Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni?Szeretném megtudni,milyen állapotban van a dugattyúm,nem szeretném egyenlőre szervízbe vinni,mert ott úgyis le akarják cseréltetni velem.Ha szimplán leveszem a hengerfejet róla,kotyogás illetve bármi jel mutathat állapotra?Másfél éves dugó van benne,de amatőr vagyok,felhasználási részről.
Váltóba 10w-40 repsol hajtóműolaj a benzinbe pedig castrol power racing vagy bármelyik full synt 2T motorolaj! Keress egy kémlelőnyilást vagy szintjelző csavart rajta és megtudod mennyi kell bele!
Gyertyákkal annyira nem éri meg játszani... Nekem voltak KX 250-eshez való Denso gyertyáim, tényleg hozzávaló volt, de mind meghalt... egyszer az erdő kellős közepén rohadtam le, a legközelebbi civilizáció is minimum 10km-re volt... szóval inkább a gyárit kell belerakni :)
Eltörött a súber tű a CR-ben meg tudná mondani valaki, hogy milyen tűvel szerelték gyárilag az 500-asokat, vagy hogy másik profilú tű jobban illik-e hozzá? PWk 39.6os karbi van most rajta.
Sziasztok.
A 250-es cr-emen a rezonátoron ez a felirat szerepel: SPES.Nem matrica,hanem az anyagában van kisajtolva.A kérdésem az lenne,hogy ez gyári kipufogó,vagy esetleg valami tuning?
Nem találtam a google-ban róla semmit.Esetleg használ valaki ilyet?
Lenne még egy dolog ami érdekelne.A hátsó fékem bár teljesen be van tekerve a menetes szár része,még mindíg nagyon fent van a pedál.Ha normálisan megyek akkor nem zavar annyira,de ha 2-ben felkuplungolom a motort kerékre,akkor le kell vennem a lábtartóról a lábam,hogy meg tudjam nyomni a féket,ha esetleg túlhúzom.Ki hogy állítja be a féket? Esetleg szoktatok levágni a menetes szárból,hogy lejjebb lehessen állítani a pedált?
Nem éri el a megfelelő üzemi hőfokot, nem tud normálisan kitisztulni. Főleg télen amikor helyben melegíted akkor köpheti be könnyebben. Bár lehet hogy semmi gond nem lesz, de hogy jobb se lesz az biztos. (Feltételezve hogy 9-es a gyárilag belevaló)
Hali. Tesóm gépébe került a régi gép helyett Br9eg gyertya helyett pedig egy verseny gyertya B10EGV magas hőértékű gyertya ment bele. Melegszik a motor de nagyon durván megy vele a gép. Esetleg ez okozhta valami kárt ? :) Füstölt a dob is meg ilyesmiket mondott öcsém :). Köszi
Esetleg van valakinek hozzá szerviz könyve?
A nagy könyvben nem találom.
Eltörött a súber tű a CR-ben meg tudná mondani valaki, hogy milyen tűvel szerelték gyárilag az 500-asokat, vagy hogy másik profilú tű jobban illik-e hozzá? PWk 39.6os karbi van most rajta.
A 250-es cr-emen a rezonátoron ez a felirat szerepel: SPES.Nem matrica,hanem az anyagában van kisajtolva.A kérdésem az lenne,hogy ez gyári kipufogó,vagy esetleg valami tuning?
Nem találtam a google-ban róla semmit.Esetleg használ valaki ilyet?
Lenne még egy dolog ami érdekelne.A hátsó fékem bár teljesen be van tekerve a menetes szár része,még mindíg nagyon fent van a pedál.Ha normálisan megyek akkor nem zavar annyira,de ha 2-ben felkuplungolom a motort kerékre,akkor le kell vennem a lábtartóról a lábam,hogy meg tudjam nyomni a féket,ha esetleg túlhúzom.Ki hogy állítja be a féket? Esetleg szoktatok levágni a menetes szárból,hogy lejjebb lehessen állítani a pedált?
htc.jimbeam@gmail.com