Sziasztok.
2002-es cr250r-hez keresek bal oldali hüttő radiátort, bontott és uj 1aránt érdekel
Aki bármit tud az szóljon, és ha találkozunk akkor nem ússza meg szárazon
Jah meg még nem írtam ez crm és az idomokat akitől vettem ez a srác vette rá meg kormánymagasítót meg kormányt ezt onnan tudom hogy unokatesóm haverja és én is így ismertem meg és úgy vettem meg!
Nem ahol lakom, innen vettem, akitől meg vettem az a srác meg cserélte még egy dominátorral és a srác péteri volt és én vagyok ennek a motornak a 3-ik gazdája a főtengely nem volt nekem csapágyas gyári dugó volt benne meg szimeringeket cseréltem ki benne meg új rajta a fényezés de a motor az borsodi!
Nem egy Héti sráccal üzletelted a motort? Ez anno még nálam is volt. Én raktam rá az első idomokat. Blokja meg talán főtengőcsapágyas volt, de ahoz nem nyultunk, nem is használta aztán elcserélte egy robogóra.
Krisz30 hát köszi mindenesetre de majd ma kiderűl mi a gond mert am szedem szét leeresztem az olajat és a leszedem a deklit és megnézzük de remélem nem lesz valami komoly baja meg hamár szétszedjük akkor már kicserélem a berúgónál a racsnit is meg a kuplungba ami van rudazatot azt is kicserélem mert már szerintem el van kopva.
Majd írok mi lesz vele
Valahol Bács megyében, nevére sem emlékszem már, robogókat bütykölget meg gépműhelyben dolgozik, anno sokat szentségeltem itt erről, próbálj visszakeresni, ha van türelmed.
Táboriékkal nincs tapasztalatom, annyit hallottam, hogy az öreg jól dolgozik, csak sajnos nem mindent csinál ő.
Angliában amúgy nikasziloznak, 110 fontért, plussz az odavissza posta még 90 font. http://cgi.ebay.co.uk/CR125-YZ...
Bontott henger is lehet jó, de szakember nézze meg, különben LOTTO, hogy jó-e. Hüvelyezni én már sehol máshol, csak Zsilják Lajos és a "Henger" Bandi bácsi.
Beleröff: a manualban az van, hogy HA a hengernek van kipufogógátja, és HA a dugattyún nincs hűtő-kenő furat, akkor mi a teendő, nem azt, hogy mindig neked kell kifúrni.
Nekem a 2003-as CR250 hüvelyezve volt, elsőre nem sikerült, másodikra jó lett, gatyám ráment, de így is olcsóbb volt, mint egy új hengert venni (főleg hogy sosem ért ide).
Hobbi célra bőven jó a hüvelyezett motor, nekem szar hüvellyel a 250-es CR egész jó volt, mikor lett helyette gyári állapotú és EREJŰ 2004-es CR250, el is adtam hamar, mert túl erős volt.
Köszi a segítséget!
Nem akarok kötözködni, meg nem is volt még a kezemben Wiseco dugó, de a manual szerint a tulajnak kell kifúrni a két olajozó furatot
A hüvelyezést a Tábori csak nem b@ssza el, remélem
A bontottal meg ezek szerint az lesz a baj, h személyesen nem tudom megnézni, mert elég messze van a bontó...
Wiseco dugóban gyárilag van két furat,gondolom más épkézláb gyártó is tesz bele.Attól függ ki csinálja a hüvelyezést lehet teljesen jó és el is lehet baxni...bontott henger látni kell és ha van into akkor mérni célszerű,nagy vízen túlról 250 dolcsi körül van új henger+járulékos költségek,azt neked kell kitalálnod hogy mennyit szánsz erre az attrakcióra.
Küldtem árat a hűtőkre, de ahogy sejtem, lesz oda még himba is... Nézek valamit.
Én meg belezúgtam egy 2006-os YZ-be, csak éppen 250-es.