Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Giz gaz-t eladtad?
hát sajnálom h ien hamar behalt a gépezet
Na emberek sikeresen bedta a kulcsot crf-em nincs szikra gyújtásdoboz jó sztem jeladó lessz csak azt meg tekercsekkel együtt lehet venni csak horror áron.nemtudom honnan kéne szerezni valakinek ötlet esetleg? 07-es CRF 450 R
jah, bocs ... a veszpremi kipufogos srac, ra gondoltam,
Annyira háromüteműs vazze a te gazgazséd,hogy az én szerényke 450 crf-em inkább csak két üteműs.Első ütemben leesek a gyorsulástol és ezután kezdem még csak húzni a gázt,hogy haladjak is valamit.No és itt lép működésbe a második ütem amikor 3/4-ed gázkar állásnál kicsit jobban odarántom neki,erre meg bekapcsol az utánégető és hajajajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........Japán mivolta végett alkalmas mindeféle kamikaze mutatványra,mint például hétvégente 4 teligázos szembe és egy kicsit oldalszéllel kombinált szimpla elugrón történő hősködésre is kiválóan jó.Hahahaha....Utána fincsi letalpalás és kekdves éjszakai élmények.Összeségében a mai estére 7 pontot adok. ,, ,,
Albert Péter........
ezt ugy kell erteni hogy nem is cserelted kotelezoen megfelelo uzemora utan? havernak 1 szezon alatt szethullott crf250-en, szinten veszpremi, most rmz-vel nyomja, eddig nincs gond :-)
persze csak palyan :-)

ps - teged lattalak nanan, albert zoli motorjat te hoztad le a hegyrol az esese utan? nagyon ismeros vagy valahonnan
nekem is ec 300-as van most, nagyon jo verda,, csak ajánlani tudom endurora, nem annyira 2t-s inkább az az igaz rá ahogy a 300-kat csufolják, hogy három űtemű,, mert még nem 4t, de már nem is olyan mint egy 2t,,
köszönök szépen mindent
akkor marad a crf. fse 450-re is agitálnak,meg ec300-ra,de 4 üteműt szeretnék

mégeccer kösz
mondjuk nekem volt három darab crf-R -em és nem volt soha szelep problémám,,
inkább az elsö évjáratokkal volt ez gond,, és csak az R-MODELLNÉL,, mert sokkal hegyesebb pörgösebb a vezérműtengelye, és persze ellenörizni is kellene néha a hézagot, amit a gazdák elfelejtettek megtenni,,
egyetlen kérdést még engedj meg
mikortól régebbi és mikortól az új?
a hűtö merevitö azért kötelezö, mert a, hűtök eléggé kiállnak föleg a bal oldali, ezért eléggé sérűlékenyek,
a crf-R - nél a régebbieknél volt probléma a szelepekkel, de a crf-x-ben egy kicsit lágyabb vezérműtengely van ugyhogy nem valoszinű hogy bármi problémád lenne vele,, a kipufogo rendszer ,meg a többi amit irtam, cserére azért van szűkség, mert gyárilag eléggé vissza van fojtva a verda hogy megfelejen az eu-s emisszio normáknak,, ha kicseréled ezeket akkor rögtön megindul,,,
hát én hobbicélra csak magamnak,semmi verseny
ezek a cserék minek kellenek?
és mi ez a szelepcsere időnként? mennyi időnként?
az én utcai agyamnak ezek nehezen leeső dolgok
nagyon jol megcsinált verseny enduro a crf 450x,, nincs semmi tipushibájuk, ha gyárit veszel akkor ki kell cserélni a komplett kipufogo rendszert, föfuvokát, gyorsito membránt, hűtöbe alu merevités , alu kartervédö, és egy szuper verda,,
Ronisnak!
töröm a fejem egy enduro vásárlásán,mert egyre nehezebben bírom ezt a téli tétlenséget,és mivel Honda-párti vok erőssen,a crf 450 x mellett szavaznék.az érdekelne,hogy mennyire drága a fenntartása a többihez képest,mikor mit kell cserélni és mennyiért(szelepek,meg mittudomén mikkel riogattak)
és hogy van-e vmi típushubájuk,ha ráugrok egyre(mert rá fogok )mit nézzek meg rajta

köszi
Ez MÁÁÁÁ Gép
koszi
egesz jol zotyog, par dolgot meg kapott (+ falcfogo hatulra, renthal kormany, stb), aztan lehet durrantani, nagyon harap a vas
jókis géped van ismerem az előéletét penge kis vas
nem rossz
nekem marad sima femszinu
bar, most hogy mondod, bugyililan kis neonzold beutessel elgondolkozom
jah értelek
sztem mutatós lett vele...
a KTM-ek mennek mostanaban gyarilag fekete felnivel, meg asszem az uj kawa is
Mire céloztál h KTM-es lett?
a 2 matricára?
olyan KTM-es lett
mar a sar megoldja a kerdest, vagy igen vagy nem
Hellosztok
előző hétvégén lefestettem a felnim
nem tudom mennyire fogja bírni majd kiderül....csak ne lenne ien rossz idő
itt 1 kép róla