Ja és NGK bácsi nem ad nekem 6-os gyertyát,meg mondjuk azzal emlegyek pályára ahol felhasználóbarátabban motorozok,akkor meg lehet sok lenne neki,ugye?
Szecsumx szia!Eléggé feltártad a problémám....a karburáor elvileg Á-tól Cettig ki lett pucolva,a légszűrőre is nagyon odafigyelek,de a beköpött gyertyáim a polcon rohadnak,nem dobom ki őket 2000Ft-ért,pedig hidd el,újra pucoltam őket,volt,hogy 3 gyertyával indultam motorozni,mind fémtisztára csiszolva,de egyik sem tetszett neki,sak az új,bontatan.Pályán semmi gond,de ha túrázáson sokáig folyatom,vagy kitartom pl negyedgázon lejtőn,30 másodperc alatt befullad,ráengedem a kuplungot de akkor már késő.
Hogy "eszi" meg?
Soha többé nincs azon a gyertyán szikra? vagy csak le slusszol(nem a két elektróda között adja a szikrát)és ha pl megtakarítod kiégeted akkor utána működik?
Hülyén hangzanak a kérdések,de nem tudom jobban megfogalmazni.
Ha az utóbbi van akkor mindenképp az üzemanyag ellátással van probléma( pl. túlfolyik,indokoltál nagyobb fúvóka van benne,súber tű vége törött,levegőfuratok elvannak rakódva a karburátor házában,vagy egyszerűen nem kap levegőt a légszűrőn keresztül,stb).....Bár ezesetben a működés közben volnának problémák mivel eléggé nehezen" venné a lapot"vagy megszívná magát féktávon(motorféken) meg ilyenenk.
Ha az első variáció játszik akkor az gyújtásgondra utal...(hozzáteszem hogy ebben az esetben működés,menet közben is volnának problémák,pl,dadog,kihagy,nem forog végig stb.)
egyébként a 25-ös motorba valóban 9-es gyertya illene,és nem gondolom hogy 6-os hőértékűvel változna a helyzet....
Sőt abban sem vagyok biztos hogy mondjuk az NGK gyárt egyáltalán ilyen gyertyát motorhoz....
Ha tévednék bocsi...
Értem én,hogy gőzgép,csak ha bemégy a menő motorbótosokhoz hogy hé aggyá mán' nekem gyertyát 25 céerbe ezt rakják eléd,és sosem mertem alacsonyabbat beletenni,mert hallottam,hogy el is csöppenhet,vagy nem?
8-9?
és csodálkozol, hogy csak akkor megy ha pörgeted?
Próbálkozzál kisfiam egy 6os hőértékűvel!....és felejtsd már el a kókány-mókány Lada meg Trabant meg Wartburg gyertyákat...jó hogy nem mindjárt egy Barkas karbit is rá nem dobsz!
Lécci hülyézzetek már' le de a gatyám rámegy!Értem én,hogy kezdő vagyok,de mé' eszi meg kb. a 10-ik gyertyám ez a drága jó céer?Ha folyatom az a baj,ha rá-rá húzok az is baj,ha gurulok lefelé az is,de hát nem lehetek mindíg csak pályán,ahol foroghat a rohadékja:(
no de mind1!
Pity Úr! Megbeszéltem vele, a motorjában "elvileg" Honda első futómű van... Dobj meg légy szíves egy tel számmal, és továbbítom neki. Aztán majd Ti kiegyeztek valami mindkettőtöknek jó dologban! Köszi! brittonkukaccitromailponthu-ra jöhet, ha gondolod!
Igazad van, azóta gondolkoztam rajta én is. Inkább kicsit még gyűjtök hozzá, és veszek valami normálisabb láncot.
Megnéztem mekkora lánckerék is van a CR-emen. Hát, 15/45 van rajta....így már nem is csodálkozok, hogy 1-esben alapjáraton 20 körül megy, és hogy 5.-ben 80-90körül nyit a power.
Jó nagyot!
A motor egy Yamaha XT, így szerintem alváz szám kilőve. A legény nekem 134 mm-t mondott, de Keme elmondása alapján ez nem lehet 89-es, így tényleg az lesz szerintem, hogy próba, cseresznye... Ezt ma megbeszélem vele, és keresni foglak este Pity!
