Hali!
Cr 250 hez keresek s.o.s ben berúgókart! ha valakinek lenne egy ami nincs szétkopva írjon légyszi...vagy esetleg ha lenne más alternatíva is az eredeti berúgókar pótlásához az megírhatná...vagy ha egy berúgótengely átmérőt mondana valaki azt megköszönném!(nincs itthon a moci hogy megmérjem )
A fékbetéteknél a "szintézeres" az nem "szinterezett" akar lenni? A szintézer az egy frekvenciaszabályzó, oszcillátoroknál alkalmazzák, ha jól emlékszem, hogy ne legyen frekvenciacsúszás.
97es?! ne aggódj nekem meg 89es!mégis szeretek vele motorozni! ha egyszer belövi egy hozzáértő ember meg ha utánna odafigyelsz rá nem lesz vele gond!jók a hondák!
OK...téma lezárva.....:)Azért jó dolog ám Hondásnak lenni,nesze nekem csóróság,én is lovagolnék ám szívesen vmi ezévi 250CRF-et Justin Barcia-nak meg én lennék a példaképe,csupa Geico-s matricával,de hát ilyen ez a 97'es technika.Megesküdtem magamnak,hogy ezen tanulok meg és kész!
ott a pont......csak ne feledkezz meg arról hogy az exc egy echte enduro motor,más (rés)vezérléssel,kipufogóval,gyújtással és váltóáttétellel.Az hogy nagyjából(kívülről) úgy néz ki,semmit nem jelent....
de ez mit sem segít rajtad...egy szónak is száz a vége,nézesd meg a bringádat egy szakival
Háááát igen,mert elmondogatják,hogy 2T és,hogy folyik orrán száján,ha nem ég el,az olajos trutyi is,de könyörgöm,2T-kel nyerik az enduro versenyeket lásd exc felénk az osztrákok szinte csak 2T-kel vannak itt.A schubert tűt oda forgattam,ahova a gyári manual írja mikor szétszedtem az alapjárat nulla,de a szivató is tekergetős,nem lehet,hogy az is bejátszik?
csak simán a subertün állitottál már hogy kevesebbet kapjon? vagyis feljebb rakod az alátétet!nekem ez volt a baj a 250esnél .mondjuk nekem csak dadogott kisgázon meg nagy ritkán beköpte a gyertyát!nekem nyáron 8as hőértékü van benne legtöbbször csak en durózunk azzal a legjobb!bár lehet hogy 25ösnél nem igy van!
A "pályán" azért nem jelentkeznek ezek a problémák,mert ott "forog" a motor.Magyarul el tudod égetni szinte akármennyit is kap.Az igazsághoz viszont hozzá tartozik az is hogy ezt a motort nem túrázni találták ki,és épp ezért nem is nagyon alkalmas rá! Ennek ellenére ilyet nem csinál egy normál karburálás mellett.A tanács hogy mindenképp keress meg vele egy szakit aki utána jár hogy mi is a gond....
De így látatlanba szerintem a hiba a karbinál keresendő....
Háááááát nincs sajna igazad,mert nem merek én ott turkálni,annyi,hogy komolan szét lett darabjaira szedve és kimosva meg átfújva az összes alkatrésze,de lehet megnézetem vkivel.....Bár ha pályán meg semmi baja akkor nem értem,hogy miért.Jól esik néha csak gurulni egyet az utca végében,de jobban szopok,mint egy nap a pályán:)Tetszik a túrázás is,de így gyomorgörccsel indulok neki mindíg,hazaérek-e lábon:(
Mindenképp a keverékképzéssel kell(ene) behatóbban foglalkozni.Gondolok itt fúvóka cserére,(alapjáratira is nem csak a főfúvókát kellene cserélgetni)elsősorban gyári méreteket próbálnék,aztán a kehelycső-súber tű illeszkedését nézném,de mindezek előtt (nem hülyeségből írom) úszószint!Tapasztalatból állítom hogy a tűszelep szépen meg tud szivatni.....Volt itt felénk egy 250-esnél ilyesmi,hosszú szopóka után jöttem rá hogy az úszószint miatt fullad bele a benzinbe. Éppen ott zárt ahol még a túlfolyón nem jelentkezik a benzin,de már a kehelycsövön keresztül befolyik a levegőtorokba. Természetesen mindez csak járó motor esetén(vibráció rásegített)!Alap helyzetben általában elzárt a tűszelep,viszont volt azért olyan is amikor túlfolyott
Gondolom ezeket Te is lejátszottad már,csak gondoltam ideírom ,hátha......
Nincs valakinek elfekvőben egy központi teleszkóp védő ,
( sárfogója )?CR 250 97RE kéne .