Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10w40, csere az üzemóramérő szerinti 15-20 óránként, vagy a kilóméteróra állása szerint ezer km-enként
1989
Sziasztok! Ez mikori évjárat mert annyi biztos, hogy nem '93-as.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Köszönöm a tippet,igazából pontosítanák:a sild közepén van egy állító csúszka,ezzel állítod hogy milyen szögben álljon a sild,és nekem ez törött le,az pedig neccesen pótolható,úgyhogy kőrözök még sild ügyben.
Hello, valaki megmondaná hogy a cr 85-ösömbe milyen olaj ajánlott, 2004-es évjáratú.Meg hány óránként/kilométereknél kell cserélni az olajat?
ha csak kevés kell 2decis kiszerelésbe lehet kapni tescoba meg auchanba is!
Egyébként teljesen tükör-simára le lehet csiszolni ha megköt a műgyanta, de én nem foglalkoztam vele, mert a belső felét ragasztottam, az meg úgy sem látszik! Átködöltem matt- fekete festékkel és ennyi. Keme által javasolt takaró-matrica jó megoldás lehet a ragasztást követően.
Hali! Itt egy ötlet! A lányom sisakjának a sildje tört el egy esésnél. Üvegszállal, műgyantával javítottam, utána festhető és bírja is, kemény, ám mégis rugalmas marad. Ne kérdezd, hogy milyen üzletben kapsz ilyen anyagot, mert fogalmam sincs. Én egy hajó/csónak készítőtől szoktam kérni, ha elfogy itt Kecskeméten. Keress olyan céget/iparost, aki spoilereket gyárt, vagy javít, annak tuti van!
Műanyag hegesztős megcsinálja, aztán matricát rá. Ha van is pót shield, a sisak árának a fele.
Uraim ha van vkinek ötlete megköszönném:No Fear sisak sildem eltörött,Parillának írtam mail,elolvasták,de baxnak válaszolni rá,kitől lehetne még venni?Feltételezem nem én vagyok az első akinek fogyóeszköz...Universalmotor forgalmaz még No Fear,de ott egyszer vásároltam motyót,hát abból a kiszolgálásból köszönöm nem kérek.
Sziasztok.
Most lett felújítva a crf450r típusú motorom. Gyakorlatilag minden új a motorjában, beindítottam és durrog iszonyatosan meg nem nagyon van alapjárat. Ez normális, vagy el lett rakva a vezérlés, vagy mi lehet? Ha valakinek lenne egy-két tippje azt szívesen venném. Előre is köszi!
Szevasztok!
Van amelyiken gyárilag van.
igen ezt én is hallottam már... de azt úgy szokták oda fúrni nem?
Na ott ahol elkenődött a dugattyú szokott lenni 2 kicsi furat olajzásnak. Úgy látszik ezen a fajta dugón nem volt.
íme a dugattyú, elkenődött azon a helyen ahol henger kicsit gané , viszont a gyűrűn nem látszik!
igen dugót, vertex b-s 66,35-ös méretű dugó volt benne
persze h nem, nagy az ablak és a gyűrű eltörhet ha kijön a hornyából.. szerintem
Mintha megragadt volna valamikor.
Ez a CR hengere, dugót cserélsz?
Voltak régi krosszgépek amikbe nem volt ilyen gát, de valószínű hogy nem véletlenül rakták oda!
sziasztok

Nikacilos a henger, de a kipufogó ablaknál van egy ilyen rész, meg mintha el lenne repedve az a gát....! jó lesz ez így még?
Sziasztok!
Van valakinek cr 125-re eladó rezója? 90'től fiatalabb kéne

Kösz: Peti
Én láttam párat a neten, deahoz adnak + vázat meg kerekeket.
hello aszt szeretnem nem tud nekem valki elado 125 os 2 t cross blokot kompleten ? akinek esetleg van vagy tud az jelleze csak komplet erdekel gyujtassal karbival gyujtassal meg minden
ha jó számokat néztem a fő fúvóka 475 ös volt de nem biztos... a másik nem tudom mekkora lehetett... de megnézem ha nem lesz jó megpróbálom!
mekkora a fő és az alapjárati fúvóka,valamint mennyi levegőt kap....(mármint a levegőcsavar mennyit van kicsavarva?)Ha a kipuszelep jól működik csak karburálási probléma lehet.....
Egyébként próbálkozz 420-as főfúvóka,36-os alapjárati,és 1-1,1/2fordulatnyi levegővel,2- es tűállással
Ez elvileg az alap(standard ) beállítás.Aztán finomíthatod kedvedre(pályához,hőmérséklethez stb....)