Hát jah, kéne nekem is egy eladót találnom... Enyémen az előző tulaj szétbarmolta az tűszelepfészket, és csöpög a karbim. Egyszerűen lehetetlen normális szintet belőni rajta.
Találtam két eladó karbit, használtak ugyan, de annyiért akarják adni a tulajok, mint az újat...
'99 és 2000-res évjáratú CR 250-ek Keihin PWK karbikkal mentek, ennél újabbak Mikunival, a régebbiek pedig Keihin PJ-vel.
Sokan egyébként lecserélik az újabb Hondákon a Mikuni karburátort Keihin PWK-ra, mert gyárilag kegyetlenül dús keverékre vannak beállítva, és van hogy a fúvókacsere sem segít, füstölnek mint az állat még 1:50-es keverékkel is, beköpködik a gyertyát. Karbi csere Keihin PWK-ra állítólag megoldja a dolgot.
Én jelenleg ott tartok ('06 CR 125) hogy a súbertűt egy pocízióval lejjebb raktam a gyárihoz képest, mert hihetetlenül dús volt a keverék. Így viszont úgy tűnik, hogy magas fordulaton kicsivel több benzin kéne neki, viszont alacsony fordulatról, kanyarból kifele még mindig nehézkesen pörög fel (125ös-höz képest).
Egy kisebb alapjárati fúvókán és egy nagyobb fővúvókán gondolkodok. Remélem ez megoldja a dolgot.
Hát az nem jó hír...
De szerencsére van még más 2t enduro is. Rendszámosat nem tudom mennyit fogsz találni... Exc 250ből biztos lesz, de ott sem sok.
Azért keresgélj bátran, nem kívánsz lehetetlent
Sziasztok! Úgy nagy általánosságban kérdeznék...
2001-es Cr 250-ről mi a véleményetek? Volt nekem régen 96-os, azt szerettem, de lehet hogy most sikerül beújítani egyet megint.
Ezért informálódnék...
Várom a válaszokat!
Üdv,
Srácok!
CR250-ben milyen karbi van?
Végig KEIHIN-nel szerelték őket? Mert az én EXC-mben szét ment a karbiház, és akarok venni egy karbit. Most láttam egy hirdetést, ahol PWK karbi volt eladó egy CR-ről...
Enyémen PWK38AG van.
Előre is köszi!
Üdv
Nincs. De ettől nem lesz szarabb vagy gyengébb a motorod ne aggódj. Idézek: "A power szelep a nevével ellentétben nem növeli a motor teljesítményét. A power szelep feladata a kipufogó csatorna keresztmetszetének változtatása, a fordulatszám függvényében. Alacsony fordulatszámon a szelep leszűkíti a kipufogó-csatorna keresztmetszetét úgy hogy a kipufogó-csatorna később nyit, ezáltal több ideig tart a munkaütem. Ezáltal biztosítja alacsony fordulatszámon a nyomatékot, míg magas fordulatszámon teljesen kinyit, hogy a megnövekedett fordulatszámon is megfelelő legyen a hengerben a gázcsere."
Egy 85-ös crossmotornál nem igen számít a nyomaték, mert úgyis mindig forgatva van, arra van tervezve hogy magas fordulaton menjen, meg hát amúgy se lehetne belőle hűde sok nyomatékot kihozni, ezért nem indokolt a power szelep.
85ös YZ-ken egyébként szintén nincs power szelep, KX-eken és RM-eken viszont van.
Az, hogy nem találsz rendszámos cr-t, nem véletlen...
Egyébként sem jó ötlet egy 100%-ig mx versenyzésre tervezett motort földutakra meg erre-arra használni.
Sziasztok! Cr250-esem volt és azt is vennék csak fiatalabbat! De használnám földúton és erre-arra is,nyugodt lélekkel,tehát rendszámosat szeretnék.Ami nagy bajom,hogy nincs a piacon nem hogy rendszámos de papíros cr250 se! egy-két kivétel elenyészve felbukkan,de én inkább le rendszámoztatnám.Mennyibe kerülne a költségei?Megéri-e? Köszönöm a válaszokat!
Háháháháháháhá ezt hallgassátok :) Ma vitték volna el a motort, már kb ott tartottunk hogy megy vele 1 kört és nyélbe ütjük az üzletet, erre mitörtént? Leállt a motor és nem birtam beindítani :) Szinte agyvérést kaptam... elmentek, váltóolaj csere, motorolaj csere, olajszűrő csere, gyertya csere azóta pöcc röff :)
Maradni akar a kis CRöFi :)
Az a vélemény hogy elsőre a kettőötven sok lesz,még ha száz paci felett motorozol aszfalton is,ha főleg crosspályán akarod használni akkor pedig felejtsd el,normálisan megtanulni porolni a huszonöt a megfelelő,kevesen tudják kimotorozni pályán azt is...
hello van egy honda cr80 asom... teleszkópot szeretném megcsinálni h jó legyen a rugózása mert szorul... ugynéztem h nemsaját teleszkópja mert kawasaki felirat található az oldalánn de gondolom nemsok külömbségvan közte...hogy leszek a teleszkópot szétszedni?
alul találtam egy imbuszos csavart meg oldalt egy 10 es kulcs fogja azokat kicsavartam az alsó fogja a rugót...de a teló még mindig nemjön szét..2db szimering volt benne összefordítva azokat kiszedtem de alul se zégejgyűrűt nemtaláltam semmit...egy egy ilyen lemez valamit de azt kiszedni nemlehet ...teleszkóp tetején van egy szelep kocsipumba szelep...és az alatt meg egy 17es anya de nembirom kicsavarni azt egyáltalánn kilehet? mert akárhogy akartam nem indul meg ...pedig ugynézki mintha azt lejönne a tetejérő... gondolom olajat is ottkelene beleönteni... lécci segítsetek...előre is köszönöm,
http://www.woodsriderparts.com...
http://shop.ebay.com/i.html?_n...