Hát a himbánál mozog az tuti, mert aláfeküdtem és úgy emelgettem a kereket. Holnap szétszedem aztán remélem csak a tűgörgőt + maximum a csapokat kell cserélni. Zsírzógomb hülyeség? Bár azt nemtudom, hogy elférne-e.
Hali!
Tuti, hogy a himbánál mozog?
Csekkold le a hátsó teló alsó és felső "csapágyát". Pl ha a felső ki van kopva (cr-eken gyakran előfordul) akkor ugyan ez a jelenség van, mint amit leírtál.
Hello! Nemrég vettem a gépet (cr 250 96') elkészült a motoremelőm, és észrevettem, hogy ha rajta van a motor akkor a hátsó keréken kb 1-1,5cm-t tudok emelni, tehát annyit enged a himba. Szerintetek megúszom azzal, hogy csak tűgörgőt+ csapot kell vennem, vagy már be lehet rágódva a háza is? Valaki próbált már rá zsírzógombot tenni? Akkor minden motorozás után könnyedén lehetne zsírozni.
Az enyém olyan, hogyha rányomom a kürtöt, akkor letestel mindent, de az az érdekes, hogy mind2 motoron ilyen... Valahogy majd rendbe kapom. Esetleg ha van képed a tank alatti részekről, vagy ha leveszed valamiért, akkor kérlek csinálj, ha nem okoz gondot. Meg a kapcsoló belseje érdekelne, hogy mi hova megy... Mert nekem gyárinak tűnik az egész, de valami nem stimmel, egyiken sem... Most a lámpa be van kötve direktbe, semmi gyújtáskapcsoló, se műszerfal, semmi, de megy és lámpa is van. (Azért dobtam össze, mert tegnap mennem kellett vele ide oda....) Mondom, ha levennéd a tankot, 1-2 képet megnéznék, de csak azért ne vedd le! Kösz; Zoli
enyémen amikor megvettem nem volt index csak a kapcsoló és a kábel kivezetések indexet utólag raktam fel és akksi sincs és nem is volt benne szerintem a gyujtáskapcsoló mivel 2 állású és hely sincs neki ezért nem alkalmas aksira ami áramot kap azt a generátorról
Írhatsz, persze. Ha a 125/250 a téma, Feen jókat mond. Ha CSAK krosszozni akarsz, én a 125-öst javaslom, de ha enduro is belekeveredik, akkor a 250-est.
Szerintem ha volt már előtte motorod, nyugodtan beújtihatsz egy 250-essel. Nekem is KX 250 volt a DT 125 után. Az elején félni fogsz tőle nem mered húzni neki, aztán 1-2 hónap és simán megszokod. Mellesleg ha nem mindig pályán akarsz menni, szerintem praktikusabb egy 250-es, de ez csak az én véleményem. Keme idősebb, több motorja is volt, tehát tapasztaltabb, de véleményem szerint jobb egy 250-es.
Szia.
Szeretnék tőled pár dologban tanácsot kérni,dobhatok egy mailt?
Az előzményre kattintva láthatod ,hogy már beszéltünk régebben,ezzel kapcsolatos lenne a téma
Köszönöm
Az elektronikával akadtak gondjaim, igazából nekem 3db CRE-m van, de ebből 2 gyárilag SM, ami különbözik a 3.tól, ami gyárilag szerintem enduro volt, mert sokban különbözik a másik kettőtől és a tiédre hasonlít... Első féktárcsa, stb.stb. Az elektronikája is más, szóval lehet hogy nem nagyon tudsz segíteni, mert a SM-ot rakom össze. 1 kérdés? A tiéden gyárilag van index? Aksi van benne gyárilag? Esetleg kapcsolási rajzod nincs? Én nem találtam sehol.. :/ Üdv és kösz; Zoli
Igen, Kemének igaza van!
Motoros boltokban lehet kapni lapot, amiből kivágod, csak vigyázz mert színekkel van jelölve minden ccm-hez más a vastagság és merevség.
Hanem jobb. Mellesleg lehet kapni karbon (valójában karbonit) membránlapot, 10x10 cm kerül 6-7 ezer Forintba, és olyan alakot vágsz ki, amilyet szeretnél.
Na az szép. Magyarországon nem is lehet sehol ? Hallottam olyat is hogy lehet lapot venni és saját magam vágnám ki. Pedig nem ártana a csere :S Ezt cumiztam :)
http://www.blackhummer.com/mot...