A tűgörgős kosár még véletlenül sem gépipari szabvány,tehát marad a felújítószett(ahhoz legalább kapod a porvédőket is)
A vízfolyásra reagálva,a hiba oka vízpumpa szimering feküdt ki,Általában egy szimpla csere megoldja a problémát,ritkább esetben a tengely is cserés(elkopik a szimeringpálya)
Hali!Azt szeretném kérdezni hogy van nekem egy honda cr125ösöm és a vízpumpa alatt van egy gyárilak elhelyezett lyuk és onnan csöpög a víz. Mi lehet a problem? kösszi |
99'-es cr 250-hez nemtudja valaki, hogy a hátsó himbarendszerbe a csapágy, az szabvány-e és hogy lehet e kapni csapágyboltban, vagy mindenképpen felújítószett kell?
ha mindenképpen felújítószett kell és valaki tud jó áron, az szóljon, eddig 20e ért találtam a legolcsóbbat itthon.
Hello, Lóci!
Sajnos túl sok infot nem tudok adni rezó egyengetés ügyben. Úgy volt, h beviszem és meg is tudom várni amíg megcsinálják, de beteg lett aki csinálta volna... Remélem 1-2 hét múlva készen lesz a blokk és akkor majd beugrok a rezóért is...
Más:
Feladtam a hengert Angliába, a dpd kemény 4500Ft-ért viszi ki! A Postánál egy kétszer ennyibe került volna!
Ráadásnak még egy probléma. Keme, Te lehet be tudod szerezni ezt ami a képen van. Lepattant az egyik fül Pls nézd meg, hogy lehet e valahonnan rendelni Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.
Hali, megkérdeztem ezt a loctite-ot de csak literes kiszerelésben van az meg 38ezer... Ezt a diamandot meg már nem lehet beszerezni, de van hasonló legalább. Azért köszi a segítséget
Csak egy ötlet: Lehet, hogy nincs is köze a powerhez, csak éppen azon a fordulaton van valami probléma a gyújtással, ahol a power nyit. Gyújtás tekercsei, jeladója nem lazult ki, mozdult el? Vagy esetleg valami kontakthiba...? Én ezekre gondolnék...
Mondjuk az érdekes, hogy bakon megy, két keréken meg nem.
Hogy jelentkezett a hiba?
elvetemült ötlet: kösd ki úgy a powert, hogy egyfolytában nyitva legyen, és nézd meg hogy úgy leáll-e powernyitási fordulaton, vagy úgy, hogy egyfolytában zárva van...
(azt nem tudom, hogy egyáltalán beindul-e majd nyitott powerral)
Más ötletem nincs...
Szevasztok!
Segítségre lenne szükségem! CR125-ről van szó(HPP-s). Az a probláma állt elő, hogy power nyitás közben leáll. Pontosabban bakon működik rendesen, de ha elindulok vele és eléri azt a fordulatot, mikor nyitna a power, egyszerűen bedadog és leáll. Ha kiveszem a gyertyát és megtisztítom, el lehet indítani, de ugyanezt csinálja. A poweren állítgattunk rengeteget, kissebb főfúvókával is próbálkoztunk, de semmi. Esetleg van valakinek ötlete mi lehet a baj?
Hali! Vannak még alternatív megoldások, ezeket nem próbáltam, mert zsebbe nyúlósabbak, az anyagok ára 20. 000.- HUF- hoz közelítenek tégelyenként, de a leírásuk alapján valószínűleg jobbak, mint a diamant.
Sikerült kicserélnem az első teló szimeringjeit. Szenvedtem vele egy darabig, alig akartak a helyükre menni... Nem szóltatok, hogy szimering cseréhez nem kell a teló alján lévő csavart babrálni...
(Végül CZ520M láncom lett 9,3e-ért (motorboltos ismerős). Csak jó lesz egy darabig endurózni.)
kennex...nem is tudok mit mondani....örök hálám
Holnap megyek az skf-hez, remélem tudnak szerezni. A kis köszörűt is kinéztem már, a héten meg is rendelem.
Majd és is teszek fel "ilyen volt - ilyen lett" sorozatot Remélem valamennyire azért fog hasonlítani a végeredmény
Köszi szépen mégegyszer a segítséget!
Flexibilis tengelyű köszörűvel és finom marófejekkel pucoltam fel (sok türelem, ne kapkodd el - megéri!). Amikor tisztának látszik már akkor nitro-higítóval lezsírtalanítva és "Diamant"-tal lett javítva több vékony rétegben felhordva. Jobb csapágyboltokban kapható (pl. skf-éknél), vagy meghozzák, ha megrendeled. 2-3 éve 6000.- HUF- körül volt az ára, de sokáig elég és enni nem kér! Sok sikert!
Csőváz mindenkinek! Még élek, olvasgatom is a fórumot, csak írni nem szoktam.... Egy kis segítség a deknihez: Türelem-játék, de meg lehet csinálni. Van itt néhány kép arról amilyen volt és amilyen lett.
Legyél szíves húzz innen az anonim balfaszok topikjába a szellemes hozzászólásoddal!
Köszönettel!
Bmiki