Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jogos. 89, visszanéztem. Akkor viszont most már biztos, hogy alvázszám után kell megnézni, hogy ez melyik mintázatú 4 csavaros tárcsa, milyen színben, mert óriási különbségek adódhatnak.
Elő a katalógussal! Ha véletlenül ne adj isten a Pisti féle 4 csavaros nem lenne jó, és ő meg szemét módon nem csinálná vissza a bizniszt. Bár nem olyan, én ismerem. De ez a kockázat megér 8ezer Ft különbözetet

Már csak akkor van baj, ha nem a saját első kereke van a motorban.
További cikkszámokban, évjáratokban és katalóguslapozgatásban gazdag jóéjt!
de ezért irigyellek: "Ma elég jót motoroztam a sárban"
talán reggelre meglesz a pontos diadnózis, de 89-es motorról volt szó, nem 92-es-ről.
De még mindíg nem sikerült
Oppárdon, a "a tárcsa belső átmérője" rész törlendő, elfelejtettem kitörölni
Ma elég jót motoroztam a sárban, elfáradtam. Beteszem a párnám alá a Honda alkatrész katalógust, és alszok.
Hogyne. 1987-ben a tárcsa belső átmérője a furatok 134mm-es körben vannak, 4 db, utána 1988-tól meg mind 135mm, ami 4 csavaros. Fontos ez most? Kurvára nem.
Mivel 1992-es motorról beszélünk. Kérdés van még?
hát sajnos nem
Meg négycsavaros és négycsavaros között is van különbség.
Legalább utánanéznél mielőtt...............
1984-től 1994-ig 4 csavaros, 1995-től 2007-ig 6 csavaros a tárcsa, oszt kalap.
Csak, hogy tuti legyen, Pity, légy szíves mérd meg nekem a belső átmérőt, külső átmérőt, és a lyukak közti távolságot (ami méretet kaptam, az nem tudom, hogy két egymás melletti, vagy két szemközti lyuk távolsága, így plíz mindkettőt mérd le) 4 lyukas tárcsa kell!Köszi!
Holnap jelentkezem, mert nem veszi fel a telefont!

Köszi mindkettőtöknek!
de legalább biztosan rá való
mert alvázszámot mindenképpen kérek
félreolvastam bocs......
ez így van.
Ha neked megéri kétszer annyiért akkor vegyed de az enyémnek még válla sincsen de te tudod a posta 1500.- utánvétellel és ott is van postaköltség
Köszi, azonnal továbbítom havernak... Mennyire kopott, milyen vastag? Ugye nem üt?
Újat tud itt 15-ért, a Tiédre meg sajna még rá jön a postakts...
gold fren
szia van egy tök jó állapotú 6000.-
új van 14900.-Ft
Stét!
89-es CR 250 első féktárcsája nincs valakinek elfekvőben? Köszönöm!
Köszi szépen a segítséget! Régebben én is ilyen olajat használtam, de aztán páran leugatták, mondván ez nem túl jó olaj. Ezért gyüjtöm most az infókat, mert a mocinak a jót akarok!
1x ezt valaki faxán és érthetően leírta itt a fórumban. A lényeg kb. annyi, hogy a nicasilos réteg az alumínium felületi rétegébe elektromos úton belediffundáltatott egyéb ötvözők ( nikkel, szilícium), amelyek az alumínium siklási tulajdonságait javítják, kopásállóságát növelik. Ha baromira nagyítva megnéznél egy nicasilos felületet akkor látnád, hogy mennyire porózus, illetve mikroporózus. Na itt van szerepe a szintetikus oajnak, mivel úgynond könnyebben "beül" ezekbe a "lyukakba" és így biztosítja a kenést a gyűrű és a hengerfal között.
A Castrol full szintes 2T olaja jó! Árban is!
ezeket az erősitett láncokat, inkább csak 125 ccm-ig ajánlom, de egy CR250 az 56 LE arra komolyabb láncot ajánlanak a leírások.
De ennek ellenére fel lehet tenni rá, bírja a legnagyobb igénybevételt is, de egy év után biztos hogy cserés lesz.
Ha mégis az olcsót keresed, akkor a JT520H erősített láncot javaslom, 114 szemes kell rá 13 és 49 fogas lánckerekekkel.
az ajánlott láncok és lánckerekek:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
egyéb láncok:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
hát ilyenről nem tudok semmit!mondjuk attól hogy az enyém 'o' gyürüs nem erősebb csak tartósabb!a lánckerekek azok nekem is jt-márkájuak!azok is jók!ha mindenáron ennyire olcsó láncot akarsz próbáldd a kmc-t!az eladónak tudnia kéne hány lovas mociig jó!
Köszi, igazából én a 6,5e Ft-os KMC-re és JT-re gondoltam amik nem O-gyűrűsek. Lesz lánckerék csere is.
hali!én tavaly vettem 250es cr-re kmc o gyürüs láncot 13000volt!én meg vagyok vele elégedve! azóta volt gyötörve rendesen meg sárba is volt használva+egykeró gyakorlás! mondjuk én lánckerekeket is cseréltem!ugy volt összesen 23000ft!szerintem vetekszik a drágábbakkal!