Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóóóóó az....2-3 üzemórára!
a DT-m még anno nem sokáig viselte a vidiúj, baziolcsó ellenben kurva szar dugót...de az 4 éve volt...ki tudja...talán volt valami hatalmas innováció a Meteornál
Valakinek van tapasztalata/élménye a Meteor dugóhóz...?
Molnarzo, Krisz30, Csuhi, köszi szépen a válaszokat, akkor ok minden De azért kimentem haverhoz megnéztem az ővét is biztos ami biztos
Hello Keme!

Nem tudsz véletlen YZ450F 2003 -hoz ('03-'05) Service Manual-t? Nagyon megköszönném!
hali!álló motornál én se tudom megtolni ha be van huzva a kuplung!csak nagyritkán!üzem közbe meg hibátlan!ha neked is igy van nincs semmi baja!menet közbe tuti legyen!
bakker! jól néz ki!de már szereztem eggyet!ha estleg valamiért nem küldi a srác akkor kellene!majd irok!köszi!üdv!
Ha lejött a nikaszil réteg, akkor a hüvelyezés is megoldás lehet, ha nem mész verseny szinten.
Hello.Elvileg CDI elektronika kellett volna de kiderült hogy nem azzal volt a gond így tárgytalan lett a vétele.Viszont jó tudni hogy neked is vannak cuccaid Cr hez,ha kell valami akkor szólok neked is meg Kemének is,valakinek csak lesz "raktáron" ha elromlik/törik stb valami. Addig is köszönöm a jóságotokat.
hello srácok

megragatt sajnos a mocim,szükségem lenne 2004 es 125 cr hengerre.Ha tudna valaki ebben segiteni,az irjon nekem vagy csörgessen meg 06 70 354 6408 as számon elöre is köszönöm.
Kiemel az a kuplung rendesen, de álló motornál hiába huzod be a kuplungot és az ki is nyom rendesen akkor sem fogod ugy arréb tolni a motort mint járó motornál, persze ezt sebességben értem. Az olaj miatt a lamellák ilyenkor összevannak picit tapadva! Inditsd be és ugy nézd meg kiemel e a kuplungod, ha nem akkor is max lefullasztod a gépet. Nem lesz azzal semmi gond ha mindent jól és ugyanugy raktál vissza!
Mindent visszaraktam ahogy volt...Pontosítok...kiemeli a lamellákat kb 1 centit, csak nem tudom hogy mennyit kellene. Még régebben cseréltem kart, de most nem nyúltam hozzá, se a bovdenhez.
Őszintén szólva nagy macera volt, és nem az egész gyujtásvédő van karbonból, hanem az eredeti műanyagra lett rávákumozva egy réteg üvegszál és két réteg karbon. E-mail címem: osaloczi@freemail.hu Ide írj és megbeszéljük, ha tényleg érdekel. ;)
Szasz.... CR cuccokból nekem is maradt egy kosárnyi. Mi kellene?
...és itt vagyok a szomszédban...
a kinyomótengely alá visszaraktad a golyót?
Itt a kép.
Én 3E-re gondoltam.
Molnarzo, Csuhi, Keme ismét segítség kellene Kuplung probléma lenne... visszaraktam a kosarat, lamellákat mindent. Arrébb akartam tolni de sebességben behúzott kuplungnál nem emel ki vagy nemtudom. Mi lehet, vagy hol kell valamit állítani?
Bocs ha hüjeségeket kérdezek de még nemrég óta van motorom, és szeretnék minél többet megtanulni mindenről. Nem szeretnék minden apróság miatt szerelőhöz rohangálni..
Valaki segítsen nekem, Honda cr 500 ba milyen halytóműolaj kéne?
előre kösz!
üdv.
Ez a teló egy Kayaba.
Szerintem valami "gyári tuning "verzió.......
Az tuti hogy 2003 előtti!(emlékein szerint 04-től már teljesen más rendszerű a kyb teló) ha nem így van akkor tévedtem.Ennek a "hagyományos" mindenkinek elérhető változatát szerelték Hondába is,kb 00-03 között.
Egy biztos hogy a képen látható futómű nem széria,és valószínű hogy nem volt annó olcsó sem. De nem vennék mérget rá hogy egy mostani széria teló nem tud olyat mint ez.
Értem, köszönöm
A karbon gyújtásvédőt mennyiért csinálnál? Hondára kellene
O.K.Köszönöm a lehetőséget,rendes vagy.Ha bármi kell szólok azonnal.
érdekel!ár?kép? üdv!
Marzocchi?
Találós kérdést tennék fel nektek Aki tudja, mondja meg milyen fajta-féle teleszkóp látható a képeken megköszönném
Bugyin a pályáról tudsz valamit? Járható végig, vagy jetski kell?