jó lett a power ,de a motor csak úgy pörög a síber tűt minél jobban le teszem.....de már jobba nem tudom és ez azért van mert sokat kap ha jól tudom... nem tudom mitől, de szerintem fő fúvóka meg síber tű koszossága meg érdessége, fogalmam sincs már. síber tűt finoman megtisztítottam! de fúvókát nem tudom belülről.. levegő szűrő is tiszta.. kitakarítottam mindent.. de nem az igazi, közbe mindig behörög magas fordulaton mintha keveset kapna, de akk javul ha síber tű a gázbovden felöl az első horonyban van...
tudom h köze sincs hozzá, csak mégis jobban érezni egy hosszabb áttételen a power nyitását(mondjuk elektromoson ez már jobban szabályzott, fokozatosan nyit) mert nyomatékból nem tud úgy megindulni mint a rövid áttételű. és igen elektromos hála égnek villany motor eltudott szabadon forogni , nem égett le csak szelep volt fent akadva vagy nem tudom :) remélem most majd jó lesz karbi is mert elállítottam elég rendessen :S bovdent meg megcsináltam volt itthon másfeles vastagságú, végét meg faszán forassztottam :)
Sajnos a bowdenben nem tudok segiteni! A powernek semmi köze az áttételhez! A power valve az egy kipufogószelep ami a fordulat fügvényében nyit vagy éppen zár! A tiéden ha 2003-as akkor elméletileg már elektromosan vezérelt a szelep viszont a régebbi gépeken tulajdonképpen röpsulyos módszerrel működik az egész! A lényeg hogy vagy nyit vagy zár olyan nincs hogy lasabban nyit! Sok sikert a beállitásához! A karbit rakd állitsd vissza ugy ahogy volt!
Én itt csináltattam.
Érdekes, h most a postázásnál csak UK-ba postáznak, pár hónapja még küldtek ide is. (30 font volt vissza, odafelé dpd-vel 5e ft.)
Annyi, hogy amit írnak 2-3 hét az kevés, annál sokkal tovább ülnek rajta...
De ha az zangol ebay-en beírod, h barral replate (vagy re-plate), akkor ki fog dobni több céget is. 100 font + posta körül csiálják...
Ha rám halgatsz akkor gyárit veszel belöle! Miis csináltunk rá nem egyet mindenféle bovdenel probáltuk keményebel lágyal de jo ha egy motorozást kibirt! A gyárin is változtattak már nem ojan mint amivel kiadták de ezek már frankok az egy pár 8000 be fájt: Nincs anál boszantob ha elmész pályázni azt pár kör után jöhec haza mert eltépi a bovdent Egyébként ami még betegsége enek a povernak az a motorban lévö potméter az szokott elszálni de azt belehett szerezni auto hangteknikai boltban 10 omos ami jo 1000 ért mert ugye hondáéknál csak komplett van ugye ami ocso
krissz30 igazad volt ;) power gond az első kerék felöli Bowden elvan szakadva! most állíthatom újra karbit elvileg a másik ép bovden adja a másik bovden hosszúságát ugye? annyi h pont feszüljön meg!
lehetséges, mert mondjuk havernak ugyan ez van csak neki hátul nagyobb lánckerék van, ezen 45- fogas az övén meg 50 vagy 52 nem tudom, na és ő azt mondta olyan mintha lassan nyitna power, de én meg azt mondtam h jobban érzi nyomatékot a kis áttételnél mint nagy áttételnél, és ezen azért indulhat meg később, vagy én nem tudom, de kezdek kétségbe esni hogy ennyire szerencsétlen vagyok
Én a helyedben azt nézném át először. Nelem is volt ugy a kx-nél hogy nem nyitott és ledadogott! Kitakaritottam-beállitottam azóta fasza és hozzá nem kellet nyulnom!
lehet nem tudom...az még mintha kinyitna....meg mondom síbertűre reagált..akk fel dobunk rá egy jó karbit és ha akk is ezt csinálja elgondolkozok ezen.. Addig nem szeretném azt is szét szedni!
Megvettük a 04-es hűtő idomos cr-t ami 03-as. viszont van vele egy kis gebasz, nem pörög ki! se hidegen se melegen. gyújtás jó, gyertya is! karbit kitakarítottam, de semmit sem változott. a karbi alja vizköves volt, a síbertű is ugyh próbáltam finoman tisztítani. kitakarítottam ahogy tudtam mindenét semmi kosz nem maradt benne, fúvókákat kiszedtem, kifújtam levegővel de most sem jó! a síbertű állását is állítottam. a bovden felől a 2. horonyban volt, átraktam középre de rosszabb lett.... most az elsőben van és javult ,jobban pörög néha teljesen kipörög, de nem az igazi :S behörög ahogy elkezd 3/4 fordulatszámon menni. akinek volt hasonló tapasztalata annak nagyon megköszönném ha segítene!levegő szűrő felöli kis csavart is állítottam de arra nem reagáll :S
tudsz linket dobni erről esetleg? Van is tapasztalat?
Mert a Nicasilozást el tudják cseszerenteni de rendesen
Nicasilozás árak 250es gépekhez 180eur+posta körül kezdődenek
Kicserélni a kosarat amig nemlesz nagyobb baj! Mivel kotyog az egész mint a szemét előbb utóbb letörik 1 fog, az lehet megakasztja az egész blokkot és kuka az egész motornak... egy kosár nincs több 15ezertől, ha a blokkot dobhatod ki az 150, végülis csak egy 0, de te tudod melyik jobb :)
helló mindenkinek ! nemsokára szeretnék vásárolni egy honda cr 125 öst csak hobbi szinten menni vele. Arra lennék kiváncsi hogy mennyire jó motor ez a 125ös krosszok terén?Ja és üzemóra költségei mennyibe jönnek ki a végére?drága egy ilyent karbantartani?
Itthon senki sem nicasil-ozik. Kiküldik ők is (bár nem ismerem őket). Árra kérdezz rá. Ha magadnak intézed mondjuk az ebay-en keresztül, kb 45e ft oda-vissza postával.
Hello! Problémám az lenne, hogy 250 kx-en be volt verődve a kuplung kosár és vissza lett reszelve, de alapjáraton igy nagyon csörgős lett a hangja mivel a lamellák játéka a kosárban igy megnőtt! Mit tudnák vele csinálni, valakinek valami ötlet? Csak alapjáraton hallani a csörgést és ha kinyom a kuplung azonnal elhalgat!
Én Wössner-t vettem.