Támogatom! Pályára jó a 125ös, de ha erdőbe endurozgatni akarsz, mindenképp 250-es! Sokkal jobb ha van egy kis plusz paci a hátsód alatt, kevesebb szervíz, kevesebb fogyasztás, jóval brutálisabb erő .
hali!szerintem a 250es cr jó választás!nekem is az van!én is csak endurózok vele általában!kicsit erös elsöre de ha megszokod ott van a szeren.!a 25öst megbánnád utánna!kell a 250es ereje kisgázon is!nagygázom meg brutál jó!ezzel jársz a legjobban csak valami jót fogjál ki!üdv!
Sziasztok,
tervezem hogy veszek egy crossmotrot az már biztos hogy 2T
valószínü hogy CR lesz,
gondolkodom 1991-92es 250-es en meg 1994-96 körüli 125ös ön
kinek mi a véleménye róluk?
a 91-es 250 hez alkatrész elérhetőség milyen? ha esetleg van ilyen valakinek mik a tapasztalatai?
cross pályára ritkán erdőben használnám.csak hobbyként vásárlásnál mire figyeljek? típushibák?
köszi a válaszokat
Sziasztok!
Nemrég vettem egy '99-es cr250r-t. Érdekelne, hogy a motor vázra való felfüggesztésénél a csavar alatt, eredetileg van-e vmi gumigyűrű, vagy valami, ami csillapítja a rezgést,mert nekem nincs. És így nagyon vibrál a váz, és az egész motor.Köszi...
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni hogy valaki eltudná e magyarázni hogy hogyan tudok nevezni egy Magyarországon induló amatőr enduro versenyre és mi ennek a menete előre köszönöm a segítséget.
Szánalmas undorító népség... írtam neki hogy köszönöm szépen, remélem ettől mostmár jobban fog aludni, vagy olcsóbb lesz neki a benzin, vagy többet fog keresni... szivesen beperelném őket, de ilyen 2-3ezer ftért elhajtanának...
Én is jártam így sajnos, hogy a postaköltséget is megvámolták, pedig kaptak számlát, meg a csomagon is ott volt, hogy 60$. De a bosszantó nekem az volt, hogy követve a csomag útját, 1 hét volt míg az Usából Budapestre került (ami jó), majd 2,5 hét múlva postázták ki . Ráadásul azt hiszem 1200 Ft postai ügyintézői díjat is felszámoltak. Egy 60$-os alkatrész volt, 36,75$ postaköltséggel.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem ogy volt-e már valakinek Mitaka dugószett a cr125-ösm ében?Ha volt akkor legyetek szívesek tapasztaltokat írni.Előre is kösz.
Ezen én is nagyon ki voltam akadva amikor pont így jártam, de nem tudsz mit tenni, állítólag ez így vagyon megírva
Már ordítoztam a kedves ügyintézővel a telefonban, de inkább visszavettem, nehogy még ki se küldjék a csomagot. Ez abszurdisztán...
Ami nekem bejött eddig, hogy mindig átiratom az értéket (már akivel lehet) 50 dolcsi alá és ez alatt nem nagyon nézegetik a csomagokat.
Sziasztok kedves cr-es fórumosok!
Szert tettem egy 1996-körüli cr 125-re (HPP).
Egyetlen bajom vele, hogy alacsony fordulaton, csak pirickázik, olyan hangja van mintha nem akarna kipörögni, aztán megyek-megyek és egyszercsak nagynehezen dáááádááááááá mint az állat beindul, de amíg nincs tempó semmi.
Mi lehet a gond? Amúgy első rugásra indul, nincs rossz hangja....
Levettem a power fedelet, úgyis húztam neki üresen, de nem láttam semmit, mondjuk aztse tudom mit kéne nézni . De azokat az ék alakú hegyes lapkákat nem a karok mozgatták, hanem a kiáramló füst.
Ötlet?
Hihetetlen mi történt velem a minap... Rendeltem amerikából pár dolgot, és behúzták vámra. Ezzel nincs is semmi gond, de a gond ott kezdődik, hogy a vámhatóságnál (kapaszkodjatok) kifizettették velem a POSTA KÖLTSÉG ÁFÁJÁT!:D Én már csak röhögni tudok, mert ez szánalmas... küldtem nekik 3 számlabizonylatot, minden rajta volt hogy a csomag értéke 79 dollár, még a dobozon is rajta volt hogy 79 dollár és ezek után kifizettették velem a posta költséggel együtt azaz 130 dollárnak a 29%-át. Holott a 79 dollár 25%-át kellett volna. Nem a 3500FT érdekel, hanem hogy szerintetek ez lehetséges?!
Hát nem nagyon ment vissza... De ha nem megy vissza akkor ugye az a fékbetétet odanyomja a tárcsához?! Viszont nekem szorulás vagy súrlódás nem volt soha. Lehet hogy új olaj kellene bele .
mindig a gyengébb enged..........vagyis,amelyik kicsit szorosabb,az indul meg később!vagyis az egyik jobban szorul mint a másik.és ez nem biztos h. rossz,az a lényeg h vissza e megy mindkettő,amikor elengeded a kart
tervezem hogy veszek egy crossmotrot az már biztos hogy 2T
valószínü hogy CR lesz,
gondolkodom 1991-92es 250-es en meg 1994-96 körüli 125ös ön
kinek mi a véleménye róluk?
a 91-es 250 hez alkatrész elérhetőség milyen? ha esetleg van ilyen valakinek mik a tapasztalatai?
cross pályára ritkán erdőben használnám.csak hobbyként vásárlásnál mire figyeljek? típushibák?
köszi a válaszokat
Nemrég vettem egy '99-es cr250r-t. Érdekelne, hogy a motor vázra való felfüggesztésénél a csavar alatt, eredetileg van-e vmi gumigyűrű, vagy valami, ami csillapítja a rezgést,mert nekem nincs. És így nagyon vibrál a váz, és az egész motor.Köszi...
Esetleg hátsó főfékhenger felújító szettet hol tudnék venni?
Honda cr 125 95-höz nem tud valaki véletlen kuplungkosarat, meg első felnit?
Nagyon hálás lennék. Köszi
Vettem egyet én is a 250esbe az ebayról. De vettem rögtön egy Proxot mert nem mertem bele rakni
Az lenne a kérdésem ogy volt-e már valakinek Mitaka dugószett a cr125-ösm ében?Ha volt akkor legyetek szívesek tapasztaltokat írni.Előre is kösz.
Hol laksz?
Már ordítoztam a kedves ügyintézővel a telefonban, de inkább visszavettem, nehogy még ki se küldjék a csomagot. Ez abszurdisztán...
Ami nekem bejött eddig, hogy mindig átiratom az értéket (már akivel lehet) 50 dolcsi alá és ez alatt nem nagyon nézegetik a csomagokat.
Szert tettem egy 1996-körüli cr 125-re (HPP).
Egyetlen bajom vele, hogy alacsony fordulaton, csak pirickázik, olyan hangja van mintha nem akarna kipörögni, aztán megyek-megyek és egyszercsak nagynehezen dáááádááááááá mint az állat beindul, de amíg nincs tempó semmi.
Mi lehet a gond? Amúgy első rugásra indul, nincs rossz hangja....
Levettem a power fedelet, úgyis húztam neki üresen, de nem láttam semmit, mondjuk aztse tudom mit kéne nézni . De azokat az ék alakú hegyes lapkákat nem a karok mozgatták, hanem a kiáramló füst.
Ötlet?