Részben.....Konkrétan egy súberre volna szükségem(felrepedt a "szoknyája",meg kitört belőle két apró darab) De külön nem igazán akarja senki eladni ezért gondoltam hogy egybe(karbistól)talán könnyebb lesz beszerválni.
Sziasztok.Kérdeztem erről a tiltás dologról,az nem világos,hogy a haverom CRF 450 e 2006 modell és az nem tilt le.Gondolom az egész játékot az elektronika csinálja.Javitsatok ki ha esetleg tévedek.Ha valaki tudna rám szánni egy kis időt és el tudná magyarázni azt megköszönném.
Üdv Mindenkinek! Olyan gondom volna hogy egy 1995 ös évjáratú 125 ös CR-hez kellene nekem gyújtás alaplap. Akinek van eladó az szóljon már lécci ! Előre is Köszönöm! :D
Ha szerencséd van és gyári cuccok és szelepek vannak a leendő motorodban akkor a motor "jelezni" fog mielőtt kipukkanna (hidegen nem indul) ekkor nem árt, ha szakemberhez viszed, de legalább 1 szerviz manual legyen nálatok.
Ízelítő Hondáék áraiból:
2 db gyári szívószelep 42000,- (prox vagy FMX acéllal ne kísérletezz)
főtengely csapágyak gyári kb.16000+4000+8000 (prox kb 20%-al olcsóbb,ha van)
hajtókar 18000-től(taiwan) indul....,
tömítés szett (taiwan)20.000-től...,
dugattyú 35.000-től....,
+ munkadíjak.
A hengeren általában jó minőségű és vastag a nikasil ,bár a kopott vagy a méreten aluli dugó azt is hazavághatja,a váltója stabil.
Ha még mindig szeretnél 1 ilyent sok szerencsét hozzá!
olyan kérdésem lenne, hogy egy vásárlás elött álllok és nem tudom h bevélaljam-e a crf 250 et.. az lenne a kérdésem,hogy ezzel a motorral kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata és hogy milyenek..:D
mennyire szerviz igényesek,milyen áron vannak hozzá alkatrészek.. stb
Sziasztok! Főként olyan gépészkedőket kérdeznék, akik már több márka kétütemű kínálatát nyúzták. Az érdekelne engem, hogy a CR 250 valóban megbízhatóbb, mint a kx 250, yz 250, vagy esetleg sx 250? Egy kicsit részrehajló lehet ez a fórum, mivel csak hondás, de azért vonatkoztassatok el ettől! Szóval a többi márka esetén főként váltó gondokat és élettartami problémákat említettek közepes használat esetén! Mennyire lehetséges ez szerintetek?
Üdv!
Valaki megtudná mondani ,hogy milyen a dekniben lévő berugókarnál és a vízpumpánál lévő külső és belső szimeringek mérete?
A választ előre is köszönöm!
Üdv!
Nem egészen. A 2002-03-asok egyformák, a 04-esben már van TPS a karbin (meg pár apróság, kuplungbowden feszítője, első rajtszámtábla felfogatása), 05-ben a kipuff módosult, és innen egyformák már végig.
Keresek egy honda cr 125 jobb oldali hűtőt.
Nagyon sűrgős lenne!A segítségeteket előre is köszönöm:D
Ha szerencséd van és gyári cuccok és szelepek vannak a leendő motorodban akkor a motor "jelezni" fog mielőtt kipukkanna (hidegen nem indul) ekkor nem árt, ha szakemberhez viszed, de legalább 1 szerviz manual legyen nálatok.
Ízelítő Hondáék áraiból:
2 db gyári szívószelep 42000,- (prox vagy FMX acéllal ne kísérletezz)
főtengely csapágyak gyári kb.16000+4000+8000 (prox kb 20%-al olcsóbb,ha van)
hajtókar 18000-től(taiwan) indul....,
tömítés szett (taiwan)20.000-től...,
dugattyú 35.000-től....,
+ munkadíjak.
A hengeren általában jó minőségű és vastag a nikasil ,bár a kopott vagy a méreten aluli dugó azt is hazavághatja,a váltója stabil.
Ha még mindig szeretnél 1 ilyent sok szerencsét hozzá!
olyan kérdésem lenne, hogy egy vásárlás elött álllok és nem tudom h bevélaljam-e a crf 250 et.. az lenne a kérdésem,hogy ezzel a motorral kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata és hogy milyenek..:D
mennyire szerviz igényesek,milyen áron vannak hozzá alkatrészek.. stb
Köszi
nézelődj itt
Valaki megtudná mondani ,hogy milyen a dekniben lévő berugókarnál és a vízpumpánál lévő külső és belső szimeringek mérete?
A választ előre is köszönöm!
Üdv!
Igazábol azt tudtam, hogy 2002-2004 ig volt ez a széria.