Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helloooooo. Nem tudtak esetleg egy eladó crf vázat?
szia, merre laksz? visszavásárlási garanciát tudok neked adni ha messze vagy kérdezz utánnam a fórumon!
Ha biztos lennék abban ,hogy a két váltó megegyezik akkor megvenném.
szia nem tudom össze kell hasonlítani de elképzelhető hogy egyezik
üdv emberek,olyan problémám van hogy mikor elkezdeném veretni a cr-nek megfullad és nem is megy,gázvisszaengedés és megy megint.de álló helybe viszont kiforog,gyertya ujj,karbi kipucolva-
Szerintetek?
Üdv mindenkinek!
Pity#14
A 91es Cr 250 váltó amit árulsz megegyezik a 92es váltójával?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!
cr 500/250 első futóműbe mennyi olaj kell egy szárba, 92-es évj a szár.43-as
Előre is köszi
Sziasztok!
Egy 250-es 4t-ben gondolkozom. Legtöbbet pályán használnám, felmászásra és kevés endúróra, bohóckodásra.
2002-es évjáratnál fiatalabbat szeretnék.
Szeretném megtudni, hogy kinek mennyire jött be ez a motor, milyen jó és rossz tulajdonságai vannak, mikre kell egy ilyen típusú motorvásárlásánál külön odafigyelni az alapokon kívül, mennyit fogyaszt stb. Kb minden érdekelne.
Előre is köszi mindnenkienk
Zsír! Nyomassátok, jó lesz az
Nagyon szépen köszönöm! Pont most dugóztam be én is a kipufogót, csak még nem álltunk neki. Aztán ha sikertelen lesz a próbálkozásunk, elviszem én is. Csak nálam az a gond, hogy a nikkel bevonat leég róla, és nem lesz túl szép. De a funkció a lényeg!
Mégegyszer köszönöm!
azt szeretném kérdezni,hogy a 91es cr125ön mi lehet a baj ha versenyszerüen használom és le állok akkor az alapjárat magas lessz
mitől lehet?
Üdv!
92-es cr 250-hez kellene nekem hengerfejtömítés.Ha esetleg van valakinek eladó megvenném.
az az 500as cr anno debrecenből került el valahova közép magyarországra,aztán onnan indult tovább nyugatra...tényleg bejárja az országot... de a debreceni csávóból kiindulva az már akkor is egy rakás vas+alu volt...nem hiszem,hogy bárki is törődött volna vele azóta....
lényeg hogy amíg lószar van addig van légy is... vagy mi
Helló!

Nekem lenne berúgókarom acélból öntve a gyári mintájára!
Írj ha érdekel:
enmoto@citromail.hu
Sziasztok CR 250 acélvázas ra kellene nekem BERÚGÓ KAR, bontott alu vagy valaki aki tud gyártani acélt , valami megoldás , ha tudtok szóljatok, hegesztés nem játszik :S
Rosszul tudod én nem tákolok motorokat ill. nem fiatalítok évjáratokat ez sértő volt számomra!
inót=infót
Lóci-nak ígértem inót még régebben...
A két kép között sajnos elég sok különbség van........szám szerint 5000..........Ft-ban.......by Proex
Egyik végét lezárják, közben nyomják bele a levegőt kompresszorral és melegítik a horpadást lánggal, így az kiugrik
Eladó, irányár!link
Nem lehet,hiszen oda is írta az eladó hogy ATAC-os verzió!

Ez az 500as Cerka bejárja most az egész országot,ha jól emlékszem Pity#14 nél volt felrakva jó pár hónapja,nagyon pötykén ilyen hátsó villamatricával,hullámos első hátsó tárcsával (most az első már cserélve),ezzel a tankmatricával,és jóval több extrával,vagy ez nem az? Nagy királyság a hirdetés szövege,a 250e péz sztem kevés volt,a mostani 400 sem elvetemült...úgy hogy ezekből a motrikból már csak kevesebb lesz.
Hy, ezt rá lehet tenni a HPP-re is?
jól felmentek az árak... meg az évjáratok...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_500-4757164
A karbi gond orvosolható szakszerű, hozzáértő kezekkel... Amúgy ennyit megért volna a motri simán!