Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

írj majd elérhetőséget,hogy megbeszéljük a továbbiakat!
Köszi,úgyis aktuálissá vált a szétszedés,mert ma egy ugratás után eltört a kutyacsont,és leszakadt a hátsó teló alja is ,de én.......
http://youtu.be/d5DPPG2qDuQ
Üdv! Egy kis segitségre lenne szükségem!
Van egy 450-es crf-em,elestem vele és a kipufogó leömlő egy kicsit elhajlott,kisebb lett a keresztmetszet közvetlenül a henger felfogatásánál! Egy titán rendszer. A motoron semmit nem veszek észre,nem fúj ki a kipufogó... Esetleg ez probléma lehet a későbbiekben hogy elhajlott a leömlő vagy nem,ne foglalkozzak vele?
Esetleg ezt lehet javitani?köszönöm
tolómérővel rá tudsz méregetni!de nem hiszem hogy jó rá!bár egy jó esztergályos rá tudja faragni!
hy!asszem az enyémen 13-52van.az krossz szett!de nem tudom megnézni csak kedden pontosan mert nem vagyok otthon!következőre enduro szettet próbálom!
Ja és JT katalógusban teljesen külömböző típust ír hozzá
Jó reggelt!Először is köszönöm a segítséget.Másodjára kaptam 125 RM suzukira való elsó hátsó lánckereket ingyé,létezhet,hogy felmegy a CR-re?Addig nem bontanám meg,ha nem muszáj,kinézetre,csavartávolságra elvileg ok
Szia. Köszi, pályán fogom használni. Akkor 14/51 az pályára való? Mégegyszer köszi.
Attól függ mire használod?! Enduróban érdemes hosszabb átételt használni előre 14-15 hátra 45-48, pályán szoktak rövidebb átételt igy hamarabb leforog a gép oda 50-51-es hátso előre 13-14! Gondold végig hol fogod használni! Erdőbe hiába a rövid átétel nem ér semmit csak gangolhatsz össze-vissza!
Az áttételre még mindig kíváncsi vagyok!
Nekem vannak a himbába csapágyaim.csak nem tudom jó-e a tiédbe.Jó lenne megtudni a rossz csapágyaid méretét,akkor megnézném hogy fel tudod-e használni....
Köszönöm a gyorsválaszt, hamarosan megrendelem akkor! Már csak a fogszám kérdéses.
Szia!
Az SC lánckerekek jellemzője az öntisztulás.
Sziasztok! Most fogok cserélni lánc-szettet, és olyan kérdésem lenne, hogy Ti milyen áttételt használtok/ajánlotok?
Illetve mi a különbség ezek között:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ott van a fogszám, és ha megnézitek van olyan is, hogy sima 13, 14 fogszám és van +280Ft-ért olyan, hogy 13SC, 14SC. Az mit is jelent?
Hi! Van úszóm, ha még aktuális. Árban megegyezünk
Most ezek a motorok minden egyes porcikája pályára van tervezve , hiába próbálod az áttételeket változtatni az akkor is cross motor marad , én azt ajánlóm ha sokat endurozol ,hogy akkor inkább endurót vegyél sokkal olcsóbban megúszod és a hosszabb egyenesekben sincs gond mert jóval hosszabbak rajta a fokozatok Remélem tudtam segíteni
Nagyon köszönöm,bár,lehet hülyeség,érzésre több erő kéne ugyebár,mert enduro-zom,mégis hosszabb áttétel a jobb oda......nem értem.Én úgy érzem,úgymondd "végre" megyek együtt a 450-esekkel is,nem gond.
Szia! Axefly csinálta: http://www.sportmotor.hu/tagok...
Használtan (92-es évjáratú dekni, ami nem jó az enyémre) láttam 25-30.000Ft között. A gyártást maximum 35.000Ft-ért vállalta el, de lehet kijön olcsóbban. Az idő... Mivel rengetek munkája van, és 1 hetet állt anyaghiány miatt, nem a legjobb, de ez az én szerencsém...
Amúgy mindenfélét legyárt, írjatok neki ha kell valami.
egész jónak tünik!megirnád hogy ki csinálta és mennyiért?mennyi idő alatt?köszi!
ha bemész egy normálisabb boltba és mondod hogy krossz.
-szett vagy enduro-szett kel olyat adnak.de csak ha megkérdezed szerintem megmondják hogy melyik hány fogas!
Pont a kép marad le....
Készül a deknim! Gondoltam megosztom veletek.
Köszi a választ. A motort nem itthon javítjuk, de hétvégén megyünk szerelni, megnézem a kiemelést és a tárcsa vastagságot. A bowden meg lett húzva.
Elől nekem eggyel kisebb van , hátul pedig a gyári méret , és azt kell hogy mondjam hogy nagyon jó ! Kanyarból faxán kilehet gyorsítani cserébe viszont elég rövidek a fokozat és nagyon forgós én csak akkor ajánlom ezt ha cross pályán használod , ez endurózásra szerintem nem annyira jó
Sziasztok!Rövidebb áttételt szeretnék a CR 125 97'-esemre,nem tudom,a gyári számokhoz képest merre menjek....