Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni?Szeretném megtudni,milyen állapotban van a dugattyúm,nem szeretném egyenlőre szervízbe vinni,mert ott úgyis le akarják cseréltetni velem.Ha szimplán leveszem a hengerfejet róla,kotyogás illetve bármi jel mutathat állapotra?Másfél éves dugó van benne,de amatőr vagyok,felhasználási részről.
Köszönöm.
Váltóba 10w-40 repsol hajtóműolaj a benzinbe pedig castrol power racing vagy bármelyik full synt 2T motorolaj! Keress egy kémlelőnyilást vagy szintjelző csavart rajta és megtudod mennyi kell bele!
Esetleg valaki tudna mondani egy oldalt ahol találhatok cuccokat ehhez a motorhoz?Köszönöm.
Üdv.Honda HM CRE 50 hez milyen motor olaj kell és mennyi kell bele?Tudna ebbe valaki segiteni?Köszönöm.
Esetleg van valakinek hozzá szerviz könyve?
Gyertyákkal annyira nem éri meg játszani... Nekem voltak KX 250-eshez való Denso gyertyáim, tényleg hozzávaló volt, de mind meghalt... egyszer az erdő kellős közepén rohadtam le, a legközelebbi civilizáció is minimum 10km-re volt... szóval inkább a gyárit kell belerakni :)
Ha jó nem kéne vizet forralni, kivéve ha gumit égetsz egy helyben! Alkatrészt meg szerintem bolt vagy Mesterszállás, attól függ mi kell hozzá?
Alkatrészeket holl találok hozzá?
Üdv mindenkinek.Vettem egy Honda HM CRE 50 motort.Tudtok mondani róla valamit.A vizet mennyire szereti forralni stb.Köszönöm.
Én azt hiszem 1800 ért vettem kuplung meg fék kart egyben..
pici pénzért kapsz már akárhol
Valaki nem tud esetleg gyári futómű beállításokat CR125 98-99hez?
A nagy könyvben nem találom.
Sziasztok nincs véletlen valakinek egy jó álapotban lévő nem ősrégi kuplungkar?
Sziasztok!

Eltörött a súber tű a CR-ben meg tudná mondani valaki, hogy milyen tűvel szerelték gyárilag az 500-asokat, vagy hogy másik profilú tű jobban illik-e hozzá? PWk 39.6os karbi van most rajta.
Nem gyári.
Sziasztok.
A 250-es cr-emen a rezonátoron ez a felirat szerepel: SPES.Nem matrica,hanem az anyagában van kisajtolva.A kérdésem az lenne,hogy ez gyári kipufogó,vagy esetleg valami tuning?
Nem találtam a google-ban róla semmit.Esetleg használ valaki ilyet?
Lenne még egy dolog ami érdekelne.A hátsó fékem bár teljesen be van tekerve a menetes szár része,még mindíg nagyon fent van a pedál.Ha normálisan megyek akkor nem zavar annyira,de ha 2-ben felkuplungolom a motort kerékre,akkor le kell vennem a lábtartóról a lábam,hogy meg tudjam nyomni a féket,ha esetleg túlhúzom.Ki hogy állítja be a féket? Esetleg szoktatok levágni a menetes szárból,hogy lejjebb lehessen állítani a pedált?
Pazzaz 22 es Titanium Zsír új merevítős OFF ROAD kormány eladó 8000ft

htc.jimbeam@gmail.com
Nem éri el a megfelelő üzemi hőfokot, nem tud normálisan kitisztulni. Főleg télen amikor helyben melegíted akkor köpheti be könnyebben. Bár lehet hogy semmi gond nem lesz, de hogy jobb se lesz az biztos. (Feltételezve hogy 9-es a gyárilag belevaló)
Miért megy előbb tönkre ?
Köszi!
A 10-es magasabb hőértékű mint a 9-es, komoly gondot nem tud okozni, esetleg hamarabb tönkre megy a gyertya.
Hű de szépen fogalmaztam. Kár hogy nincsen szerkeszt gomb :) Lényeg hogy BR9EG helyet B10EGV lett belerakva. Okozhat valami gondot ?
Hali. Tesóm gépébe került a régi gép helyett Br9eg gyertya helyett pedig egy verseny gyertya B10EGV magas hőértékű gyertya ment bele. Melegszik a motor de nagyon durván megy vele a gép. Esetleg ez okozhta valami kárt ? :) Füstölt a dob is meg ilyesmiket mondott öcsém :). Köszi
hát nem.. Megy ameddig megy, aztán kap egy perselyt... Mindjárt meggyújtom... hogy ba***a meg a nikacilos k**va annyát..
Nem akarlak elkeseíretni de az a Nicasil nem sokáig fog szerintem fenn maradni ott