Hali! Kössz, hogy irtál! Sajna a tűt már probáltam minden rovátkában....De amugy ezen egy keihin pj 36mm-es karbi van....az nem nagy rá? Néztem egy két cr125-öst.....azokon 27-est irnak.
Amugy a lapot nagyon veszi nekirántom és egyböl elpörög addig amíg nem dadog....
Azt a haynes könyvet holtudnám letölteni? Vagy hogy mérjem meg multiméterrel hogy j e a gyujtás?
Ha nem forog ki az gyujtás és power lehet. Ha a power jó akkor gyujtás! Ha az uszószint jól van beállitva akkor állits a tűn, tedd 1 vagy 2 rovátkával feljebb és állits neki több levegőt ha igényli! Az hogy nem forog ki nem hiszem hogy a karbi miatt van attól kiforogna csak nehezebben venné a lapot! GYujtás! Ha nem értesz a beállitáshoz akkor állitasd be és jelöld meg az alaplapot!
Honda cr 125 1994-es ,motorról lenne szó. Teljes motorgenerál után (uj dugó,fötengely felújitás,csapágyak szimeringek...stb) szóval összeraktam a motort és 3. rugásra indult is szépen.....mentem vele finom köröket és mikkor már meleg volt a motor kissé odahúztam neki , de valami oknál fogva nem pörgött ki teljessen. Oh mondom kis karbiállitás és nagyon fasza lessz.....levettem a karbit kipucoltam teljessen, az uszószintet az internetröl néztem le, hogy hogyan állitsam be....azis megvolt, összeraktam könnyen indul, de nem pörgött ki. Már vagy 20x leszedtem a karbit állogattam de egyre rosszabb lett.....Szóval amikor elkészült a legelején kb 2 hete akkor még nagyon jól ment a mostanihoz képest. Most csak dadorog mikkor a power nyitna (a power biztos hogy nyit) akkor már elkezdi. A gyertya korom fekete ha kiszedem (tudom sokat kap...:(.. de miért kap sokat ha jól van a karbi beállitva?Gyertyát is már vette 3 fajtát :D ugyan az mindegyikkel.....:(
Én gyujtásra gyanakszom vagy karbira...
Ha kuplung felöl szimeringes, akkor gondolom nemlenne alapjárat meg nehezen indulna?!
A gyujtást hogyan tudnám megnézni hogy tuti jó e? vagy kihagy?
Itt a forumon olvastam, hogy a gyujtást le lehet ellenörizni, csak a cdi-t nem..valaki segitsen.:(
Ha még nem csináltál ilyet akkor inkább szólj valakinek aki már csinált és figyeld meg mit hogyan kell, külömben nagyobb kárt csinálhatsz! Amit még tudnod kell azt ugy hivják hogy neoprém teleszkópvédő!
5w-olaj ami nekem bevált , Putoline vagy Ipone voltak az enyémbe , mind a kettőre csak jót tudok mondani . A szétszedés azért nem mondanám se könnyűnek se nehéznek én megcsináltam magamnak de előtte elmagyarázták hogy mit és hogy kell
Üdv.1996 os Honda CR 125 első telóba milyen olaj kell?Hétfőn készülök szétkapni mert a jobb első kinyomta az olajat..Van valami ördöngősség amit tudnom kellene róla?Köszi előre is!
Keresek Honda CR 125 ( 1996) hátsó fékcsövet megvezető fület , kipufogó tartót ami a rezó és a dob között van , és még kellene egy ami hátsó dobhoz tartozó tartó konzol
Ma a váltót pucoltam meg, és hála az égnek semmi baja. Már felkészültem, hogy ott is szarrá lesz kopva minden, de nagyon egyben van. További szép délutánt!
Sziasztok,egy hónapja vettem egy CRF 450R,motorikusan tökéletes volt,csak az idomok nem voltak számomra elfogatható állapotban,mivel fényező a szakmám és az Airbrushoz is értek egy kicsit kapott egy új fényezést,matricát nem akartam rá ézért a feliratok ill a diszités készitése retus-pisztolyal készült.Ha esetleg e témában valakinek tudok segiteni,szivesen válaszolok rá.Adatlapomon vannak képek,ill az email-cimem.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a lendkeréknél mennyire számít a pontos súly? Ismerősöm Cr-én most vette észre, hogy el volt törve és hegesztve van. Engem kérdezett, de nem nagyon tudtam mit mondani neki. (A menetnél van körbe hegesztve, mintha valamit odaerősítettek volna széthúzásnál, és utána le lett csiszolva aránylag egyenletesen.) A kép google-ról van.
Amugy a lapot nagyon veszi nekirántom és egyböl elpörög addig amíg nem dadog....
Azt a haynes könyvet holtudnám letölteni? Vagy hogy mérjem meg multiméterrel hogy j e a gyujtás?
Valaki segitsen nekem :(
Honda cr 125 1994-es ,motorról lenne szó. Teljes motorgenerál után (uj dugó,fötengely felújitás,csapágyak szimeringek...stb) szóval összeraktam a motort és 3. rugásra indult is szépen.....mentem vele finom köröket és mikkor már meleg volt a motor kissé odahúztam neki , de valami oknál fogva nem pörgött ki teljessen. Oh mondom kis karbiállitás és nagyon fasza lessz.....levettem a karbit kipucoltam teljessen, az uszószintet az internetröl néztem le, hogy hogyan állitsam be....azis megvolt, összeraktam könnyen indul, de nem pörgött ki. Már vagy 20x leszedtem a karbit állogattam de egyre rosszabb lett.....Szóval amikor elkészült a legelején kb 2 hete akkor még nagyon jól ment a mostanihoz képest. Most csak dadorog mikkor a power nyitna (a power biztos hogy nyit) akkor már elkezdi. A gyertya korom fekete ha kiszedem (tudom sokat kap...:(.. de miért kap sokat ha jól van a karbi beállitva?Gyertyát is már vette 3 fajtát :D ugyan az mindegyikkel.....:(
Én gyujtásra gyanakszom vagy karbira...
Ha kuplung felöl szimeringes, akkor gondolom nemlenne alapjárat meg nehezen indulna?!
A gyujtást hogyan tudnám megnézni hogy tuti jó e? vagy kihagy?
Itt a forumon olvastam, hogy a gyujtást le lehet ellenörizni, csak a cdi-t nem..valaki segitsen.:(
Előre is köszönjük!
Valaki megtudja mondani nekem mennyi a gyári kompresszió érték egy 125-ös CR-ben?(HPP)Vagy valaki megmérné aki biztos tudja, hogy az övébe jó?
ELADÓ cr125!
Ha nem zsákbamacskát akarsz...