Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A CR-emről levettem a jobbos deknit és a berugó visszatoló rugója kiakadt.Vissza akasztottam és összeraktam.Vissza is tolt úgy ahogy előtte de ha erősebbet rúgok rá akkor kiad egy csúnya reccsenő hangot, olyan mint ha megugrana vagy nem is tudom.Azóta újra szétszedtem , kivettem az egész mechanikát és összeraktam service manual szerint ,a fogaskerekek és a tengely is jó állapotban van egyáltalán nem kopott és egy fog sem hiányzik.
Ennek ellenére a probléma továbbra is fennáll.A dekni levétele előtt semmi gond nem volt vele.
Ha valakinek van hasonló tapasztalata vagy bármilyen tanácsa nagyon örülnék ha megosztaná velem.
A segítséget előre is köszönöm!
Egy 2002 körüli, annyira öregnek számít? Akkor el vagyok tájolva :D egyébként picit pontosabban miért nem jók?
Felejtsd el ezeket az öreg 4T-ket.
Hali!
Gondolom az eféle kérdésekből van sok, és bocsi, de ha segítene valaki, nagyon hálás lennék :)
Szóval motorvásárlás előtt állok, és a CRF-ek is szóba jöhetnek. CRF 450 pontosabban és azok közül is 2001-2004ig gondolkozok. Ezekről tudna valaki írni, hogy mi az ami a gyengéje és hogy mennyire megbízhatóak ezek?
Még annyi, hogy egy ilyen motor, lájtos hétvégi endurózásra használva kb mennyit megy el, egy felújításig? Mert nekem egy KX 250esem volt, azzal 2.5 évet endurozgattam és még akkor sem volt semmi baja.
Hello! Most vettem egy 96-os cr 250-et, már átnéztem a service manualt, de nem találtam meg, hogy mennyi a féktárcsák kopáshatára? 4mm van a tárcsán, de szerintem az az eredeti mérete, jelenleg a hátsó 3mm, az első 2,5mm.Fékbetétek jók. Még egy hiányossága van a gépnek, a leállító gomb, ilyet hol tudnék venni? van két szál vezeték csokival az elektronika körül, gondolom erre kéne rákötni, nincs túl sok felesleges vezeték ezen kívül a gépen
Szia sajnos már elkelt azért köszi
De ide is rakhatsz fel képet, hátha valakinek megtetszik valami róla.
Az e-mail címe ott van az adatlapján..
Szia küldök de nemtudom mi az email cimed ird be és küldöm
Sziasztok! Valaki tud nekem arra válaszolni,hogyha ki van véve egy 250ccm3 2-t crossból a powernyelv,az miben befolyásolja a motort? Fogyasztás mennyivel nő? Teljesítmény mennyivel csökken esetleg nő? Az én mocimnak (husqvarna cr 250) tipushibája a power,hiányzik belőle a röpsúly és a nyelv. Érdemes lenne hozzá beszereznem szerintetek?
Üdv. Misi
Hello!
Engem érdekelne egy hűtő előtt lévő műanyag légterelő.
Nézd meg a hírdetését, nem véletlenül írtam.
42* :) (legalábbis általában a 125)
*36
Egy kép jó lenne erről a 32 lovas 125-ös CR-ről. Amúgy engem egyben is érdekelhet, ha valóban 92-es, bár gyanítom, hogy nem az.
Sziasztok.
Ha valakit érdekel lenne egy cr-em.
Bontás vagy egyben váltobajos nincs negyedik.
Elöre is köszönöm.
30/876-1196
Köszi szépen a gyors választ!
köszi szépen a választ, de az a gond, hogy rá van akasztva most is és mégsem megy :S akkor lehetséges hogy elhajlott ott valami és álítódott az úszószint vagy valami? Ja és amúgy bocsi a "dugó" kifejezésért, nemjutot eszembe a neve
Valószínűleg az a gond hogy az tűszelep(neked dugó)nem megfelelően lett összeállítva.Ami a "dugó" tetején látható kis kengyelt,rá kell akasztani az úszó vezérlőnyelvére.ha csak alá van rakva akkor folyamatosan zárva tartja a tűszelepet,és nem tud a benzin befolyni az úszóházba.
súbertű állítgatása ilyen módon nem befolyásolja a motor működését,tehát a hibát ne ott keresd....
a váltónak az olaja elvileg csak egy módon tud átjutni a gyújtásházba,mégpedig a kuplung kiemelő tengelyénél. A szimeringje eléggé rafkós méret(Úgy rémlik hogy nem szabványméret),de a gyári is 1-2 ezer forintos tétel.Csere egyszerű,kuplung bowden kiakaszt,kis négyes inbusz (pozícionáló csavar)kiteker,lendkerék és állórész leszerel és már ki is tudod húzni a tengelyt,és a szimeringet.

Kb. ennyi
Am, bocs a gyújtás oldali részbe szivárog az olaj, csak már annyit keresgéltem a fórumon, hogy hülyeséget írtam!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! A cr-125-ön átszivárog az olaj a kuplung részhez! Szerintetek mi lehet a baj? És kb. mennyibe kerül az alkatrész hozzá? (Gondolom csapágyak, meg tömítések kellenek) Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Az igazat megvallva nekem egy kx 125-ös motorom van 1993-mas, de az az igazság, hogy talán élénkebb ez a fórum mint a kaweasaki, és úgy tudom, hogy a cr 125 és a kx 125 karbija megegyezik kehini mind a 2 ha jól tudom és íme a problémám:
szétszedtem a karbit állítottam a tűnyagyságon, de nem működött a motor, és mindent visszaállítottam ahogyan volt, és nem megy mégsem a motor :S nemtudom, hogy mi lehet a baja, de esetleg valaki tudna nekem mondani egy gyári karbibeállítást? Meg annyit csináltam, hogy minden fúvókát átfújtam, meg ahol beáramlik az üzemanyag, ott egy ilyen kis dugóval összekapcsolódik az úszó, és hogy az úszónak a karjára rá kell fűzni a dugót, mert van egy olyan része, vagy csak rátenni simán? :O az is lehet hogy azért nem megy mert elálítódott az úszószint, mert néha beindul pöff pöff -öl kettőt és vége :S Kérlek segítsetek Nagyon fontos lenne! Válaszotokat előre is köszönöm!
Köszi,de nem stimmel.....