Na emberek sikeresen bedta a kulcsot crf-em nincs szikra gyújtásdoboz jó sztem jeladó lessz csak azt meg tekercsekkel együtt lehet venni csak horror áron.nemtudom honnan kéne szerezni valakinek ötlet esetleg? 07-es CRF 450 R
Annyira háromüteműs vazze a te gazgazséd,hogy az én szerényke 450 crf-em inkább csak két üteműs.Első ütemben leesek a gyorsulástol és ezután kezdem még csak húzni a gázt,hogy haladjak is valamit.No és itt lép működésbe a második ütem amikor 3/4-ed gázkar állásnál kicsit jobban odarántom neki,erre meg bekapcsol az utánégető és hajajajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........Japán mivolta végett alkalmas mindeféle kamikaze mutatványra,mint például hétvégente 4 teligázos szembe és egy kicsit oldalszéllel kombinált szimpla elugrón történő hősködésre is kiválóan jó.Hahahaha....Utána fincsi letalpalás és kekdves éjszakai élmények.Összeségében a mai estére 7 pontot adok. ,, ,,
ezt ugy kell erteni hogy nem is cserelted kotelezoen megfelelo uzemora utan? havernak 1 szezon alatt szethullott crf250-en, szinten veszpremi, most rmz-vel nyomja, eddig nincs gond :-)
persze csak palyan :-)
ps - teged lattalak nanan, albert zoli motorjat te hoztad le a hegyrol az esese utan? nagyon ismeros vagy valahonnan
nekem is ec 300-as van most, nagyon jo verda,, csak ajánlani tudom endurora, nem annyira 2t-s inkább az az igaz rá ahogy a 300-kat csufolják, hogy három űtemű,, mert még nem 4t, de már nem is olyan mint egy 2t,,
inkább az elsö évjáratokkal volt ez gond,, és csak az R-MODELLNÉL,, mert sokkal hegyesebb pörgösebb a vezérműtengelye, és persze ellenörizni is kellene néha a hézagot, amit a gazdák elfelejtettek megtenni,,
a crf-R - nél a régebbieknél volt probléma a szelepekkel, de a crf-x-ben egy kicsit lágyabb vezérműtengely van ugyhogy nem valoszinű hogy bármi problémád lenne vele,, a kipufogo rendszer ,meg a többi amit irtam, cserére azért van szűkség, mert gyárilag eléggé vissza van fojtva a verda hogy megfelejen az eu-s emisszio normáknak,, ha kicseréled ezeket akkor rögtön megindul,,,
hát én hobbicélra csak magamnak,semmi verseny
ezek a cserék minek kellenek?
és mi ez a szelepcsere időnként? mennyi időnként?
az én utcai agyamnak ezek nehezen leeső dolgok
nagyon jol megcsinált verseny enduro a crf 450x,, nincs semmi tipushibájuk, ha gyárit veszel akkor ki kell cserélni a komplett kipufogo rendszert, föfuvokát, gyorsito membránt, hűtöbe alu merevités , alu kartervédö, és egy szuper verda,,
Ronisnak!
töröm a fejem egy enduro vásárlásán,mert egyre nehezebben bírom ezt a téli tétlenséget,és mivel Honda-párti vok erőssen,a crf 450 x mellett szavaznék.az érdekelne,hogy mennyire drága a fenntartása a többihez képest,mikor mit kell cserélni és mennyiért(szelepek,meg mittudomén mikkel riogattak)
és hogy van-e vmi típushubájuk,ha ráugrok egyre(mert rá fogok )mit nézzek meg rajta
hát sajnálom h ien hamar behalt a gépezet