Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

A Namura sem az ördög műve.
Szerintem jó ár/érték arányú holmi .
Persze mindent hamar tönkre lehet tenni szar olajjal meg koszos légszűrővel.
Hali!

Meteor!
Sokan az ördög művének tartják.
Nekem 35 (kb 1 órás pályán) hobby motorozás óta bent van.
0,04 százados illesztés, jó olajjal M800.
Most lett csere érett.
a DT-vel?
ja ja...én akkoriban 50 centiket ugrottam igaz dupla backflippel
1000-es polirpapír egy kis vizzel
Tudja valaki, hogy az ilyen makacs szennyeződést mivel tudnám eltávolítani?
Igen, néztem...

Cr500 karburátor valakinek van?
Sziasztok, Cr 500 at szeretnék sm-re átalakítani, valaki tudna nekem segíteni, hogy tételezzem át a motort?
Köszönöm!
Ez nagyon sokat segíthet:
http://www.motorera.com/honda/...
Le a kalappal!
Honda CR-ben egészen otthonosan mozgok.
A közhiedelemmel ellentétben nem egyformák a CR-ek, van pár módosítás mindig, szinte 1-2 évente, apróságok, fekete helyett szürke a kerékagy, vagy a karbin nem felfelé, hanem előre áll a benzincső, az idomok picit másak (bár azt könnyű lecserélgetni, csak legtöbbször a tank is repül), más az első teleszkóp, a blokk maga eleinte fekete, aztán szürke, a hátsó kerék 18-asról 19-esre nőtt és sok ilyen apróság.
A gyártási év benne van ugyan a tank aljában, a felnikben, de sokszor azok cserélgetve lettek, a vázszám nem rossz támpont, de Magyarországon semmi sem biztos, sok a vegyesfelvágott...
Keme honnan látod ,hogy nem 96-os?Nekem csak motorszám alapján tűnt fel nemrég ,hogy 92-es.
Eladó! Ha valakit érdekel..

Honda CR-CRF Braking újszerű hullámos Féktárcsák!
(Az első tárcsa 270-es Úszóágyas. Átalakítóval!)

Honda CR-125 HGS tuning dob! Újszerű állapotú!
Meg hogy 96-os
Én is úgy vettem a motort ,hogy új wiseco dugó...
am meg most,hogy mondod a 2003as CR-embe is az volt amit Ati tett be... persze akkor nekem is azt mondta hogy vertexet vett bele
és azzal is mentem legalább 30-40órát...
Sziasztok!Ha már így a dugóra került a téma az én cremben Namura van.Volt már vele tapasztalata valakinek?Mi a véleményetek róla?
A választ előre is köszönöm!
Meg még hány "friss olasz import" motor szaladgál Meteorokkal itthon...
nézd meg a videóimat ahol az újabb ktm-el megyek(onboard videók) abban a motorban meteor volt 23órát mentem vele aztán a következő ember még talán 2-3 órát... szerintem ha 20óránként cserélnénk a dugókat akkor teljesen jó lenne az is,de hosszútávra nem ajánlom...
köszi
Vagy te keményebben nyomtad az ipart, mint én akkor, az 1 méteres ugrásaimmal, tömény halálfélelemben.
mondtam én,hogy innováltak !

nekem letört a szoknyája és a darabja belekeveredett a forgattyús házba....
kb.50 km-t után.
1990-es CR125-ben több, mint fél évet használtam, és azzal is adtam el. 1:30-as keverékkel és nagyon kezdő jobb csuklóval bírta.