Valószínűleg csak rosszul raktam be kicsit arrébb kell tekernem a tengelyt mert most pont úgy áll, hogy vagy csak beakasztom vagy nem tudok annyit tekerni a rugón.
valamennyire elő kell feszíteni, különben eléggé lankadtan emeli vissza a berúgókart. Ha meg túlhúzod, egyrészt maga a rugó se bírja, másrészt olyan erővel csap vissza, amitől tönkremegy a berúgókar
hogyne létezne,,, pontosabban 490 cm2, 3, és 4 hengeres V elrendezésű 2t, az 500-as moto GP-ben egy csomo megy belölűk,, csak a haverodnak jol fell kell kötnie a gatyáját anyagilag, mert egy kicsit drágán mérik öket,,,
van még egy crf 450-r, vagy x-re valo komplett hengerem dugoval gyűrűvel csapszeggel, kb 12-15 orát ment, mert vettem egyszer az eggyik crf-re egy athena 490-es tuning szettet, és avval is adtam el a motort, ez meg megmaradt itthon, oda adom egy 50-esért, vannak még crf-r -re valo idomok feketék,,,1 db elsö teleszkop szimering 49-es, jo pár darab használt hátso alu lánckerék ami még jo állapotu,,,28-as kormányra átalakito bilincsek,,
Nekem az a tapasztalatom, hogy amelyik motor egyszer átmegy a műszakin, az utána is mindig átfog menni. A volt KLX-em most lett leműszakiztatva, bütykös gumikkal, műszerfal, féklámpa, duda és a még többi 1001 kötelező dolgok nélkül.
a crf 450x-en nincsen gyárilag se elöl, se hátul féklámpa kapcsolo,,,valamint nincs rajta kilométer ora, duda,,fényválto kapcsolo,duda kapcsolo, söt a gyári fejidom sem bilux égövel szerelt, a hátso lámpa sem tudja a féket jelezni, mivel öt darab piros ledböl áll,,,,,ugyhogy nem csoda ha gyáriban nem ment át a műszakin,,,
annak a modelnek ,mint ahogy a cross motoroknak a műszakiztatási is csak komoly átépitéssel szokott menni,, magyarán, felszerelnek elölre hátra a műszaki idejére féklámpakapcsolos föfékhengereket, és egyébb szerelvényeket, pl,: DRZ,
Üdv mindenkinek ismét!
Aki emlékszik, tanácsot kértem, hogy nekem milyen gép lenne ideális, és végül a dr-z mellett döntöttünk. Mit ad isten, adódott egy lehetőség, hogy ismerőstől megvegyem a 250-es YZ-jét, mivel megengedi hogy részlertre fizessek, bár nem akartam 2T versenyt az órák miatt, de egyrészt olcsóbb, állatabb és a szervíz is egyszerűbb, ahogy írták páran. Szóval hétvégén már nyomulhatok az új géppel... 2T forever!
de miért ne menne át ? az fasza lenne.. lámpás forgalmis műszakis mindene megvan ..még indexeket is rakok rá .. nem értelek.. gondolom nem ugyvan h 4 évig van rendszám egm papirja utána meg nincs.. sztem baromság..
Eladó matricaszett ha vkit érdekel.Nagyon jó minőségű...
CR - 2 ütem
CRF - 4 ütem
de ha lenne egy kis esze akkor utána nézne
A CR sorozat 2t, és a CRF sorozat ugye 4t?
egyik haverom mondta hogy 450-es crf 2t vesz...
450-es CRF 2t létezik?
Tud valaki 98-as cr125-höz hátsó féknyereg tartót(kz3p)?
annak a modelnek ,mint ahogy a cross motoroknak a műszakiztatási is csak komoly átépitéssel szokott menni,, magyarán, felszerelnek elölre hátra a műszaki idejére féklámpakapcsolos föfékhengereket, és egyébb szerelvényeket, pl,: DRZ,
Aki emlékszik, tanácsot kértem, hogy nekem milyen gép lenne ideális, és végül a dr-z mellett döntöttünk. Mit ad isten, adódott egy lehetőség, hogy ismerőstől megvegyem a 250-es YZ-jét, mivel megengedi hogy részlertre fizessek, bár nem akartam 2T versenyt az órák miatt, de egyrészt olcsóbb, állatabb és a szervíz is egyszerűbb, ahogy írták páran. Szóval hétvégén már nyomulhatok az új géppel... 2T forever!