Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igen valahogy gondoltam, két verseny között van idő szétszedni meg újra összerakni az egészet.
zsirzo nyilás egyedűl a zsiros bödön tetején van, ahogy leveszed a tetejét, és szétszedés után az ujjaddal szépen bezsirzod,,
Nincs a cr-eken zsírzó nyílás? Az sajátomon nincs az biztós de az ujabakon?
és az is fontos ha azt akarod hogy a himba rendszered sokiág jo legyen akkor nem célszerű pár centiröl veretni a sterimobbal, mert kinyomja belöle a zsirt,,,
Szép moci így képről. Nos a himbarendszer előbb utóbb megkopik ez normális. Elvileg jót tesz neki, ha néha ki van pucolva és újrazsírozva. Elvileg van porvédő ami nem engedi be a koszt de azért bejut. Kb20-25e forintból fel lehet újítani, ha megveszed bele a felújító szettet. Van aki donomitból esztergáltat bele csúszócsapágyat, az se rossz csak hamar szétkopik igaz kb 2-3e forint.
Heló!
Holnap megyünk megnézni ezt a CR-t és ha jó akkor el is hozzuk. A srác szerint nagyon egyben van: 5-10 órás dugó, jó gumik, lánc és felújított himba. Azt néztem hogy az ennél régebbi cr-ek mind 6 sebességesek, de az aluvázasak már csak 5. Ez gyárilag ilyen? És ahogy názegettük a hirdetéseket a legtöbbnél lötyögött a himba. Ez azért lehet mert nem zsírozták vagy ez "típushiba"?
cső nemtudom azok a távtartok nemazér vannak ?1 probát megér max volt 1 fölös csavar lazitás/huzás 1x kiszedtem csapágy miatt de előtte is kemény volt viszont előttte meg darabokba volt szal 2x raktam be
ha hülyeséget irkálok akk bocsesz csak most keltem fel de azézt kösz mindenkinek h igy foglalkoztok a dologgal 13-14 körül lesz video
helló! őő nem tom h cseréltél 1 kereket vagy vmi de nekem akkor csinált ilyet amikor kivettem az elsőkereket(gumicsere miatt) és visszarakásnál nagyon össze húztam a telószárakat.. akkor mozgott nehézkesen.. kicsit lazítottam rajta és fasza is lett.. sztem nézd meg h neme nagyon össze van húzva, nem biztos h az olaj a hibája..
hi, be, de nem az én hibámból, mondjuk igy már lényegtelen, felhivtam a pinket és azt mondta nem tudják ezeket beszerezni. szerelőnél van, aki ráadásul a hondába dolgozik. és azt mondta szerezzek hozzá alkatrészt. ok:/
Látod,aki keres az talál ....bár nem egyszerű rádakadni mostanság. Jó munkát! Valamelyik du. msn-en is kéne beszélnünk...kérdésem lenne hozzád.
Mindenhol megtalálsz, Úrnőm

Megyek ki, terepre, majd leszek még
Mi ez a nagy meglepődöttség?
Ha még a telót is belinkeled akkor már csak 359



Szia Kicsi Viktória, te kis aranyos
Helló Drágám!
Már csak 360 oldal van hátra
Aszem lemaradtál az előzményekről. Nem a váltóolaj volt a kérdés hanem az első teló olaja.

De sebaj gyűlik a könyv
Azt írja, hogy időjárástól függően elég széles skálán mozog, hogy milyen viszkozitású kell bele. Van benne egy pontosabb ajánlás is, kikeresem, na...

Íme:
Ebből nem derül ki mi kell bele és az se, hogy menyi.
de a pinkmotors.hu-n tudsz rendelni előbb linkelte valaki
szerintem vidd el vmi fasza szerelőhöz aki megrendeli neked és összerakja,....beállt a gép?
Hi! azt szeretném kérdezni hogy crf250 hez honnan tudok szerezni hengerfejet, szelephimbát,olajszivattyút,vezérműtengelyt..?
van 1 olajboltos faxi annak levanirva minden motorhoz h mibe mi mennyi és mien kell majd megkérdezem csak gondoltam hátha tudtok jobbat a gyárinál