Jogos. 89, visszanéztem. Akkor viszont most már biztos, hogy alvázszám után kell megnézni, hogy ez melyik mintázatú 4 csavaros tárcsa, milyen színben, mert óriási különbségek adódhatnak.
Elő a katalógussal! Ha véletlenül ne adj isten a Pisti féle 4 csavaros nem lenne jó, és ő meg szemét módon nem csinálná vissza a bizniszt. Bár nem olyan, én ismerem. De ez a kockázat megér 8ezer Ft különbözetet
Már csak akkor van baj, ha nem a saját első kereke van a motorban.
További cikkszámokban, évjáratokban és katalóguslapozgatásban gazdag jóéjt!
Oppárdon, a "a tárcsa belső átmérője" rész törlendő, elfelejtettem kitörölni
Ma elég jót motoroztam a sárban, elfáradtam. Beteszem a párnám alá a Honda alkatrész katalógust, és alszok.
Hogyne. 1987-ben a tárcsa belső átmérője a furatok 134mm-es körben vannak, 4 db, utána 1988-tól meg mind 135mm, ami 4 csavaros. Fontos ez most? Kurvára nem.
Mivel 1992-es motorról beszélünk. Kérdés van még?
Csak, hogy tuti legyen, Pity, légy szíves mérd meg nekem a belső átmérőt, külső átmérőt, és a lyukak közti távolságot (ami méretet kaptam, az nem tudom, hogy két egymás melletti, vagy két szemközti lyuk távolsága, így plíz mindkettőt mérd le) 4 lyukas tárcsa kell!Köszi!
Köszi szépen a segítséget! Régebben én is ilyen olajat használtam, de aztán páran leugatták, mondván ez nem túl jó olaj. Ezért gyüjtöm most az infókat, mert a mocinak a jót akarok!
1x ezt valaki faxán és érthetően leírta itt a fórumban. A lényeg kb. annyi, hogy a nicasilos réteg az alumínium felületi rétegébe elektromos úton belediffundáltatott egyéb ötvözők ( nikkel, szilícium), amelyek az alumínium siklási tulajdonságait javítják, kopásállóságát növelik. Ha baromira nagyítva megnéznél egy nicasilos felületet akkor látnád, hogy mennyire porózus, illetve mikroporózus. Na itt van szerepe a szintetikus oajnak, mivel úgynond könnyebben "beül" ezekbe a "lyukakba" és így biztosítja a kenést a gyűrű és a hengerfal között.
A Castrol full szintes 2T olaja jó! Árban is!
ezeket az erősitett láncokat, inkább csak 125 ccm-ig ajánlom, de egy CR250 az 56 LE arra komolyabb láncot ajánlanak a leírások.
De ennek ellenére fel lehet tenni rá, bírja a legnagyobb igénybevételt is, de egy év után biztos hogy cserés lesz.
Ha mégis az olcsót keresed, akkor a JT520H erősített láncot javaslom, 114 szemes kell rá 13 és 49 fogas lánckerekekkel.
az ajánlott láncok és lánckerekek: http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
egyéb láncok: http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
hát ilyenről nem tudok semmit!mondjuk attól hogy az enyém 'o' gyürüs nem erősebb csak tartósabb!a lánckerekek azok nekem is jt-márkájuak!azok is jók!ha mindenáron ennyire olcsó láncot akarsz próbáldd a kmc-t!az eladónak tudnia kéne hány lovas mociig jó!
hali!én tavaly vettem 250es cr-re kmc o gyürüs láncot 13000volt!én meg vagyok vele elégedve! azóta volt gyötörve rendesen meg sárba is volt használva+egykeró gyakorlás! mondjuk én lánckerekeket is cseréltem!ugy volt összesen 23000ft!szerintem vetekszik a drágábbakkal!
Elő a katalógussal! Ha véletlenül ne adj isten a Pisti féle 4 csavaros nem lenne jó, és ő meg szemét módon nem csinálná vissza a bizniszt. Bár nem olyan, én ismerem. De ez a kockázat megér 8ezer Ft különbözetet
Már csak akkor van baj, ha nem a saját első kereke van a motorban.
További cikkszámokban, évjáratokban és katalóguslapozgatásban gazdag jóéjt!