Köszi mindenkinek!
szerintem ne feszegesd ezt a láncos témát!(meg majd a motoron se!) szerintem nem biztos hogy megéri ennyire olcsó láncot venni egy ilyen gépre! lehet hogy 7000 de szerintem fele annyit se bir!azért szar lenne ha az erdőbe elszakadna és tolhatnád haza vagy minden motorozás után centiket kellene ráhuzni! 2*7000 meg már 14 ugyhogy vehetsz érte azért jobbat!persze van aki erre is fintorog de nem mindenki teheti meg hogy 25-30at adjon csak a láncé! majd szép lasan rájössz hogy miken nem érdemes tulságosan spórolni!
Üdv!
Vagy esetleg a 7,5e-es 520-as alap DID lánc? Gondolom ez erősebb, mint amiket először írtam.
Ha bárki tud valami jó helyet, ahol érdemes láncot venni(a motoroswebaruhaz-on kívül ) kérem írja le. Olvastam 7e ft-os CZ-ről is, de nem találtam sehol ennyiért. Mondjuk lehet azért, mert már drágább lett.?
Erről beszéltem!
Szerintem is megér 8000.-Ft-ot
Nem is feltételeztem, hogy ha nem jó akkor nem csinálják vissza a bizniszt.
Csak kizárólag segítő szándékkal írok ide.
Vedd ki a katalógust a párnád alól, mert nyomni fogja a fejedet.
Soha többé nincs azon a gyertyán szikra? vagy csak le slusszol(nem a két elektróda között adja a szikrát)és ha pl megtakarítod kiégeted akkor utána működik?
Hülyén hangzanak a kérdések,de nem tudom jobban megfogalmazni.
Ha az utóbbi van akkor mindenképp az üzemanyag ellátással van probléma( pl. túlfolyik,indokoltál nagyobb fúvóka van benne,súber tű vége törött,levegőfuratok elvannak rakódva a karburátor házában,vagy egyszerűen nem kap levegőt a légszűrőn keresztül,stb).....Bár ezesetben a működés közben volnának problémák mivel eléggé nehezen" venné a lapot"vagy megszívná magát féktávon(motorféken) meg ilyenenk.
Ha az első variáció játszik akkor az gyújtásgondra utal...(hozzáteszem hogy ebben az esetben működés,menet közben is volnának problémák,pl,dadog,kihagy,nem forog végig stb.)
egyébként a 25-ös motorba valóban 9-es gyertya illene,és nem gondolom hogy 6-os hőértékűvel változna a helyzet....
Sőt abban sem vagyok biztos hogy mondjuk az NGK gyárt egyáltalán ilyen gyertyát motorhoz....
Ha tévednék bocsi...
csak nem a gyertya.........hatost neki aztán gyíííííí
és csodálkozol, hogy csak akkor megy ha pörgeted?
Próbálkozzál kisfiam egy 6os hőértékűvel!....és felejtsd már el a kókány-mókány Lada meg Trabant meg Wartburg gyertyákat...jó hogy nem mindjárt egy Barkas karbit is rá nem dobsz!
Milyen hőértékű a gyertya?
Pity Úr! Megbeszéltem vele, a motorjában "elvileg" Honda első futómű van... Dobj meg légy szíves egy tel számmal, és továbbítom neki. Aztán majd Ti kiegyeztek valami mindkettőtöknek jó dologban! Köszi! brittonkukaccitromailponthu-ra jöhet, ha gondolod!
de az idő mindent megold
Megnéztem mekkora lánckerék is van a CR-emen. Hát, 15/45 van rajta....így már nem is csodálkozok, hogy 1-esben alapjáraton 20 körül megy, és hogy 5.-ben 80-90körül nyit a power.
A motor egy Yamaha XT, így szerintem alváz szám kilőve. A legény nekem 134 mm-t mondott, de Keme elmondása alapján ez nem lehet 89-es, így tényleg az lesz szerintem, hogy próba, cseresznye... Ezt ma megbeszélem vele, és keresni foglak este Pity!
Köszi mindenkinek!
Vagy esetleg a 7,5e-es 520-as alap DID lánc? Gondolom ez erősebb, mint amiket először írtam.
Ha bárki tud valami jó helyet, ahol érdemes láncot venni(a motoroswebaruhaz-on kívül ) kérem írja le. Olvastam 7e ft-os CZ-ről is, de nem találtam sehol ennyiért. Mondjuk lehet azért, mert már drágább lett.?
Szerintem is megér 8000.-Ft-ot
Nem is feltételeztem, hogy ha nem jó akkor nem csinálják vissza a bizniszt.
Csak kizárólag segítő szándékkal írok ide.
Vedd ki a katalógust a párnád alól, mert nyomni fogja a fejedet.
Ha közelebb laknál, jöhetnél. Szerintem tök jól szívnánk egymás vérét a pályán is
Szeretek intelligens emberekkel vitázni!