Hát ez bennem is megfordult, de azt nem értem, hogy ha semmit se ér a gép akkor miért teszik szánalmassá egy versenyplexivel...
Ami érdekes, hogy 5-6 oldalt megnéztem, de a teljesitményéről sehol semmi, tényleg ennyire szar lenne, hogy szégyellni kelljen?
Hello
Ezek a 125 ös gépek nem valók semmire se erő semmi!
ez arra való h a városba ide oda rohangálj terepen egyenlő a nullával:(
ha 125 ben gondolkozol akkor 2T
Most látom, hogy van ugye dr-z 125/L is, ami igen frankó lenne (http://www.suzuki-motor.hu/), mert jövőre letenném hozzá a jogsit és kész, inenntől nincs para, addig meg kemény hard enduro...
A 400-as azért nem játszik, mert anyám ígyis cseszeget hogy jogsi meg minden, a krosszt is csak azért engedné mert ahhoz nem kell jogsi, arról meg nem tud, hogy csak pályán mehet...
Vélemény?
szia, öcsém motorján volt ugyan ilyen gond, sikerült megszakítanunk az imbusz belsejét, akkor meg már oda kellett hegeszteni a csavarhoz az imbuszt, de úgy próbáld meg, hogy ha imbusz csavar, hogy nem egy nagy erőset húzol, hanem folyamatosan húzol rajta, és akkor meglazul, csak vigyázz az imbusz fejére, mi egy órát faszoltunk vele
Ebben mondjuk igazad van. A legnagyobb baj az, hogy még én sem tudom eldönteni hogy mi lenne a legjobb.
De azért kösz mindenkinek, aki segíteni próbál.
imbusz fejü csavarrol van szó..én a helyedben a kulcsot beleheggeszteném persze ha a szokásos dolgok nem váltak be..pl csavrlazitó,kalpáccsal megkocogtatni stb..
Szobafestő, mázoló és tapétázó.
Valóban 4-500-ért már vannak jó gépek, de ebben az évben semmiképp nem tudnék összespórolni annyit. Jövőre végzek, utána meg elválik hogy sikerül továbbtanulni, vagy sem, de ha nem akkor utána meg már kocsira akarok gyűjteni, ezért ilyen sürgős a motor és ezért akarok 2000-nél mindenképp fiatalabbat, hogy egy pár évig ne legyen vele gondom.
Megnéztem a ktm-nél a finanszírozási lehetőségeket, de ahhoz hogy én kihozzak hitelre egy exc-t kell A-s jogsi vagy egy igazolás hogy már járok tanfolyamra, nem is beszélve arról, hogy 6 hónap bejelentett munkaviszonnyal kell rendelkezni. Olyan ismerősöm több is van akinek van rá jogsija, de olyan 1 sincs aki 6 hónapja dolgozik bejelentve.
No igen, pont ez az hogy egyrészt nem akarok 40-45 lónál erősebbet mert még csak tanulgatok és meghalni nincs kedvem, másrészt meg ha megengedhetném magamnak akkor persze hogy crf 250x-et vagy kx250f-et vennék. A 25-ös exc-re én is gondoltam de az ugye újan 1.6 misi körül van és arra nem fussa, meg az alkatrészek se olcsók, szóval az is álom marad.
A crf 230-ast meg 20%-tól ki tudom hozni ami 160 000, és úgy néz ki legkésőbb októberre össze is gyűlik annyi, következő szezonig meg semmiképp nem akarok várni. Szakmunkástanulóként a havi jövedelmem, ha a maszek munkákat is számoljuk akkor 30-40 000ft körül van. Különben láttam 120 e-ért egy 25-ös 2001-es honda mtx-et a galériában, de amióta fennvan már nem hiszem hogy meglehet még.
kössz! látom nagykálói vagy én is nyírségi származású vagyok vajai de nagynéném az meg kálósemién-i ja meg egy faiskolás vevőnk is van ott a temetőnél valamilyen csaba ez csak úgy jött belőlem!
Én már mentem ilyennel szerintem lyobban járnál egy 125-ös exc-vel vagy valami crossal mert a fogyasztásán kívül semmiben sem jobb mint egy 125 2t! Ja és valaki tapasztalt mondja már meg legyen szíves hogy 250-es 2000 körüli honda cr-röl hogy egy tank benzinnel el lehet -e motorozni 80-100km? persze értelmes hajtással nem vén tatásan de nem is cső gázon végig?
szerintem felejtős a 230as....20paci(folytás nélkül max30)kevés lesz neked,nemhogy 1 hanem fél éven belül...
az meg hülyeség,hogy csak szar gépeket lehet venni használtan,ki lehet fogni ott jo példányokat is....
mennyi kp.d van?
Üdv mindenkinek!
Én is motorvásárlás előtt állok, és legkésőbb októberben szeretnék túllenni rajta.
Azért írok, hogy megkérdezzem érdemes-e belefognom.
Első motorom egy 80-as dt volt, amivel össz-vissz 300km-t mentem de nem bírtam magammal mikor kivittük terepre, csutkán húztam neki és a dugó elfüstölt a töltésen, a motornak annyi, de legalább nem állt be satuba.
