jóóóóó az....2-3 üzemórára!
a DT-m még anno nem sokáig viselte a vidiúj, baziolcsó ellenben kurva szar dugót...de az 4 éve volt...ki tudja...talán volt valami hatalmas innováció a Meteornál
hali!álló motornál én se tudom megtolni ha be van huzva a kuplung!csak nagyritkán!üzem közbe meg hibátlan!ha neked is igy van nincs semmi baja!menet közbe tuti legyen!
Hello.Elvileg CDI elektronika kellett volna de kiderült hogy nem azzal volt a gond így tárgytalan lett a vétele.Viszont jó tudni hogy neked is vannak cuccaid Cr hez,ha kell valami akkor szólok neked is meg Kemének is,valakinek csak lesz "raktáron" ha elromlik/törik stb valami. Addig is köszönöm a jóságotokat.
megragatt sajnos a mocim,szükségem lenne 2004 es 125 cr hengerre.Ha tudna valaki ebben segiteni,az irjon nekem vagy csörgessen meg 06 70 354 6408 as számon elöre is köszönöm.
Kiemel az a kuplung rendesen, de álló motornál hiába huzod be a kuplungot és az ki is nyom rendesen akkor sem fogod ugy arréb tolni a motort mint járó motornál, persze ezt sebességben értem. Az olaj miatt a lamellák ilyenkor összevannak picit tapadva! Inditsd be és ugy nézd meg kiemel e a kuplungod, ha nem akkor is max lefullasztod a gépet. Nem lesz azzal semmi gond ha mindent jól és ugyanugy raktál vissza!
Mindent visszaraktam ahogy volt...Pontosítok...kiemeli a lamellákat kb 1 centit, csak nem tudom hogy mennyit kellene. Még régebben cseréltem kart, de most nem nyúltam hozzá, se a bovdenhez.
Őszintén szólva nagy macera volt, és nem az egész gyujtásvédő van karbonból, hanem az eredeti műanyagra lett rávákumozva egy réteg üvegszál és két réteg karbon. E-mail címem: osaloczi@freemail.hu Ide írj és megbeszéljük, ha tényleg érdekel. ;)
Molnarzo, Csuhi, Keme ismét segítség kellene Kuplung probléma lenne... visszaraktam a kosarat, lamellákat mindent. Arrébb akartam tolni de sebességben behúzott kuplungnál nem emel ki vagy nemtudom. Mi lehet, vagy hol kell valamit állítani?
Bocs ha hüjeségeket kérdezek de még nemrég óta van motorom, és szeretnék minél többet megtanulni mindenről. Nem szeretnék minden apróság miatt szerelőhöz rohangálni..
Ez a teló egy Kayaba.
Szerintem valami "gyári tuning "verzió.......
Az tuti hogy 2003 előtti!(emlékein szerint 04-től már teljesen más rendszerű a kyb teló) ha nem így van akkor tévedtem.Ennek a "hagyományos" mindenkinek elérhető változatát szerelték Hondába is,kb 00-03 között.
Egy biztos hogy a képen látható futómű nem széria,és valószínű hogy nem volt annó olcsó sem. De nem vennék mérget rá hogy egy mostani széria teló nem tud olyat mint ez.
a DT-m még anno nem sokáig viselte a vidiúj, baziolcsó ellenben kurva szar dugót...de az 4 éve volt...ki tudja...talán volt valami hatalmas innováció a Meteornál