#27 maki86
Ha rutinos vagy, netán jó a szemed akkor a hengerbe úgy beletudod rakni a dugót hogy az pontosan úgy áll mikor fent a hajtókaron és a henger is a helyén! Ezután fogod és a kipufogó nyíláson bejelölöd a dugón a gátnak a széleit, kiveszed a dugót a két jelölt vonal között húzol egy egyenest, aztán a dugó tetejétől egy 1.5-2 centiméterre fúrsz egy 1mm-es furatot, majd centinként egyet, összesen 2-3 furat elég! Én 3-at szoktam! A furatok szélét meg egy két számmal nagyobb fúrószárral simán kézzel kiigazítod, ne legyen éle! És kész is..
2011. január 28. 01:16
Amugy enyém is az és pedig még alapméretes dugó van benne
Nem lehet vele mit csinálni megy ameddig megy
De ha még nincs meg repedve akkor érdemes a dugóra furni egy olajzó furatot még régen volt erről szó
Srácok mi a véleményetek cr 250-nél az osztott kipufogó ablaknál a gátrepedésről? Ki lehet ezt védeni valahogy valamiféle fasza praktikával? Azon kívül hogy nem indítod el a motort?
Ez nem tuning, mert egyrészt így is baromi gyors, másrészt SRS térdvédőhöz nem kapsz alkatrészt
A postai utánvétes csomag 1770, ha az adatlapon lévő számlaszámra utalsz, akkor... nem tudom, mennyi, asszem 1050Ft. Írd meg a címed a freemail-re, holnap feladom neked, utalj 6ezret oszt kalap. Jó-e? :)
És akkor ez az SRS tuningos változat ugye?
Mennyi a pontos ár azt írd meg légyszives (5000+ mennyi postaköltség)
A bankszámlaszám az adatlapodon oda küldhetem?
Meg a freemailes címre elküldöm a címemet.Vagy sms-ben?
Azért nincs kép, mert az ABE egy orvosi eszköz gyár, 1-2 évig gyártottak motoros és kerékpáros védőcuccokat csak, utána ezt a részlegét felvásárolta az ACERBIS. Mindjárt kiszaladok, és lefényképezem. Én még 4 éve 17ezerért vettem az Universal-nál a térdvédőt.
Utána kérdeztem! A Cr-ek elvileg mindig le vannak maradva egy két évvel a többihez képest viszont annál megbízhatóbbak, és kidobtak egy Srs tuningot amivel versenykképessé tudták tenni a motort! Enyémbe pl az egész blokk srs a henger is ez látszik az ablakain és a hengerfejem is az ehhez sem kell nagy ész h rájöjjön az ember h az...viszont a gyári cr dugókon a stift el van tolva valamilyen irányba proxon 9.5 a wössneren 11.5 és ez nekem nem jó! Nekem 0-ás kéne h középen legyen a stift de sehol nem találok...az aunernél találtam egyedül srs dugót hátha azon középen van de arról meg nem tudnak adatokat mondani...Ötletem sincs mit csináljak...
légyszives írd már le hogy pontosan mit kell ez alatt értenem meg hova kell ezt fúrni!? megköszönném
Ha rutinos vagy, netán jó a szemed akkor a hengerbe úgy beletudod rakni a dugót hogy az pontosan úgy áll mikor fent a hajtókaron és a henger is a helyén! Ezután fogod és a kipufogó nyíláson bejelölöd a dugón a gátnak a széleit, kiveszed a dugót a két jelölt vonal között húzol egy egyenest, aztán a dugó tetejétől egy 1.5-2 centiméterre fúrsz egy 1mm-es furatot, majd centinként egyet, összesen 2-3 furat elég! Én 3-at szoktam! A furatok szélét meg egy két számmal nagyobb fúrószárral simán kézzel kiigazítod, ne legyen éle! És kész is..
2011. január 28. 01:16
Nem lehet vele mit csinálni megy ameddig megy
De ha még nincs meg repedve akkor érdemes a dugóra furni egy olajzó furatot még régen volt erről szó
A postai utánvétes csomag 1770, ha az adatlapon lévő számlaszámra utalsz, akkor... nem tudom, mennyi, asszem 1050Ft. Írd meg a címed a freemail-re, holnap feladom neked, utalj 6ezret oszt kalap. Jó-e? :)
Mennyi a pontos ár azt írd meg légyszives (5000+ mennyi postaköltség)
A bankszámlaszám az adatlapodon oda küldhetem?
Meg a freemailes címre elküldöm a címemet.Vagy sms-ben?
Ez lenne a tuti