Elmentem vele majdnem 100km-ert és semmi baja nem volt nem dobálta ki egyik sebeségi fokozatot sem csak a mai nap mentem volna haverral egy laza kört és miután kiértem az útra akkor vettem észre!
De ma beszéltem egy szerelővel a váltóba vagy szétment valami vagy szét jött valami!
Sziasztok!
Keme,
de más tanácsát is szívesen fogadom
A szerelőnél kiderült, h lepattant egy helyen a nicasil a hengerről.
Hüvelyezés
vagy
bontott henger?
A Tábori nem ajánlja a hüvelyezést, mert szerinte kipufogó gát szeret befelé görbülni... Erre olvastam, h szoktak a dugóra fúrni két olajozó lyukat a gáthoz...
Vagy bontott henger a mesterszállási bontóból? Megbízható egyébként a srác? Nem akarok még egy szar hengert venni
Valószinű felujitásnál valami rosszul lett összerakva a váltóban, vagy rosszul lett hézagolva vagy léptetővilla. A léptetővilla kizárható, ha előtte jól működött! Ne használd igy mert nem lesz jó vége és még léptetővillát is cserélhetsz!
Tudom nem ide tartozik mert cr-es fórum de nekem van egy honda crm 250ccm motorom most lett felújítva minden!
Ma reggel indítom szép jár midnen indulok az egyest beveszi ki se dobja aztán váltok fel másodikba azt is beveszi de kidobálja, de utána megint be tudom tenni de kidobálja a többi sebességet meg be se tudom tenni mi a picsa baja lehet?
Jah és nem húztam neki szép járattam most is egy laza körre mentem volna!
Hmm,az elég korrekt ár,kérdés az állapot,itthon ezért csak rezót vagy dobot kapsz ha van egyáltalán..szétnéztem most ebay-en,ilyen olcsón semmit nem adnak most :D Képet várom..
Én egy FMF (Gold Series) Fatty-val vettem(=gyűjtöttem rá nem keveset+anyu apu is köszi) a CR-emet.
Tudja valaki, miben jobbak ezek a tuning rezók a gyáriaknál? Mivel versenymotorok, gondolom a gyár már kihozta belőlük, azt, amit lehetett...mit tudhat az FMF vagy a Pro Circuit, amit a Honda nem?
Van egy olyan tippem, hogy a karakterisztikáját változtatja meg a motornak. Pl. ha a tuning rezó hoszabban, kisebb szöggel tágul, és gyorsabban szűkül, akkor elvileg inkább alacsony fordulatra van hangolva. Ha meg rövidebb úton tágul nagyobb szöggel, és....akkor nagyobb fordulatra lesz hangolva a motor...inkább poweren megy nagyondurván, és alatta nem lesz annyi nyomaték...
Én erre tippelek, hogy ezekben lehet különbség a gyári és a különböző "tuning" rezók között.
Az ára 57dollár+ a szállítás 54.2dollár volt az USA-ból, és nem vámolták le, szóval ha jól emlékszem 21800forintot vontak le a számlámról. Ja és képet meg majd csinálok róla
eddig ez a legjobb ajánalt! cimborám a wiseconak a képviselete nyiregyen és ő is 14600at mond a 2db-ra +2400Ft a két db szimering hozzá és neki is rá jön a posta 1690!
Zoli te is tudsz szimeringet is hozzá?
_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3f087eba
bbQQitemZ270725462715QQptZMotorcyclesQ5fParts
Q5fAccessories#ht_500wt_
975