Hát igen, itt jött a felismerés, hogy egy nagyobb, erősebb gép kell. Akárhogyan is nézem a 25-ös endúrókat, egyrészt bennem van a bizalmatlanság, hogy szét vannak hajtva meg hogy összetákolták eladásra és kész, tehát olyant nem akarok venni. Marad az új gép, annak viszont az ára igen húzós és 19 évesen nem is adnak hitelt sem. Egyszer betévedtem egy honda szalonba és az igazgatóval elbeszélgetve, aki épp ott volt ráakadtam a crf230f-re (http://motor.honda.hu/modellek...). Tetszett is, így megkérdeztem nincs-e mód a kipróbálására és az igazgató nagylelkűen felajánlott egy próbamotorozást a pannonhalmi krosszpályán. Ahhoz képest, hogy azt mondják ez gyerekmotor, nekem fél óra után nem ez volt az érzésem... . Pláne erre a modellre van valami lehetőség hogy kapjak hitelt kezessel meg mittudomén, na mindegy ebbe ne menjünk bele. Akárhogy is nézegettem a többi motort mindíg ehhez jutottam vissza, frankó 4 ütemű krosszgép, endurózásra, sárdagasztásra stb szerintem első osztájú lenne, pláne hogy gyárilag le van folytva 20 LE -re tehát amíg tapasztalatlan motorosnak számítok addig el tudok vele bíbelődni, ha meg letelik az 1 éves szervízgaracia repülhetnek is a folytások és kész... Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett, de nagyjából ennyi a lényeg.
Mit gondoltok érdemes belevágnom? Ja és a leírásban asszem elírták mert legjobb tudomásom szerint csak léghűtésű és berugókar nincs. Ez mekkora hátrányt jelent, mert bár nyugtattak hogy a 4T-nél a léghűtésű sem melegszik fel jobban, dehát a cigány is a maga lovát dícsérte... ?
Üdv.: Gábor
hi. szep kis vas! mikor adtad el, masik kerdes hogy most miert elado? irj valamit a mocirol, milyen alkatreszek lettek cserelve milyen idokozonkent, arak, stb, hogy nagyjabol belojjem mibe is ugrok bele :-)
Üdv Mindenkinek!
98-as cr 125-höz keresek olyat ami tartja aféknyerget(vagy mi a neve),hátul,vagy bontót ahol be tudom szerezni,kérlek segitsetek! KZ3P felirat található rajt!
Előre is köszönöm
csá ez nem saját szerzemény ,de hátha segit valakinek.azt sem tudom pontosan milyen mocchoz
Nehéz tanácsot adni a teló belövésére. Mindenkinek más a jó. A gyári beállítás mindig középen van. Ha pl. 10 kattanás van akkor a gyári 5. Ha szorul a beállító annak két hibája szokott lenni. Olajsár ill az állítrócsavar nyomatékát egy ellapolt alucső viszi át. Amit ügyetlen kezek az állító csavar feszítésével elcsavarnak. Az előzőt átmosás, az utóbbit csak cserével lehet javítani.
A berugózás csillapítását alul, a kifelé csillapítás keménységét felül tudod állítani. A hátsó telónál szintúgy. De ott a keménységen kívül az olaj áramlási sebességét is tudod állítani a felső vágottfejű állító csavar körül lévő 17-es kulcsnyílású kétoldalán lapolt hollanderrel. Ezt a csavart akkor kell lazitanod ha a rumpliknál lepörög a hátsó és a kanyarban hajlamos a kitörésre. mert a kerék nem követi a talajt. Feszítened akkor kell ha a rumplin haladáskor ki akar ütni a nyeregből. Minél feszesebb kompressiót állítassz annál nagyobb sebességet tudsz elérni, annál nagyobbat tudsz ugratni. A befelé csillapítást ( az alsó ) én az elgurónál szoktam tesztelni. Ha szarul dob és bizonytalan az érkezés, keményíteni kell. Ha viszont dobálja a testedet, talajtérés után rázza a kormányt akkor csökkentsd a kompressziót. Míg a motor teljesítő képességét a hátsó az irányítás és a kényelmi szempontokat az első telón kell állítani. ( Ez azért nem olyan egyszerű, mert minden állítás befolyásol, csak az egyszerűbb megértésért próbállom így írni ) Az első telóhoz akkor kell hozzá nyúlni, ha stabilitási gondjaid, illetve kézfáradásod van. Itt is az a szabály, a kemény gyorsab, a puha kényelmeseb. Addig keményíts amíg bírja a kezed. Ha leüt mindenképp keményíts, mert a leütő teló balasetvaszéllyes. Ha nem kényelmes puhíts, de számíts rá, csökken a tempód az egyenesekben és főleg nő a fékutad.
A kirugózás sebességét növelni kell ha nem tudsz jól fékezni vagy nem talász a nyomba, tehát baj van az irányítással. A nagyobb sebességhez szintén lasítani kell.
A sajátomat ez alapján állítottam be. Mást nem tudok mondani, az én tudásommal nem igazán érzem a különbséget a beállítások között inkább én alkalmazkodok a futóműhöz mint azt állítanám magamhoz. Nekem az elsők középen van a hátsó meg középtől kicsit eltolva a keményebb felé.
Ami érdekes, hogy 5-6 oldalt megnéztem, de a teljesitményéről sehol semmi, tényleg ennyire szar lenne, hogy szégyellni kelljen?