Esetleg annyit kérhetnék hogy amit az én alvázszámomról le tudsz menteni azt elküldöd nekem Priviben ? Érdekelne mit írnak a mocimról. DE lehet más is hasznát venné neki itt a Fórumon. Köszönöm. Email.
A Honda rendszerben néztem meg. Bepötyögöm az alvázszámot és kidobja az évjáratot, meg amit tudni kell róla. Itt még a számokból nem deríthető ki az évjárat, csak a 17 karakteres alvázszámnál a 10. karakter. 2000ig betü, 2001-től szám.
Az a helyzet hogy ezeknél a motoroknál 93-tól 97-ig lehet variálni, cserélgetni az alkatrészeket össze vissza és sokan ezt is csinálják!
Ezért nagyon! ismerni kell az összes évjáratot, hogy melyik évben pontosan mit változtattak(gyárilag!) a motoron!
Akkor ha 95 ös évjárat és én megrendelem bele a 96 os dugót pl akkor nem kompatibilis ? Amúgy köszönöm a segitséget. Elárulná valaki miből olvastátok ki hogy 95 ös ? Tehát a számokból mi mutatta meg?! köszi
A válasz eléggé egyszerű. Kiindulásként azzal kezdeném hogy a négyütemű motorok nagy többségénél a váltót(ezáltal a kuplungot is),és a forgattyús mű alkatrészeit egyazon olaj keni.Tehát a motorkerékpárokhoz kifejlesztett motorolajok,kevesebb,vagy más siklást ,csúszást fokozó adalékokat tartalmaznak mint a autóké.Ez részben azért van mert a kuplung nem biztos hogy tolerálná azt hogy folyamatosan tapadás képtelenné teszi az adalék, Valamint azok az összetevők sem biztos hogy örülnének annak a fordulatszámnak, hőnek és igénybevételnek mert nem erre lett kitalálva!
Egyszóval a motorkerékpár motorolaj,és a motorolaj nem csak az árában különbözik.
Egyébként valaki tényleg magyarázza már meg nekem hogy miért okoz kárt az autóba való olaj a motor váltó részében? Mert elhiszem hogy nem jó, csak hogy miért?!
Egyébként, nekem ezelőtt KX-em volt, arra is mondták mindig hogy annak problémás a blokkja meg ezek a hasonló nagy építő hozzászólások... ha odafigyel az ember a holmijára azt mindig meghálálja. Lehet az motor, autó, gép, akármi.
Én is ezt használom,semmi bajom vele. Más meg csak ilyen szarok a hondák,olyan szarok Normális szerelő kell,vagy inkább gondosabb gazdák,azt semmi gyík nincs velük.
Üdv.akkor még jó,hogy megkérdeztem ,mert az egyik boltba azt mondták,hogy amit rakok a blokkba azt rakjam a váltóba is.(szerelő monda)ezek szerint hülyeséget beszélt.
Mi kárt lehet okozni? Mert speciel a CRF-be még nem cseréltem váltóolajat, még nem is nagyon mentem vele, de a KX-emben én végig autóba való olajakat használtam
Ilyen viszkozitással váltóolaj nincsen,amire Te gondolsz az az hogy autóba vagy motorkerékpárba való olaj kell...jelen esetben ki kell külön hangsúlyozni hogy motorkerékpárba való olajat akarsz venni mivel itt a olajos a kuplung,amit ha autóba való olajjal akarsz kenni akkor kárt okozol.
helló!89es cr 250-be mennyinek kellene lenni a kompresszióértéknek? már valszeg ujitani kellene!lehetséges hogy igen megnőtt a fogyasztás emiatt?az értelmes válaszokat előre is köszönöm!
kellene a tel.számod.....valamerre elkevertem