nyomd rá a motorra. A motort jobban döntsd meg, mint a felsőtested, azzal marha jól lehet korrigálni, ha meg-megcsúszik. Külső oldali könyököd szúrd ki ezzel egyidőben, mint aki térddel és karral "belenyomja" a motort a kanyarba... És rengeteget kell gyakorolni azt, hogy ugyanabban a (z egyre mélyebb) nyomvályúban menj.
http://www.sportmotor.hu/motor...