Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek. Kérnék egy kis segítséget, lánccsere előtt állok.
250-es 93-as CR-em van,általában endúrózgatok vele.
Néztem kétféle láncot, szerintetek ezek jók lennének?
JT 520H
KMC520H

Ha nagyon sz@r láncok, akkor lécci szóljatok:). Nem használom versenyszerűen, pályán a mocit, ezért gondoltam, hogy egy olcsóbb lánc is jó lehet. De ha minden motorozás után húzni kéne rajta, az se lenne jó. Aki hallott vmit ezekről a láncokról, kérem írjon=).

egyébként nagyon megvagyok elégedve a mocival, itt a fórumon találtam két éve("atesz báttya"-tól "vettem"). Pont javítás után, és máig tökéletesen megy...
Sokakat megrémiszt, hogy ezt meg ezt kell cserélni x üzemóránként. Júniusban lesz két éve, hogy nem nyúltam komolyabban a motorhoz, és még mindig gyönyörű a hangja, nem csörög, jól indul, jó a kompresszió, jól megy, (két éve lett fúrva+új prox dugó). Full szintetikus olajjal használom, 1:25-ös keverékkel, és nem megyek sokat poweren. Legtöbbször elég 20-30ló is az 53-ból, és így nincs széthajtva. Volt RX50-esem, azt hetente szerelni kellett...pedig az egy szériamotor.
Egy szó mint száz, nem bántam meg, hogy endúrózni a CR-t választottam, könnyű, alul is van benne elég erő, nem kell mindig powernyitás fölé pörgetni....és jobb a hangja mint egy XT-nek:).

A láncos témára ha valaki válaszolna, megköszönném.
2T = full szintetkus verseny olaj! Én inkább költök a 2T-re mert ez több odafigyelés igényel, mint mondjuk a 4 ütem! +100as oktánszámú benzin!
Nicasilos a hengerem. És szerinted ez miért nem jó hozzá? Egyébként ez is szintetikus. Bocs a kérdezősködésért, csak nincs túl sok tapasztalatom 2T olaj téren.
És konkrétan milyen olajat ajánlotok CR125-be?
Ahogy azt írtad is, tempó ill. gázállás függő! Néhány alkalommal elcsaltak túrázni a haverok,abban a tempóban "erdei"terepen elvoltam egy tankkal kb 3 órát.(folyamatosan mentünk,de igazándiból sem tempó,sem extrém terep nem volt.Hogy mégis mennyi kilométer? Kb 100-120.A másik véglet hogy egy haladós pályán(pláne homokban) egy tank(8,5 l)nem biztos hogy elég egy üzemórára.....De az átlag olyan 6,5-7,5 liter üzemóránként!
Nagyjából erre számíts.....
hát a 25ös dr-edhez képest tizszer annyit! ha ilyen motoron gondolkozol ne az izgasson mennyit fogyaszt! ha ráérzel az ilyen gépekre ugyis beletankolsz bármennyit eszik! egy tankból azért egész jól el lehet mocizgatni!
Sziasztok!

Most már motor vásárlás előtt állok, sikerült eladnom a régi gépem. Olyan segítséget kérnék, hogy egy 250 es CR (2t) 2004-es hány kilómétert megy el egy tanknyi benzinből? Tudom hogy ez változó meg sok mindentől függ de így sacc per kb mégis hány kilóméterre lehet elég? A segítséget előre is köszönöm!
irányár 20e
Üdv! Méretprobléma miatt eladó egy felpróbált, új Hondás Enduro/ Cross Nadrág. XXXL-es, ajándék XL-es mezzel. Árának töredékéért.
Csere érdekel 36os típusfüggetlen cross nadrágra, vagy Cross bukóra..
Németh Zoltán
0670-614-8361
erdoracing@citromail.hu
Budapesten megtekinthető és felpróbálható. Postázom is!
ha már meg vagy hüvelyezve (mármint a hengered) akkor jó bele....ha még Nicasilos a hengered akkor inkább a full szintes 5ös.
.....szerintem
Szevasztok! Van valakinek tapasztalata Repsol off-road 2T olajról? CR125 be raknám!
crm 250-en hol lehet ellenőrizni a blokk olajszintet? Sehol se találom:/
nekem a cr-en azbesztszalag van!olyasmi vastag mint amilyen a bevágás a csonkon!először kenek a résbe egy kis ragasztót(hirtelen nemtudom mi a neve.fekete meg piros szinbe szokott lenni.hőálló)rátekerem az azbesztszalagot!kenek rá még egy kis ragacsot!gumikalapáccsal bekopogtatom a helyére(mert elég passzos szokott lenni)beakasztom a rugókat és kész! nekem már tavaly nyár óta igy van és még mindig birja!
Kipuf tűzkarikára van valami alternatív megoldásotok? Mert a gyári ismét szétszakadt, és új korában sem tömít rendesen.
Csáó! Ha esetleg van valakinek olaj le eresztő csavarja cr 250 vagy 500 hoz az írjon! Kösz!
51crv4 nem titok
Sziasztok!
Haverom árulja a gépet! Bedobom a linket hátha érdekel valakit!
ÜdV
EXC
Hello!

Milyen anyagból csinálod, ha nem titok?
Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
hali!megvan még a sárvédő?a másik gyerek már egy hete küldi és nem ér ide! email-re se válaszol! ha holnap se jön meg kellene a tiéd!postával együtt jó a 4000érte? várom válaszod!
Akkor tuti hogy az volt a probléma!
Megtaláltam a problémát csak még nem problémát ki. A karbit neten vetem , és jó magyar hagyomány szerint belekokányoltak. Beleraktak egy mikuni tűt a keihin karbiba. Ami kb 10mm el hosszabb, meg persze az alakja is más. Nem biztos, hogy ez teljesen megoldja a gondot. De kezdésnek megteszi.
És rendesen van alapjárat? Mikor csak félig van gáz rajta akkor nincsen mintha rajta lenne a szívató szindrómája és csak akkor szűnik meg ha teljes gáz van rajta?
Jó hogy közvetlen elötted irtam le hogy amikor a képek készültek,akkor még nem volt leszedve a hátso dob...Már tárgytalan egyébként a motor...
Köszi srácok a segítséget!
Pity#14 írtam e-mailt!
Igen, keresd kemét, neki van egy 18-as hátsó kereke gumival. De keresheted Pity#14-et is, mert ez a kerék most nála van, tud róla képet csinálni, és meg tudtok egyezni.